Francie, Lyon
...Borne tactile de satisfaction EXPRESSYON pro pult Expressyon je profesionální aplikace pro průzkumy spokojenosti pro terminály, tablety, smartphony nebo e-maily, která vám umožňuje vytvářet vaše vlastní personalizované a grafické dotazníky a snadno analyzovat odpovědi online. EXPRESSYON umožňuje měřit pocity vašich zákazníků jedním dotykem, prostřednictvím otázek se smajlíky, výběrových otázek...
Portfolio (33)
Francie, Lyon
Partnerem při realizaci vašich projektů je Soladis, poskytovatel služeb specializující se na statistické a biostatistické poradenství, stejně jako na analýzu a využití vašich dat. S více než 20 lety zkušeností v tomto oboru důvěřuje naší odbornosti řada firem: mezi našimi klienty jsou jak dynamické malé a střední podniky, tak společnosti z indexu CAC40, a působíme v různých sektorech (životní...
Francie, Paris
Pollyvox je řešení pro vaše online studie, které vám poskytuje kvalifikované panelisty, aby odpověděli na vaše studie. Naše panely jsou výhradně věnovány online kvantitativním výzkumům.
Francie, Nantes
... průzkumy, NPS, online focus group, komunity respondentů, mobilní průzkumy... Naše odborné znalosti a technické dovednosti nám umožňují podporovat výzkumné ústavy, instituce a inzerenty ve všech typech projektů, i těch nejkomplexnějších. Proto nám Kantar, Ipsos, Solocal Groupe, BPCE, La Poste a Opinion Way obnovují důvěru již řadu let. Více než dodavatel, jsme partnerem profesionálů v oblasti studií, po jejich boku ve všech inovativních projektech.
Francie, Balma
BVA je inovativní a výkonný institut. BVA je čtvrtým největším institutem pro výzkum v Francii. BVA nabízí balíčkové a ad hoc studie, kvalitativní a kvantitativní, ve Francii i na mezinárodní úrovni, ve všech odvětvích. Posláním BVA je přizpůsobit svá řešení potřebám klientů. Jako společnost zabývající se výzkumem a poradenstvím, specializující se na chování, je BVA uznávána jako jeden z...
Francie, La Rochelle
...TECHNI'SENS je společnost specializující se na oblast výzkumu trhu a průzkumů. TECHNI'SENS je odborníkem na senzorickou analýzu, vědu o spotřebiteli a marketingové studie. Úkolem institutu je podporovat společnosti, které prodávají běžné spotřební zboží, zejména v oblasti potravinářství, kosmetiky a krmiv pro domácí zvířata, aby jim pomohl při vytváření a zlepšování jejich produktů.
Francie, Paris
Francie, Paris
Francie, Paris
Během téměř 20 let si LE TERRAIN vybudoval skutečné know-how v oblasti marketingových a názorových průzkumů. To se obohatilo o množství zkušeností při realizaci metodologií specifických pro každý výzkumný institut, každou poradenskou společnost nebo každou firmu..., se kterými LE TERRAIN spolupracoval. Tyto různé zkušenosti umožnily LE TERRAIN přizpůsobit své techniky sběru dat neustále se vyvíjej...
Francie, Mérignac
Francie, Vincennes
Francie, Paris
Populární země pro tento vyhledávací výraz