Francie, Paris
...Naše kancelář provádí studie povědomí ve všech evropských zemích. Jsme navíc jedním z mála výzkumných kanceláří, které vás podporují jak v B2B, tak v B2C průzkumech povědomí. Náš B2B panel nám totiž umožňuje dotazovat profesionální rozhodovatele ve většině zemí. Metody použité: kvantitativní (online průzkumy) nebo kvalitativní (kvalitativní rozhovory, mystery shopping) Typy cílových skupin: B2C...
Portfolio (4)
Francie, Paris
Eiko Energie je uznávaným odborníkem v oblasti návrhu a realizace inovativních fotovoltaických řešení. Naše odborné znalosti pokrývají všechny fáze solárního projektu, od počáteční studie až po realizaci, přičemž zaručujeme na míru šité, výkonné a udržitelné řešení. Úzce spolupracujeme s našimi klienty a zavazujeme se k úspěšnému provedení projektů se zvláštním zaměřením na energetickou účinnost a...
Portfolio (16)
Francie, Nanterre
Pragma Etudes se specializuje na návrh socioekonomických studií: odvětvové zprávy, konjunkturální sledování, průzkumy povědomí, tržní studie.
Francie, Malestroit
...Poskytování marketingových studií (tržní studie, studie povědomí a spokojenosti, podnikatelské plány...) a podpora projektů pro zemědělské, parazemědělské a potravinářské podniky. Zajištění studie od A do Z nebo částečně, podle potřeb. Možnost zapojení do již existujícího týmu. Cestování po celé Francii / Specializace / Reaktivita / Přizpůsobivost / Zapojení.
Francie, Rennes
Fondovaný Paulem Le Padellecem, freelance v oblasti webmarketingu B2B, je B2B Webmarketing blog 100% věnovaný profesionálům v oblasti B2B. Najdete zde rady, osvědčené postupy, studie, rozhovory... na téma webmarketingu v sektoru B2B. B2B Webmarketing také podporuje firmy, které chtějí rozvíjet své aktivity na webu, ať už pro zvýšení povědomí o značce, zvýšení návštěvnosti jejich webových stránek...
Francie, Cergy
Junior ESSEC je první Junior-Enterprise ve Francii jak podle své historie - byla založena v roce 1967 - tak podle počtu realizovaných studií každý rok - 250 - nebo podle obratu - 1,6 milionu eur v roce 2011. Tři klíčové body charakterizují Junior-Enterprise ESSEC: cena, reakční doba a rozsah činnosti. Projektoví manažeři Junior ESSEC každoročně realizují více než 250 různých studií: tržní studie, studie povědomí, vypracování podrobných podnikatelských plánů, průzkumy spokojenosti, interní audity atd.
Francie, Paris
... kampaně: Zajišťujeme a dohlížíme na kampaně Google Ads našich klientů. - Tržní studie: Naše nástroje a odborné znalosti nám umožňují provádět přesné tržní studie o online poptávce v různých sektorech. Nakonec nabízíme bezplatný obsah týkající se SEO a webového marketingu, který je k dispozici na našem blogu, stejně jako školení pro ty, kteří chtějí tyto témata prohloubit.
Specializujeme se na výzkum a poradenství v oblasti marketingu. Provádíme jak kvantitativní, tak kvalitativní studie, které mohou mít různé formy: studie spokojenosti, studie povědomí, image a dopadu, tajné návštěvy, tržní výzkumy, fokusní skupiny a uživatelské testy, mimo jiné.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play