Francie, Saint-Cézaire-Sur-Siagne
... tvůrčí aktivity. Kromě každodenního řízení hraje náš administrativní tým klíčovou roli v strategickém plánování a rozvoji společnosti. Jejich schopnost předvídat potřeby a přizpůsobovat se změnám na trhu nám umožňuje zůstat konkurenceschopnými a inovativními. Důvěřujte našemu administrativnímu oddělení, aby zajistilo stabilitu a kontinuální růst vašeho partnerství se společností Attractive Scent.
Portfolio (8)
Francie, Paris
...Optimalizujte svou administrativní správu s naším externím telesecretariátem. Z Madagaskaru vám nabízíme přizpůsobenou podporu: správa e-mailů, domlouvání schůzek, telefonní příjem a mnohem více. Využijte profesionální a pohotový virtuální asistent, který se dokáže přizpůsobit různým požadavkům. Zajišťujeme neustálé zvyšování kvalifikace našich týmů pro bezkonkurenční kvalitu služeb. Využijte prvotřídní administrativní asistenci za velmi konkurenceschopnou cenu.
Portfolio (2)
Francie, Sausheim
... funkci, aby vás zbavil časově náročných úkolů a ušetřil vám cenný čas. Můžete se tak znovu soustředit na svou hlavní činnost. S pevným know-how a výkonnými nástroji se Sylness přizpůsobí vašim potřebám v administrativní asistenci, bez ohledu na oblast odbornosti: sekretariát, obchodní, finanční a účetní správa, lidské zdroje nebo správa nákupů.
Portfolio (7)
Francie, Paris
...Služba administrativního převodu je navržena tak, aby poskytovala plynulý a bezpečný přechod pro profesionály a administrativní orgány. Tato služba zajišťuje, že všechny administrativní aspekty stěhování jsou pokryty, což umožňuje firmám soustředit se na své hlavní činnosti bez přerušení. Díky zkušenému týmu je každá fáze procesu řízena s péčí, což zajišťuje bezpečnost a efektivitu převodu...
Portfolio (20)
Francie, Pantin
...Externalizací části nebo celé vaší administrativní správy: • se zbavíte časově náročných úkolů, které brání vašemu rozvoji • věnujete více času rozvoji své klientely a tím i růstu vašeho obratu • optimalizujete svůj čas, abyste se mohli zaměřit na nové aktivity, které přímo generují obchod Finanční výhody: • Žádné náklady na zaměstnání, žádné sociální odvody ani jiné výdaje spojené se...
Portfolio (5)
Francie, Athienville
...Správa administrativní a obchodní je základní činností společnosti; když je obchodní část efektivně řízena, umožňuje vám zajistit pravidelné příjmy v průběhu dokončení vašich projektů nebo smluv, čímž udržuje vaši hotovost v pozitivním stavu a zaručuje trvalost společnosti. Co se týče administrativní části, je nezbytná pro formální výměny s partnery společnosti, ať už se jedná například o sepsání dopisu k žádosti u nějakého orgánu, různých smluv nebo dokonce interních dokumentů.
Portfolio (2)
Francie, Paris
MY ASSISTANCE ONLINE vám nabízí služby asistence pro správu vaší činnosti na dálku 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Hlavním cílem je snížit náklady vaší společnosti, externizací správy vaší činnosti, která zahrnuje mnoho služeb za cenu jedné. MY ASSISTANCE ONLINE vás doprovází a podporuje tím, že vám každodenně pomáhá, abyste se mohli soustředit na svou hlavní činnost. MY ASSISTANCE ONLINE také na...
Portfolio (11)
Francie, Goudargues
1/ Služby veškerých sekretářských prací a personalizovaných služeb na míru pro profesionály: malé a střední podniky, svobodná povolání, řemeslníky, obchodníky, instituce, poskytovatele služeb, odbory, živnostníky… : - Vytváření a zpracování textových dokumentů v aplikaci Word (revize, opravy…) - Vytváření a zpracování tabulek v aplikaci Excel - Vytváření a zpracování prezentací v PowerPointu -...
Portfolio (16)
Švýcarsko, Petit Lancy 1
...Externalizace služeb je především o důvěře v partnera. DCS přebírá zodpovědnost za vaši firmu a stará se o realizaci vašich projektů: administrativní činnost, sekretariát, recepce, telefonní ústředna, administrativní správa, servisní stůl, IT poskytovatel… Získáváte čas, ovládáte své náklady, dosahujete svých cílů.
Portfolio (3)
Francie, Le Mans
...Mediphone nabízí firmám na míru šitou službu v oblasti telefonního sekretariátu v Lavalu. Kvalifikované sekretářky jsou k dispozici pro různé úkoly týkající se příjmu a zpracování telefonních hovorů, domlouvání schůzek a zpráv, administrativní správy... Využitím služeb Mediphone získáte personalizovanou správu telefonní pohotovosti podle vašich potřeb.
Portfolio (186)
Francie, Montesson
...Jsem zde pro službu na míru, abych vám pomohl s vašimi administrativními úkoly nebo správou. Pomáhám s administrativní správou a/nebo vašimi sociálními médii!
Odpovídající produkty
Administrativní Služba
Administrativní Služba
Portfolio (1)
Francie, Paris
...ADV CONSEILS : Partner, kterého potřebujete pro svou administrativní externizaci! 5 dobrých důvodů, proč využít administrativní externizaci : 1 - Optimalizujte svůj čas 2 - Snížení vašich nákladů 3 - Externí a objektivní pohled 4 - Pracujte s důvěryhodným partnerem 5 - Využijte odborné znalosti a zkušenosti ADV CONSEILS, administrativní externizace a nevyčerpávající služby ve středu vašich zájmů. Neváhejte nás kontaktovat, abychom společně definovali vaše potřeby.
Portfolio (8)
Madagaskar, Antanarivo
...Nalia Pro je autonomní a dynamická společnost, která slouží firmám, jež chtějí outsourcovat různé administrativní funkce, aniž by ztratily na úrovni odbornosti. Nalia Pro se vyznačuje tím, že sídlí na Madagaskaru, mladé a perspektivní zemi. Tato geografická poloha umožňuje pracovat ve stejných časových pásmech jako Francie a mít zcela francouzsky hovořící partnery.
Portfolio (8)
Francie, Issy Les Moulineaux
...Delegujte své časově náročné administrativní úkoly (vystavování faktur, upomínání klientů, správa pošty...)...
Odpovídající produkty
Naše logo
Administrativní správa
Další produkty
Naše logo
Pilotáž
Portfolio (3)
Belgie, Jumet
Situovaný v srdci Evropy, naproti mezinárodnímu letišti Charleroi Bruxelles-Sud, vás Ceres Group přivítá v pracovním prostředí, které spojuje efektivitu, dostupnost a konektivitu. Naše jedinečná struktura má za cíl vás provázet po celou dobu života vaší firmy. Ať už jste začínající podnikatel, v plném růstu nebo v ustáleném tempu, nabízíme vám služby s vysokou přidanou hodnotou, abychom vám pomohl...
Portfolio (7)
...aktivity: realizace grafiky a webových stránek, administrativní sekretariát, organizační sekretariát, technické služby, výstavy, hotelové služby, cateringové služby, společenské akce, průvodcovské služby, transferové služby, koordinace vystavovatelů a sponzorů, kongresová asistence, celkové koordinace...
Portfolio (3)
... konference, výstavy, semináře, incentivy,… Můžeme vám pomoci s vaší administrativní prací: registrace účastníků, příprava odznaků, seznamy, pronájem místnosti, vybavení, různých služeb, kódování, správa, sekretariát,… Pro všechny vaše sportovní nebo kulturní akce, dny otevřených dveří, volby, televizní pořady, veletrhy, výstavy, konference, VIP večery, protokolární služby,…...
Francie, Valmont
...,...) - Povolení k podnikání: Připravíme a podáme dokumentaci, abychom vám zajistili povolení k podnikání, abyste mohli zahájit svou činnost v Lucemburském velkovévodství. - Sekretariát: Zajišťujeme veškerou korespondenci (hlášení, registrace, podání, dopisy, odpovědi,...) s různými úřady, přípravu dokumentů společnosti (smlouvy, dopisy, osvědčení, výpovědi,...), zmocnění k zastupování, poradenství...
... společnosti, vedení účetnictví a administrativní správa, daňová domicilace, řízení lidských zdrojů a mzdy, nábor zaměstnanců v Itálii, podpora při vyjednávání, simulace nákladů, poradenství v oblasti pracovního práva, pomoc při každodenním řízení, sekretariát, překlad dokumentů, tvorba přehledových tabulek. Naším cílem je: Podporovat vás v rozvoji na italském trhu tím, že vám usnadníme procesy, umožníme vám využít naše znalosti italského trhu a naše zkušenosti více než 50 let. Objevte, jak otevřít/koupit společnost, vést účetnictví nebo zaměstnávat pracovníky v Itálii na www.studiobeglia.com...
Francie, Vertou
... do GED -> Uložení dat na zabezpečené servery -> Archivace dat a jejich zpětné poskytnutí Asistence v oblasti lidských zdrojů -> Správa životopisů -> Sledování školení zaměstnanců -> Asistence při náboru Administrativní sekretariát -> Organizační audit a doporučení -> Správa korespondence -> Zadávání dat -> Administrativní úkony a formality -> Ukládání dokumentů -> Sledování fakturace klientů Správa...
Lucembursko, Luxembourg
Daně a účetnictví Nezávislá kancelář, která vám nabízí kvalitní služby přizpůsobené vašim potřebám, jako je účetní správa, správa mezd a veškeré daňové poradenství pro rozvoj vaší struktury. Kancelář odborných účetních Nezávislá lucemburská fiduciární kancelář, jejíž činnost zahrnuje obory spojené s účetní expertízou, domicilací společností v Lucembursku, poradenstvím a daňovou optimalizací a zakládáním společností. Služby: Daňové a účetní poradenství Sociální sekretariát Finanční analýza Organizace ve firmě Státní dotace Administrativní a právní úkony...
Portugalsko, Ferreira Do Zezere
Výhody najmutí virtuální asistentky? VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA je nezávislá profesionálka, která působí v různých oblastech podnikání a specializacích. Nabízí kvalifikované služby v oblastech, jako je administrativní sekretariát, organizace agendy, marketing a další rozmanité služby zcela na dálku. Je to efektivní řešení pro vaši finanční a časovou správu. Protože delegováním úkolů, které je možné...
Portfolio (2)
Francie, Saint Laurent Du Var
... souboru rychlých a efektivních řešení. NAŠE ŘEŠENÍ: Telefonní pohotovost Správa ústředny Telefonní příjem a správa schůzek Administrativní správa Běžný sekretariát Asistent/ka ředitele Všeobecné služby Předúčetní správa Správce prodeje Organizace / sledování projektů...
Lucembursko, Luxembourg
Fiduciární společnost Benoy Kartheiser je účetní a daňová kancelář. Naše služby: daňové účetnictví, mzdy - poradenství a sociální sekretariát (správa mezd, administrativní správa daňových záznamů, vypracování pracovních smluv, poradenství v oblasti pracovního práva a sociálního práva,...) a management.
...Domácí sekretariát pro profesionály a jednotlivce. U mě v kanceláři nebo ve vašich prostorách. Na požádání. Veškerá administrativní práce, psaní nabídek, faktur, dopisů, životopisů, motivačních dopisů, zpráv z praxe, zpráv, expertíz. Správa a sledování složek dodavatelů/klientů. Profesionálové: Neplatíte žádné sociální odvody, můžete si odečíst mé honoráře z vašich ročních nákladů.
Francie, Vaulnaveys
... daňová strukturalizace majetku. Koordinace právníků, notářů, majetkových poradců, účetních expertů za účelem identifikace nejlepších struktur pro udržení optimální organizace v dynamickém prostředí. • Administrativní podpora: Také se staráme o správu běžných záležitostí našich klientských rodin: - soukromé sekretariát, archivace a bezpečná výměna, digitální trezor, ochrana osobních údajů, administrativa, pojištění, pokladna, concierge.
Francie, Paris
Založena v roce 2019, Arbrom se specializuje na administrativní správu firem. TPE | PME | Start-up | Právní kancelář | Lékařská kancelář… Naše závazky: Přispět k růstu francouzských firem a trhu práce ve Francii +300 asistentů dostupných po celé Francii do 72 hodin! Na místě nebo na dálku 0 nákladů na nábor Výjimečné a transparentní nabídky + více času věnovaného rozvoji vaší činnosti + 150 firem nám důvěřuje Sekretariát Obchodní asistence Účetní asistence HR asistence Naše specializované služby: Právní asistence Lékařská asistence Navštivte www.arbrom.fr Těšíme se na brzké shledání!
Belgie, Bruxelles
... potřeby (telefonní sekretariát, zpracování textu, kopírka atd.). Můžeme uzavřít zvlášť výhodné paušální smlouvy, když je třeba stanovit a spravovat rozpočet. Pomůžeme vám najít odpovědi na všechny otázky, které byste si mohli položit při zvažování zahájení činnosti nebo založení společnosti v Belgii. Náš kvalifikovaný personál je vám k dispozici, aby vám pomohl s vašimi administrativními a kancelářskými úkoly.
Německo, Berlin
... kancelářsko-administrativní služby zahrnují mimo jiné: - Vícejazyčný sekretariát (plynulá znalost mimo jiné polštiny a němčiny) - Správa pošty - Telefonní obsluha - Kontrola účtů - Pomoc při jednání s úřady za účelem splnění všech formalit - Účetnictví - Překlady - Tvorba prezentací - Konferenční služby - Organizace cateringu a akcí - Správa cestování...
Francie, Londigny
GEDWORKING je společnost poskytující IT služby, která se specializuje na outsourcing administrativních, účetních a obchodních operací. Postaráme se o sekretariát, zpracování mezd, účetnictví, administrativní úkony a marketingové kampaně. Můžeme také zasáhnout do oblasti IT. Působíme jako jedinečný partner ve všech časově náročných činnostech, abychom uvolnili síly našich klientů pro operace s vyšší přidanou hodnotou. Outsourcing těchto činností znamená zbavit se odpovědností a zátěže spojené s interním personálem, zatímco delegujete úkoly profesionálům zaměřeným na úspěch.
Portfolio (1)
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play