Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM je společnost se sídlem v Antananarivu, která se od roku 1997 specializuje na správu příchozích a odchozích hovorů a zpracování dat. Jsme call centrum, stejně jako centrum pro zadávání a zpracování dat, které je schváleno CNIL a striktně dodržuje RGPD. Naším cílem je vyhovět potřebám francouzsky mluvící klientely z Francie, Belgie, Švýcarska nebo Lucemburska, která je obzvlášť náročná jak ...
Portfolio (193)
Španělsko, Valencia
...Contact Solutions je přední národní call centrum a společnost pro outsourcing podnikových procesů. Společnost byla založena v roce 2012 jako specializovaná firma na příchozí/odchozí telefonní služby, díky dlouholetým zkušenostem a profesionalitě všech svých členů. Contact Solutions nabízí své call center služby 24 hodin denně, 365 dní v roce. V Contact Solutions se staráme o naše klienty s...
Francie, Saint Maur Des Fossés
...PhingooCRM je cloudové CRM řešení pro kontaktní centra v režimu SaaS. Phingoo je obchodní značka skupiny Spartel Services, která je francouzskou skupinou působící převážně v oblastech nových technologií, VoIP, telekomunikací, outsourcingu, marketingu a vztahů se zákazníky. Spartel Services je na francouzském trhu přítomna od roku 2005. PhingooCRM je inovativní řešení, které vyhovuje potřebám call center. "PhingooCRM vám zaručuje sledování v reálném čase, správu seznamů, skriptů, přístupů, vytváření kampaní, dynamické obchodní argumentace a přizpůsobitelné formuláře…...
...Zejména poskytuje podporu pro stávající služby a prodejní kanály firem v Turecku na základě zkušeností z mezinárodních call center. Teleconnect optimalizuje prodejní sílu vaší firmy a vztahy se zákazníky tak, aby přinášely maximální užitek bez zvyšování nákladů.

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play