Belgie, Jumet
...PRONÁJEM VIRTUÁLNÍCH KANCELÁŘÍ Virtuální kancelář umožňuje minimalizovat náklady spojené s podnikatelskou činností. Virtuální kancelář vám umožňuje zaregistrovat vaši firmu u nás a využívat kancelář nebo zasedací místnost, když ji skutečně potřebujete. Virtuální kancelář zahrnuje také služby spojené s Business Centrem, jako je přítomnost recepční, telefonní linka a příjem vaší pošty. Není třeba...
Portfolio (7)
...Vynikající spojení s veřejnou dopravou (vlakové nádraží, autobusy a TGV 5 minut). Soukromé parkoviště. 8 dálnic do 1 km. Brusel méně než 1 hodina. Paříž-Frankfurt-Amsterdam za 2 hodiny a Londýn za 3 hodiny. 5 mezinárodních letišť do 1 hodiny. Mnoho služeb: úklid, sekretariát, catering, právní, účetní, překlad, strategie, marketing. Skutečné a virtuální kanceláře. Adresa pro sídlo, internet a vysokorychlostní WIFI. Kontaktujte nás pro nabídku, návštěvu a návrh.
Belgie, Antwerpen
... zaručit optimální služby našim klientům v různých sektorech. Právě proto, že je každý jedinečný, zvolila si Unique před lety více 'na míru orientovaný přístup' se specializovanými divizemi: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult a Unique Customer Care. Unique je součástí Specialist Staffing společnosti USG People, divize, která nabízí řadu flexibilních řešení v různých oblastech: administrativa, finance, technika, medicína, sekretariát a call centra.
... konference, výstavy, semináře, incentivy,… Můžeme vám pomoci s vaší administrativní prací: registrace účastníků, příprava odznaků, seznamy, pronájem místnosti, vybavení, různých služeb, kódování, správa, sekretariát,… Pro všechny vaše sportovní nebo kulturní akce, dny otevřených dveří, volby, televizní pořady, veletrhy, výstavy, konference, VIP večery, protokolární služby,…...
Belgie, Ixelles
Secretary Plus je jedničkou v oblasti výběru, náboru, outsourcingu a školení vícejazyčných asistentů (vedoucích). Služby: dočasné zaměstnání (profesionální dočasná práce na míru), nábor a výběr (přímý přístup k vhodnému stálému zaměstnanci), outsourcingové řešení (trvalá záruka kontinuity). U nás vždy najdete profil, který dokonale odpovídá funkci, kterou nabízíte: sekretariát, administrativa, marketing, obchod, komunikace a public relations, lidské zdroje, logistika, nákup,…...
Belgie, Luingne
... zřízena linka služeb, jejíž úkoly by zahrnovaly psaní, poštu, překlady, akce mailing, poštovní expedici, tele-sekretariát, … Dále, co se týče schůzek: společnost nabízí světlé, vybavené, uspořádané a modulární místnosti pro jakoukoli akci klientovy společnosti (showroom, konference, semináře,…). A nakonec, Europole nabízí systém domicilace, což znamená sídlo společnosti nebo obchodní místo s trvalým a telefonním příjmem, také příležitostný pracovní prostor,…...
Belgie, Marche-En-Famenne
UCM je hlavní francouzsky mluvící zaměstnavatelská organizace, která se angažuje v obraně nezávislých a podnikatelů. UCM nabízí malým a středním podnikům širokou škálu služeb: - Zaměstnavatelská organizace. - Služby podpory podnikání. - Podnikatelský portál. - Sociální pojišťovna. - Sociální sekretariát. - Fond rodinných dávek. - Ekologické služby.
Belgie, Genk
... spolehnout na profesionální telefonní sekretariát pro příjem telefonních hovorů. Více než 15 let je Offitel referencí v oblasti telefonních služeb. Naši zaměstnanci jsou vícejazyční a s úsměvem zodpoví všechny vaše dotazy! Offitel pracuje v souladu se systémem kvality Iso 9001, což je vaše záruka správné služby!
Belgie, Brussel
Chcete se plně soustředit na své podnikání a nechat ostatní, aby se postarali o všechny vaše sociální a administrativní povinnosti? Je to možné, pokud si vyberete Akreditovaný sociální sekretariát SODALIS! Pracujme společně na zajištění trvalosti vaší firmy, posílení vašeho sociálního postavení a každodenním oživení a motivaci vašeho personálu. Správa mezd dnes vyžaduje mnoho osobních investic vzhledem k neustále se měnícím předpisům, které ukládají O.N.S.S., Sociální inspekce a Ministerstvo financí. Mnoho firem se v tomto administrativním oceánu utápí kvůli nedostatku informací a poradenství.
Belgie, Herstal
Cap Business Center nabízí řadu služeb pro firmy a jejich zaměstnance: pronájem vybavených kanceláří se službami, pronájem školící místnosti s cateringem, sekretariát, právní a daňové služby, nákupní centrum, archivační centrum, centrum žehlení, relaxační prostor, mycí centrum pro vozidla, restauraci a catering pro firmy, fitness centrum, křesťanskou vzájemnost, sociální sekretariát,…...
...Pronájem kanceláří na "částečný úvazek" vám umožňuje vyhnout se nákladným investicím, zbytečným nájmům, ... Už neplaťte za prázdné kanceláře. Řiďte, spravujte svou obsazenost! Efektivní sekretariát vám pomůže, uvolní vás a umožní vám plně se věnovat vaší hlavní činnosti. Sekretariát, psaní, překlady, kódování, Word, Powerpoint, Excel, atd. Grafické studio (předtisková příprava) a marketingové služby mohou vyvinout vaše loga, brožury, katalogy, složky, hlavičkové papíry, webové stránky, bannery, propagační bannery, přímé pošty, ...
Belgie, Bruxelles
... potřeby (telefonní sekretariát, zpracování textu, kopírka atd.). Můžeme uzavřít zvlášť výhodné paušální smlouvy, když je třeba stanovit a spravovat rozpočet. Pomůžeme vám najít odpovědi na všechny otázky, které byste si mohli položit při zvažování zahájení činnosti nebo založení společnosti v Belgii. Náš kvalifikovaný personál je vám k dispozici, aby vám pomohl s vašimi administrativními a kancelářskými úkoly.
Belgie, Belgique
Nezávislý sekretariát - proč? Příchod internetu a moderních telekomunikačních technologií urychlil popularizaci práce na dálku a telesekretariátu. To dnes umožňuje výměnu informací mezi klientem a jeho nezávislým sekretářem v reálném čase. Je to především spolupráce, trvalá nebo příležitostná, která vám umožňuje soustředit se na vaši hlavní činnost. Protože sekretariát a administrativní správa...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play