Francie, Paris
... několika desítek tisíc rozhodovatelů, které můžeme mobilizovat pro velmi rychlé výsledky. Metody použité: kvalitativní výzkum, kvantitativní techniky, B2C a B2B průzkumy, analýza velkých dat (Big Data) Pokryté území: celý svět pro B2C; Evropa a Amerika pro B2B. Rozpočet: od 5000€ bez DPH Doba trvání studie: od několika dnů pro kvantitativní studie po několik měsíců pro studie kombinující několik přístupů Nabídka: do 48 hodin (přibližný okamžitý rozpočet nás můžete kontaktovat telefonicky na +33 1 88 32 73 44 nebo na +32 2 347 45 86)...
Portfolio (4)
Francie, Paris
... kvantitativní typ sběru, který může doplnit kvalitativní audit. Poskytujeme vám zprávu o vašich silných a slabých stránkách, s vysvětleními od klientů. Dáváme sérii doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. Ideálně to může probíhat ve formě barometru (ročně nebo méně často). Tajné návštěvy Tento přístup může pomoci pochopit, které části vztahu se zákazníky je třeba zlepšit. Navštěvujeme vaše obchody nebo pulty, voláme do vašich zákaznických center, vašich poprodejních služeb, na základě objektivního měření.
Portfolio (1)
Francie, Trainou
... hmotnost, nazývaná beranidlo, která padá z přesně určené výšky. Dynamický penetrační test poskytuje především kvalitativní informace o vlastnostech půdy. Výsledky dynamických penetračních testů jsou poskytovány ve formě diagramu v normálních souřadnicích, kde je v závislosti na hloubce zaznamenána hodnota dynamického odporu.
Portfolio (10)
Francie, Lille
MDTC je společnost sídlící v srdci metropolitní oblasti Lille, která se zabývá tržními studiemi. Marketingové studie, kvalitativní a kvantitativní, vám nabízíme naše zkušenosti a odborné znalosti, abychom realizovali vaše studie tím nejlepším způsobem a zajistili kvalitu.
Francie, Balma
BVA je inovativní a výkonný institut. BVA je čtvrtým největším institutem pro výzkum v Francii. BVA nabízí balíčkové a ad hoc studie, kvalitativní a kvantitativní, ve Francii i na mezinárodní úrovni, ve všech odvětvích. Posláním BVA je přizpůsobit svá řešení potřebám klientů. Jako společnost zabývající se výzkumem a poradenstvím, specializující se na chování, je BVA uznávána jako jeden z...
Francie, Magland
... oblasti letectví. Naší silou je: reaktivita, investice a kvalita. Naším rozdílem je: spojujeme naše pracovní síly, abychom rychle a kvalitně reagovali na vaše požadavky. Naše odborné znalosti: STUDIE, VÝVOJ A INDUSTRIALIZACE INOVATIVNÍCH PRODUKTŮ ZOHLEDŇUJÍCÍCH VAŠE TECHNICKÉ, KVALITATIVNÍ A EKONOMICKÉ POŽADAVKY. VÝROBA A PRŮBĚŽNÝ DOHLED V NAŠICH PARTNERSKÝCH SPOLEČNOSTECH. NÁŠ OBLAST APLIKACE: PRŮMYSL METALURGIE, PLASTOVÉ INJEKCE, STŘIH A LISOVÁNÍ, KOVOVÉ OPRACOVÁNÍ, LASEROVÉ SVAŘOVÁNÍ, MECHANICKÉ SVAŘOVÁNÍ. NAŠE POZICIONOVÁNÍ: OD JEDNOTLIVÉHO DÍLU.
Francie, Paris
... lidskému kapitálu, metodologické a technické odbornosti, Athlane realizuje inovativní a operativní studie, kvalitativní a/nebo kvantitativní, které jsou dokonale přizpůsobeny marketingovým problémům, které jí byly předloženy.
Francie, Chartres
...značkovou strategii, strategii marketingové komunikace, kvalitativní a kvantitativní studie, segmentaci cílových skupin, strategii operativního marketingu, přímý marketing, vztahový marketing. Pomůže vám při výběru vaší identity; názvu značky a jejího logotypu. Green&White také navrhuje, realizuje a koordinuje akce s "klíčovými řešeními".
Specializujeme se na výzkum a poradenství v oblasti marketingu. Provádíme jak kvantitativní, tak kvalitativní studie, které mohou mít různé formy: studie spokojenosti, studie povědomí, image a dopadu, tajné návštěvy, tržní výzkumy, fokusní skupiny a uživatelské testy, mimo jiné.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play