Propagační materiály a reklamní technologie

Werbemittel jsou nástroje pro předávání reklamních sdělení. Tyto reklamní prostředky předávají požadované poselství, aby dosáhly speciálního účinku u adresáta. Pod pojmem reklamní technika se rozumí použití technických a kreativních metod k vytváření, šíření a úpravě reklamních sdělení. Cílem reklamních prostředků a reklamní techniky je často přitáhnout pozornost potenciálního zákazníka a vést zákazníka ke možnému nákupu.

Produkty jsou využívány v téměř každém odvětví, kde jsou propagovány zboží nebo služby. Díky reklamní technice a reklamním prostředkům je pro mnoho firem možné vést komunikaci se svými potenciálními zákazníky a upozornit je například na svůj nový sortiment produktů. Digitální displeje, bannery, mobilní reklama nebo reklamní plakáty jsou všechny možnosti, jak oslovit zákazníky a úspěšně sdělit požadované informace.

Produkty této oblasti umožňují efektivně komunikovat zprávy, zvyšovat viditelnost nebo podporovat povědomí o značce.