No results

Žádné výsledky nebyly nalezeny pro
"call centre (service)"

Produkty pro "call centre"
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Profesionální Telefonní Servisní Agentura v Chartres
Správa vaší telefonní služby v Chartres s Mediphone Téléservice - Mediphone Téléservices nabízí jednoduché a ekonomické řešení telefonní služby pro vš...
Komunikační strategie
Ve společnosti BDG Consulting GmbH vynikáme v vytváření komunikačních strategií, které zajišťují, že váš produkt je na německém trhu dobře pochopen. Z...
Telefonní recepce pro profesionály a malé podniky
Konzultanti, odborníci, právníci, obchodní zástupci, malé podniky... Během vašich pracovních cest nebo obchodních schůzek (a dokonce i během vaší dov...
Telefonní tlumočení
Naše platforma telefonního tlumočení vám nabízí transparentní řešení pro plynulé výměny, bez ohledu na mluvený jazyk. Díky našim profesionálním tlumoč...
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
Řešení pro nahrávání / logování hovorů - Nahrávejte všechny své telefonní/radio hovory
Náš záznamník hovorů Storacall-ST je vysoce funkční, nákladově efektivní a spolehlivý, poskytující vám řešení pro záznam hovorů schopné připojit se k ...
Školení v Řídicím centru
Specializace a segmentace úkolů někdy odvádějí pozornost týmů od jejich vize a intuice. V SiG školíme naše klienty, aby vytvořili celkovou vizi, která...
Sekretariát - Služba telefonických a e-mailových odpovědí v němčině
Způsob komunikace se liší z země na zem a z osoby na osobu. Je jedno, zda se jedná o běžnou korespondenci, prezentaci nebo omluvu za nedorozumění. Tón...
Asistence - Služba
Během pracovní doby: naše kanceláře jsou otevřeny od 9:00 do 18:00. Můžete nás kontaktovat pro vaše dotazy na tel.: 081/44.65.10 nebo faxem: 081/45.02...
Konsekutivní tlumočníci
Služba konsekutivního tlumočení ve Španělsku: Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla, Bilbao, Málaga, Zaragoza, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerif...
Produkty pro "call service"
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE CALL CENTRUM - Zákaznické centrum
Telefonní marketing - v současnosti jedno z nejdůležitějších nástrojů, které moderní přímý marketing nabízí. Jako téměř nejosobnější metoda, jak se př...
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Call centrum: Služby příchozích hovorů - Svěřte své služby příchozích hovorů společnosti Nosycom
Pro externí zajištění vašich služeb příchozích hovorů si vyberte Nosycom, call centrum se sídlem na Madagaskaru. Nabízené služby zahrnují: telefonní p...
Příchozí Call Centrum - Informační Služby
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaše zákaznické služby, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Služby Call Centra pro IT Průmysl
Služby call centra pro IT sektor a poskytovatele softwaru. Profesionální, přátelští zaměstnanci zpracovávají vaše příchozí hovory pomocí moderního sof...
Zkušené call centrum - Call centrum
Vážený zákazníku V naší společnosti Call Center vyvíjíme přizpůsobené kampaně pro naše klienty. Služby call centra se přizpůsobují vám a potřebám vaš...
Call centrum
Hlavním zaměřením naší činnosti je domlouvání schůzek a prodej v oblasti B2B. Od roku 1998 patříme se svými speciálními znalostmi v oblastech domlouv...
Telesekretářská služba - Zákaznický servis - Správa reklamací - Back office - Správa hovorů (příchozí/odchozí)
Optimalizujte svou administrativní správu s naším externím telesecretariátem. Z Madagaskaru vám nabízíme přizpůsobenou podporu: správa e-mailů, domlou...
Call centrum: Odchozí hovory
Ceres je call centrum specializované na sjednávání schůzek B2B. Hlavní činností našeho call centra se sídlem v Charleroi je sjednávání schůzek pro obc...
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
Služba Odchozích Hovorů - Využijte naše odborné znalosti k řízení vašich odchozích hovorů
Ať už jste firma nebo jednotlivci, využijte služeb renomovaného call centra jako je Médiphone Téléservices pro zajištění správy vašich odchozích hovor...
Outbound - Odchozí Hovory
Specializujeme se na outbound v oblasti Business to Business (B2B) a máme dlouholeté zkušenosti se seriózním a odborným jednáním s firemními klienty.

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play