No results

Žádné výsledky nebyly nalezeny pro
"customer support management"

Produkty pro "customer support"
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
Zákaznická Podpora - Outsourcing Zákaznické Podpory
Naše služby zákaznické podpory Náš call centrum je specialistou na poskytování první úrovně podpory ve 3 jazycích (francouzština, angličtina a portug...
Zákaznická podpora a zákaznický servis v našem domě
I po instalaci jednoho z našich systémů jsme zákazníkům k dispozici pro opravy, údržbu a UVV kontroly. Bylo zřízeno několik servisních stanic v Němec...
Školení / Podpora v 3D měřicí technologii - Školení zákazníků v 3D měřicí technologii
Školení v: Školení FARO Školení Polyworks 3D Systems Geomagic Design X Školení laserového skeneru FARO Školení lasertrackeru FARO Školení měřicího ram...
Podpora a Služba - VYUŽÍT
Není naším cílem pouze prodat náš produkt zákazníkovi. Naším cílem je definovat správné řešení pro individuální požadavky našich zákazníků a nabídnou...
Vícejazyčná zákaznická podpora
Nabízíme vícejazyčnou zákaznickou podporu přizpůsobenou potřebám vašeho podnikání, což zajišťuje jasnou komunikaci na různých trzích. Naše služby se i...
Poprodejní servis + Zákaznická podpora - služby
Naše závazky vůči vám nekončí uvedením vaší výrobny do provozu. Ať už potřebujete podporu při získávání a výměně náhradních dílů, nebo si přejete prov...
EcholoN Zákaznický servis a Podpora
S EcholoN k excelenci v oblasti služeb podle DIN SPEC 77224 Každá společnost, která má kontakt se zákazníky, provozuje nějakým způsobem zákaznický se...
Agentura HubSpot
Certifikovaná agentura HubSpot, Winbound vám pomůže s nastavením a optimálním využitím platformy.
Podpora a Správa Incidentů - Integrovaná Služba pro Správu Požadavků a Incidentů
Služba pro integrovanou správu požadavků a incidentů (SGIDI) centralizuje správu požadavků a incidentů uživatelů, zajišťuje rychlou a efektivní reakci...
Zákaznická Podpora Mazzocchia: Váš Spolehlivý Partner
Zákaznická podpora je jádrem toho, co děláme. S vysoce kvalifikovaným týmem jsme připraveni rychle a efektivně vyřešit jakékoli vaše dotazy nebo probl...
Správa spotřebitelských reklamací
Správa spotřebitelských reklamací je klíčová služba pro každou společnost, která se snaží udržovat pozitivní vztah se svými zákazníky. Tato služba zah...
IT Helpdesk - Outsourcujte svou funkci IT Helpdesk
Náš helpdesk pomůže vašim zaměstnancům s každodenními IT problémy již od 10 £ na uživatele měsíčně. Noví zaměstnanci, odchody, změny nastavení Microso...
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Služby technické podpory
Technická podpora společnosti Assis.Ter. Tech Solutions nabízí údržbu a asistenci, a to jak na místě, tak na dálku, pro všechny stroje prodávané a ins...
Přizpůsobená Podpora Přepravy
Dopravní a dodací společnost pro balíky a zboží...
Těžké Podpěry
Těžké podpěry nacházejí své uplatnění v dílnách pro užitková vozidla a kolejová vozidla nebo v průmyslu jako univerzální podpěra. Každá podpěra je u n...
Podpora certifikace OEA
Pomoc při získání certifikace OEA tím, že podporujeme firmy při shromažďování potřebných dokumentů a zlepšování jejich řízení rizik, aby na ni mohly ž...
Technická podpora
Spolupráce s designérem Charakteristiky Bossongových kotev jsou definovány na základě specifických parametrů každého jednotlivého projektu, stejně jak...
Technologické know-how a zákaznická podpora
Poskytujeme technologickou podporu v návrhové fázi, abychom optimalizovali výrobní náklady. Dokumentace zákazníka je ověřována ve fázi nabídky. Máme v...
Produkty pro "customer management"
abacusPlus CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Nezbytná součást všech našich softwarových řešení - Speciálně navrženo pro správu vztahů se zákazníky - Nezbytná součást péče o stávající zákazníky a ...
CRM (Řízení vztahů se zákazníky) - Software
Tento modul "CRM" umožňuje spravovat vaše vztahy, vaše obchodní příležitosti a vaše obchodní výdaje: Správa kontaktů Správa třetích stran: Údaje o tře...
Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Vítejte u Launix, vašeho experta na na míru šité softwarové řešení pomocí technologie FOP. V digitálním věku je důležité mít přehled o všech vašich d...
Řízení vztahů se zákazníky
Sledování zákazníků Optimalizujte sledování prodeje a příležitostí prostřednictvím komentářů, plánovaných akcí a připomínek v zákaznických záznamech.
Správa zákazníků
Empatický zákaznický dialog v inbound a outbound S naší omni­kanálovou strategií splňujeme požadavky digitalizovaných trhů. Zákaznické dotazy ze všec...
Správa vztahů se zákazníky - Operační řízení
Outsourcujte své operační a relační marketingové akce...
CRM - Řízení vztahů se zákazníky
Ať už se jedná o jednoduchou operaci nebo složitá CRM řešení, RDSL vám nabízí možnost spravovat vaše akce v oblasti vztahů se zákazníky. Vztahy se zá...
Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas
S tímto jednoduchým, škálovatelným CRM online řešením máte přehled. Kdykoliv a kdekoliv. Vyzkoušejte nyní - zdarma a bez závazků.
K.Manager
K.M Solution se specializuje na poskytování přizpůsobených služeb webového a mobilního vývoje, vytváří všechny typy webových stránek, včetně korporátn...
Software / Obchodní Procesy
Máme zkušenosti s vývojem na míru přizpůsobeného webového softwaru: vytváříme všechny druhy softwaru. Můžeme vyvinout software pro správu pokladen, pl...
Řízení kvality - Služby
Nejvyšší bezpečnost pro vaše procesy Kvalita není náhoda. Využijte nejvyšší spolehlivosti procesů, od nápadu přes vývoj až po hotový produkt. Více než...
Monitorování a automatizace procesu vývoje zakázkového softwaru
Automatizované řízení pracovních toků, monitorování výkonu v reálném čase - Řešení pro monitorování a automatizaci procesu vývoje softwaru jsou navrže...
Přizpůsobení Microsoft Dynamics
Eurovensys se specializuje na přizpůsobení řešení Microsoft Dynamics tak, aby vyhovovala vašim jedinečným obchodním požadavkům. Přizpůsobujeme platfor...
Podpora a Správa Incidentů - Integrovaná Služba pro Správu Požadavků a Incidentů
Služba pro integrovanou správu požadavků a incidentů (SGIDI) centralizuje správu požadavků a incidentů uživatelů, zajišťuje rychlou a efektivní reakci...
CRM/ERP - CRM pro poskytovatele telekomunikačních služeb. ERP pro maloobchod.
Zkušenosti, které JEVERA získala za deset let na trhu vývoje softwaru, jsou patrné v ERP/CRM systémech pro telekomunikace, maloobchod atd. Naši zákazn...
Nové produktové vydání každé 2 týdny - VirtualStock. Řízení dodavatelského řetězce
VirtualStock, platforma, která pomáhá maloobchodníkům, dodavatelům, značkám a poskytovatelům zdravotní péče efektivněji se spojit a řídit své dodavate...
Tvorba prémiových webových stránek a aplikací - Vitrínové stránky, e-commerce Prestashop, aplikace, CRM, software
Objevte naši nabídku tvorby webových stránek a aplikací na míru - E-commerce web Prestashop - Prémiový prezentační web - Webové stránky všech kategori...
Vytváření webových stránek na míru - Vývoj webových stránek
Každá firma je jedinečná a většina z nich najde své místo na webové stránce typu vitrina, katalog nebo e-commerce. Vytvoření webu na míru může být nez...
Personální management
Rozvoj témat zaměstnavatelské značky a firemní kultury, stejně jako organizačního rozvoje...
Vývoj Zakázkového Softwaru - Přizpůsobené softwarové služby pro požadavky firem
Společnost Cats Yazılım, která se zabývá plněním specifických potřeb v oblasti softwaru, sleduje všechny technologické pokroky pro vás, provádí nezbyt...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play