No results

Žádné výsledky nebyly nalezeny pro
"call centre services"

Produkty pro "call centre"
Telefonní služba v MADAGASKARU - Vaše call centrum v MADAGASKARU
NOSYCOM vám nabízí možnost outsourcovat vaše telefonní centrum na MADAGASKAR Máme k dispozici více než 80 zkušených TELESEKRETÁŘEK, které splní vaše p...
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE CALL CENTRUM - Zákaznické centrum
Telefonní marketing - v současnosti jedno z nejdůležitějších nástrojů, které moderní přímý marketing nabízí. Jako téměř nejosobnější metoda, jak se př...
Zkušené call centrum - Call centrum
Vážený zákazníku V naší společnosti Call Center vyvíjíme přizpůsobené kampaně pro naše klienty. Služby call centra se přizpůsobují vám a potřebám vaš...
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Call centrum - Příjem hovorů
Nabízíme službu, která poskytuje výhody dodatečného personálu bez nákladů na nábor, školení a řízení. Naše služba je flexibilní a přispívá k hladkému...
Software pro systémy call centra kontaktního centra pro integraci počítače a telefonie (CTI) software pro telekomunikace
Disponujeme soustředěnou odborností a potřebnými zdroji v oblasti poradenství a realizace moderních komunikačních systémů. Pomáháme při výběru, implem...
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Call centrum - Služba pro vztahy se zákazníky
Založena na mé profesní zkušenosti, společnost Central Téléphonique Excellence vám nabízí výjimečné služby. Naše klíčová slova jsou: Dostupnost, Efe...
Trvalá telefonní reference v Laval - Telefonní call centrum v Laval od Médiphone
Mediphone, lídr v oblasti telefonního přepojování v Lavalu, vám nabízí své kvalitní a pozorné služby v oblasti personalizovaného telefonního přijetí p...
Call centrum: Odchozí hovory
Ceres je call centrum specializované na sjednávání schůzek B2B. Hlavní činností našeho call centra se sídlem v Charleroi je sjednávání schůzek pro obc...
Tísňové volací centrum
Náš specializovaný personál přijímá podrobné zprávy a okamžitě zahajuje kroky dohodnuté se zákazníkem.
Služby Call Centra pro IT Průmysl
Služby call centra pro IT sektor a poskytovatele softwaru. Profesionální, přátelští zaměstnanci zpracovávají vaše příchozí hovory pomocí moderního sof...
Management call centra - Poradenství
Nic se nevyrovná dobrým vztahům. To platí také a zejména pro vztahy mezi firmami a jejich zákazníky.
Call centrum
Hlavním zaměřením naší činnosti je domlouvání schůzek a prodej v oblasti B2B. Od roku 1998 patříme se svými speciálními znalostmi v oblastech domlouv...
Služba call centra pro e-commerce - EuroCom CX nabízí širokou škálu řešení, která splní vaše potřeby v oblasti e-commerce.
Naše služby call centra pro e-commerce zpracovávají objednávky, řeší dotazy zákazníků a pomáhají s plněním objednávek, odpovídají na e-maily, poskytuj...
Telefonní inkaso | Úspěšné telefonní připomenutí od ADF Inkasa - Postaráme se o nepříjemné hovory za vás - s úspěchem!
Zaměstnanci našeho call centra jsou odborně vyškoleni pro tuto náročnou úlohu. Disponují velkým citem pro situaci, ale také potřebnou vytrvalostí a as...
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
Outbound - Odchozí Hovory
Specializujeme se na outbound v oblasti Business to Business (B2B) a máme dlouholeté zkušenosti se seriózním a odborným jednáním s firemními klienty.
TELEFONNÍ PERMANENCE - TELEFONNÍ RECEPCE
Telefonní příjem je strategickým vstupním bodem vaší zákaznické vztahu: poskytněte profesionální obraz vaší společnosti již při prvním kontaktu a zvyš...
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
Produkty pro "call services"
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE CALL CENTRUM - Zákaznické centrum
Telefonní marketing - v současnosti jedno z nejdůležitějších nástrojů, které moderní přímý marketing nabízí. Jako téměř nejosobnější metoda, jak se př...
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Call centrum: Služby příchozích hovorů - Svěřte své služby příchozích hovorů společnosti Nosycom
Pro externí zajištění vašich služeb příchozích hovorů si vyberte Nosycom, call centrum se sídlem na Madagaskaru. Nabízené služby zahrnují: telefonní p...
Příchozí Call Centrum - Informační Služby
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaše zákaznické služby, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Služby Call Centra pro IT Průmysl
Služby call centra pro IT sektor a poskytovatele softwaru. Profesionální, přátelští zaměstnanci zpracovávají vaše příchozí hovory pomocí moderního sof...
Vysílání hovorů
Zvolte si úspěšnou spolupráci s Médiphone Téléservices, zkušeným call centrem. Ať už působíte v jakémkoli odvětví, postaráme se o správu vašich telefo...
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
Zkušené call centrum - Call centrum
Vážený zákazníku V naší společnosti Call Center vyvíjíme přizpůsobené kampaně pro naše klienty. Služby call centra se přizpůsobují vám a potřebám vaš...
Call centrum
Hlavním zaměřením naší činnosti je domlouvání schůzek a prodej v oblasti B2B. Od roku 1998 patříme se svými speciálními znalostmi v oblastech domlouv...
Služba call centra pro e-commerce - EuroCom CX nabízí širokou škálu řešení, která splní vaše potřeby v oblasti e-commerce.
Naše služby call centra pro e-commerce zpracovávají objednávky, řeší dotazy zákazníků a pomáhají s plněním objednávek, odpovídají na e-maily, poskytuj...
Telesekretářská služba - Zákaznický servis - Správa reklamací - Back office - Správa hovorů (příchozí/odchozí)
Optimalizujte svou administrativní správu s naším externím telesecretariátem. Z Madagaskaru vám nabízíme přizpůsobenou podporu: správa e-mailů, domlou...
Call centrum: Odchozí hovory
Ceres je call centrum specializované na sjednávání schůzek B2B. Hlavní činností našeho call centra se sídlem v Charleroi je sjednávání schůzek pro obc...
Outbound - Odchozí Hovory
Specializujeme se na outbound v oblasti Business to Business (B2B) a máme dlouholeté zkušenosti se seriózním a odborným jednáním s firemními klienty.
Jayex Connect Volání pacienta
Modernizujte svou čekací místnost tím, že vytvoříte prostor, který pacientům ukáže důležité informace, které by jinak mohli přehlédnout. Udělejte svo...
Nouzové volání Řešení SafeGuard24h - Ochrana pro Samostatné Pracovní Stanice
Společnost SaferWorx GmbH je lídrem na trhu v oblasti vývoje řešení pro nouzové volání zaměřených na prevenci úrazů. Aplikace pro nouzové volání SafeG...
Management call centra - Poradenství
Nic se nevyrovná dobrým vztahům. To platí také a zejména pro vztahy mezi firmami a jejich zákazníky.
Zákaznický servis
Telefonní dostupnost Sledování a přijímání objednávek Poprodejní servis Plánování schůzek Teleporadenství...
Zjistěte nové obchodní příležitosti
Objevte nové obchodní příležitosti...
Zákaznická podpora a zákaznický servis v našem domě
I po instalaci jednoho z našich systémů jsme zákazníkům k dispozici pro opravy, údržbu a UVV kontroly. Bylo zřízeno několik servisních stanic v Němec...
Cherryberry UCM
Cherry Berry UCM je Unified Communication Manager, který zjednodušuje interakce v týmu. Kombinováním hlasové komunikace, zpráv a nástrojů pro spoluprá...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play