RDSL je nezávislá rodinná skupina, založená v roce 1984, která zaměstnává 150 specialistů v oblasti fyzického marketingu. Jako poskytovatel služeb máme za cíl hledat nejrelevantnější řešení v oblastech logistiky, přímého marketingu a vztahů se zákazníky - CRM. Našim klientům nabízíme na míru šité služby pro jejich mailingové kampaně, příjem a správu jejich objednávek a expedic, a také zajišťujem...
Portfolio (6)
Francie, Bonchamps-Les-Laval
...Od roku 1983 je společnost Vaugeois specialistou na demontáž, přesun a montáž dřevoobráběcích strojů. Přesouváme všechny typy strojů: obráběcí centra, olepovačky, vertikální nebo horizontální pily,..... Náš technik zákaznického servisu zajišťuje při montáži uvedení do provozu, nastavení a školení vašich operátorů. Zajišťujeme také stěhování dílen, uvedení strojů do souladu s normami...
Portfolio (4)
Francie, Avignon
Centrum specializované na sjednávání schůzek, telefonní sekretariát. Máme odborné znalosti v oblasti telefonní prospekce, tele-sekretariátu, správy ústředny, zákaznického servisu (hotline). Od roku 2006 konsolidujeme naše zkušenosti prostřednictvím několika stovek akcí přímého telefonního marketingu pro naše klienty. Díky kvalitě a preciznosti poskytované práce, ale také díky důvěře našich...
Francie, Roubaix
...kvalifikace databází, domlouvání kvalifikovaných schůzek, vymáhání pohledávek... Agentura Au bout du fil se opírá o síť nezávislých agentů, profesionálů v oblasti zákaznického servisu a obchodní akvizice. Jsme jednou z předních agentur v oblasti homeshoringu.
Francie, Marne La Vallee
... má více než 20 let zkušeností v oblasti dekorace a úprav zdravotnických zařízení. PLM poskytuje nejlepší know-how, dodávané týmy specifických, vybraných a zkušených profesionálů, kteří zajišťují spokojenost a zákaznický servis. PLM se snaží dodat co nejlepší konečný produkt zákazníkovi s rychlostí, produktivitou, efektivitou a oddaností. Můžeme vám vypracovat nabídky do 48 hodin a naše služby zákaznického servisu poskytují výjimečné služby.
Francie, Vron
... síly (databáze zákazníků a potenciálních zákazníků, sledování atd.) - Marketingu, správa personalizovaného marketingu (historie prodeje, segmentace a cílení, marketingové kampaně atd.) - Zákaznického servisu, organizace podpory zákazníků (vztah se zákazníky, call centra, sledování zpětné vazby od zákazníků atd.) - E-commerce, podpora křížového prodeje - Statistika a rozhodování S více než 20letou zkušeností v oblasti CRM, Business Intelligence (BI) a E-commerce. Připraveni na novou digitální zkušenost! Kontaktujte nás!
Francie, Torcy
Idelio byla založena v roce 2003. Její hlavní činností je zákaznický servis prostřednictvím telefonů a IT řešení. Řešení a služby nabízené společností jsou určeny pro všechny kategorie organizací. Nabídky tohoto významného hráče v oblasti zákaznického servisu umožňují zlepšit výměnu mezi ziskovou společností, jejími zákazníky a potenciálními klienty. Mezi služby značky patří krátké číslo...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play