Specializovaná agentura pro digitální marketing, strategickou a operativní optimalizaci pro vyhledávače, reklamu ve vyhledávačích a marketing ve vyhledávačích, stejně jako optimalizaci uživatelské zkušenosti s odborností v různých oblastech. Bylo to v roce 1996, kdy Thomas Kaiser vyvinul webové stránky pro malou technologickou společnost. Úspěch této společnosti se již tehdy zdál být pozitivně ovlivněn vysokými pozicemi ve vyhledávačích. Jediným zdrojem nepohodlí byl konkurent malé společnosti: byla to Siemens. To byla jiskra, která vedla diplomovaného inženýra Thomase Kaisera k prvním experimentům v digitálním marketingu. Krátce poté založil svou vlastní firmu a položil tak základ pro pozoruhodný příběh úspěchu, který trvá dodnes. V průběhu let se do týmu připojilo nejen mnoho vysoce kvalifikovaných zaměstnanců, ale také se rozrostla odbornost způsobem, jaký v tradičních agenturách nenajdete. Nyní se společnost může pochlubit několika stovkami velmi úspěšných projektů a nespočetnými příběhy úspěchu.