No results

Žádné výsledky nebyly nalezeny pro
"call management software"

Produkty pro "call management"
Call centrum pro správu příchozích hovorů - Nosycom, váš partner pro správu vašich služeb příchozích hovorů
Pro delegaci správy vašich příchozích hovorů neváhejte využít služeb společnosti Nosycom. S 22 lety zkušeností má všechny potřebné kvality. Agentura d...
Správa Odchozích Hovorů - Spolupracujte s Odborníkem na Odchozí Hovory
Médiphone Téléservices je call centrum s více než 20 lety zkušeností v oblasti outsourcingu hovorů (příchozích a odchozích). Agentura vám nabízí správ...
Management call centra - Poradenství
Nic se nevyrovná dobrým vztahům. To platí také a zejména pro vztahy mezi firmami a jejich zákazníky.
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Telesekretářská služba - Zákaznický servis - Správa reklamací - Back office - Správa hovorů (příchozí/odchozí)
Optimalizujte svou administrativní správu s naším externím telesecretariátem. Z Madagaskaru vám nabízíme přizpůsobenou podporu: správa e-mailů, domlou...
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
B2B Studené Volání - Generování Leadů, Akvizice Nových Zákazníků, Správa E-mailů, LinkedIn Outreach
Naše odbornost spočívá v multi-channel outreach, což je kombinace telefonického studeného oslovení, e-mailového marketingu a LinkedIn outreach. Tyto ...
Zjistěte nové obchodní příležitosti
Objevte nové obchodní příležitosti...
DISK PAGER - kulatý pager, 3 číslice - Přenosný přijímač pro zákazníky a hosty, pro správu čekacích front
Ideální pro vyhnutí se shromážděním. Blikající modrá LED Pípnutí Vibrace Napájení s dobíjecí lithium-iontovou baterií. Dobíjení pomocí nabíječky PT-C...
Řešení problémů v multijazyčné zákaznické zkušenosti
Ve stále globalizujícím se světě se schopnost poskytovat efektivní a rychlé řešení problémů v multijazyčném prostředí stále více stává základem vynika...
CHR Tlačítka pro volání
Dejte svým číšníkům příležitost efektivně reagovat na požadavky vašich zákazníků. Je to fakt, vaši číšníci nemají oči vzadu a není vždy snadné mít pře...
Call centrum – Vkládání dat
Call centrum – Zadávání dat...
Prediktivní Volec
Software pro prediktivní vytáčení Kavkom, produkt inovace Kavkom, umožňuje optimalizaci vašich telefonních kampaní. Automatizací vytáčení inteligentní...
VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY - Nejlepší reklamou je spokojený zákazník!
- Zákaznický servis (hlas, e-mail, chat) - Technická podpora - Domlouvání schůzek - Telefonní pohotovost • Zákaznický servis - Reklamace - Obohac...
Komunikační strategie
Ve společnosti BDG Consulting GmbH vynikáme v vytváření komunikačních strategií, které zajišťují, že váš produkt je na německém trhu dobře pochopen. Z...
Projektový management pro marketingové aktivity v partnerské síti
Pokud váš projekt přesahuje naši nabídku služeb, nenecháme vás na holičkách. Díky naší rozsáhlé partnerské síti můžeme získat další nabídky a koordino...
Management de transition
Delville Management je kancelář specializující se na management přechodu, uznávaná pro svou odbornost v podpoře firem v transformační fázi. Kancelář p...
LIDSKÉ ZDROJE / PRÁVNÍ
Budoucí výzvy budou spočívat v pokračování transformace společnosti a využívání odolnosti. Lidské zdroje v organizaci jsou nezbytné.
Produkty pro "call software"
Software pro systémy call centra kontaktního centra pro integraci počítače a telefonie (CTI) software pro telekomunikace
Disponujeme soustředěnou odborností a potřebnými zdroji v oblasti poradenství a realizace moderních komunikačních systémů. Pomáháme při výběru, implem...
Software pro sledování času
Evidence pracovního času Každý pracovní krok přiřadit k zakázce. Evidence projektového času Libovolná čísla zakázek umožňují vytváření projektů. Souhr...
CRM - Řízení vztahů se zákazníky
Ať už se jedná o jednoduchou operaci nebo složitá CRM řešení, RDSL vám nabízí možnost spravovat vaše akce v oblasti vztahů se zákazníky. Vztahy se zá...
Projektový manažer
Služba projektového manažera od AUBERON TECHNOLOGIES je navržena tak, aby vás podpořila při řízení a realizaci vašich složitých projektů. Naši zkušení...
HTTP Debugger - Ladění HTTP API volání na backend a mezi backendy
S HTTP Debugger můžete ladit HTTP API volání na backendy a mezi backendy. Má čisté uživatelské rozhraní a je velmi snadno použitelné. Nemění konfigura...
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
Správa firemního telefonního sekretariátu - Outsourcing správy odchozích hovorů od Nosycom
Pro mnoho firem může být správa telefonního sekretariátu matoucím a nervy drásajícím úkolem. To znamená, že odchozí hovory jsou něco, co firmy často p...
Software Symfonie - IT a software
Software Symphony™ je klient/server aplikace, která je spuštěna akvizicí MassLynx® a umožňuje automatizaci jedné nebo více funkcí manipulace nebo zpra...
Naše kvalitní procesy
Abychom zajistili úplnou spokojenost našich profesionálních zákazníků, přistupujeme metodicky k každému kroku našich služeb. Všechno začíná pečlivým v...
BR’i Terminály - Kiosk pro identifikaci nebo volání
Jak rozdělit investice do vašich Drive obchodních zařízení na 3 části? Zvolte Antény a RFID Tagy pro předplacené objednávky. Nasadit "Cloud Hardware" ...
CHR Tlačítka pro volání
Dejte svým číšníkům příležitost efektivně reagovat na požadavky vašich zákazníků. Je to fakt, vaši číšníci nemají oči vzadu a není vždy snadné mít pře...
Nosycom: externí call centrum pro odchozí hovory - Optimalizace vaší prodejní služby zaručena Nosycom
Jsme call centrum, které vám nabízí nejlepší kvalitu. Vytváříme a poskytujeme služby odchozích hovorů, aby vaše firma mohla kontaktovat správné lidi v...
Outbound Telemarketing - Vaše externí outbound telemarketingová kampaň s důvěryhodným poskytovatelem
Naše služby call center pomáhají firmám oslovit široké zákaznické základny a zvýšit povědomí o jejich značce. Naše odchozí telefonní kampaně mohou cíl...
Zakázkový Vývoj Softwaru - Vývoj softwaru přizpůsobený potřebám firem
Informační technologie jsou jedním z klíčových aspektů růstu firmy. Ať už jste malá nebo střední firma, organizace nebo jednotlivci, kteří chtějí získ...
Vývoj softwaru - Odborný poskytovatel vývoje softwaru
Informační technologie je kontinuální proces zlepšování, inovací a nových nápadů v oblasti informatiky. Kontinuální vývoj IT umožňuje zlepšovat produk...
Kampaň odchozích hovorů - Outsourcované odchozí call centrum k profesionálovi
V Nosycom, referenčním call centru na Madagaskaru, provádíme kampaně odchozích hovorů pro firmy nebo organizace, abychom propagovali jejich produkty a...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play