... zajištěna proti otáčení.
* Platí pouze pokud je dodržena minimální hloubka otvoru.
Odkaz na výkres:
Tvar C: s vnějším závitem, zploštělá kulička, hladká.
Tvar D: s vnějším závitem, zploštělá kulička, s POM vložkou.
Tvar F: s vnějším závitem, zploštělá kulička, diamantový úchop.
Tvar M: s vnějším závitem, zploštělá kulička, s karbidovou vložkou.
Tvar G: lisovaný, zploštělá kulička, hladká.
Tvar H...
... odolnosti vůči vodě.
Automobilový průmysl: Používá se k mazání částí jako jsou kulové klouby, podvozky a ložiska kol (v aplikacích s nízkou až střední rychlostí).
barva: zelená
NLGI: 1/2/3
balení: Sud podle požadavků zákazníka...
...
Jsou dostupná v jakýchkoli rozměrech a tvarech, v mezích technologií vstřikování.
Hladkáložiska EP®43 splňují:
- evropské směrnice EVL, WEEE a RoHS
- normy FAR 25.853 a FAR 25.855 (federální letecké předpisy) letecké regulace, což umožňuje jejich použití v uspořádání kabin letadel.
Kontaktujte GGB pro více informací a získejte bezplatnou nabídku!
...{"Kuličková ložiska (montáž 97.1) snášejí nižší zatížení než kuželová válečková ložiska (montáž 97.2).":"Kuželová válečková ložiska neumožňují odstranění osy z kola.","MONTÁŽ 97.1:":"Kolo namontované na kuličkových ložiscích, osa je hladká a odnímatelná.","MONTÁŽ 97.2:":"Kolo namontované na kuželových válečkových ložiscích, osa není odnímatelná.","Tato kola lze také namontovat:":["1. na osy s vnějšími ložisky (viz str. 42 katalogu)","2. namontovaná s ložisky v ložiskách, což umožňuje motorizační použití (viz str. 44 katalogu)"]}...
...Gleitlager BIMETAL se skládá ze dvou vrstev, nosného materiálu z oceli a kluzné vrstvy z olověné bronzové slitiny CuPb10Sn5. Tato běhounová plocha může být dodána hladká nebo s mazacími kapsami. Kromě toho je k dispozici varianta s přídavkem na opracování pro kluznou vrstvu. Gleitlager BIMETAL je vhodný pro větší deformace a nosnost. Může být použit pro zatížení a také pro oscilační pohyby při hrubém provozu a teplotních zatíženích. Hlavně se používá v konstrukci motorů a těžkém strojírenství.
SAMR je specialistou na ložiskové vložky. SAMR centrifuguje měděné slitiny a regulus v malých sériích, aby vyhověl trhu těžkého průmyslu. Vyrábíme ložiskové vložky, kroužky, kluzné podložky a všechny třecí díly pro hladkáložiska z bi- nebo tri-metalických materiálů na bázi antifrikce. Ovládáme technologii vyvrtávání s jednoduchou nebo složitou geometrií, pevnou nebo variabilní. SAMR je autonomní...
CSB Bearing France je partnerem CSB v Číně, číslo 1 v Asii v oblasti hladkých ložisek. Automobilový průmysl, letectví, ale také mnohé sektory průmyslu využívají autolubrikovaná hladkáložiska, například kancelářské vybavení (tiskárny, kopírky) nebo zařízení pro manipulaci a veřejné práce: všude tam, kde dochází k oscilacím, rotacím a interakcím mezi pohyblivými částmi. CSB Bearing France vám...
...ALTEMA je schopna potáhnout bubny a kladky gumovým povlakem různé tloušťky, tvrdosti a kvality, v závislosti na vlastnostech předem určených prostředím, ve kterém budou v provozu: keramická guma, hladká nebo kosočtvercová, proti ucpávání, proti oděru, potravinářská (bílá FDA), proti tuku nebo ISO 284 / 340. Povlaky jsou aplikovány lepením za studena nebo procesem vulkanizace za tepla podle aplikací. Nakonec, díky úsilí našich zákazníků, je technický úřad ALTEMA schopen provádět dimenzování a kontrolu bubnů a dopravních kladek pomocí svých výpočtových softwarů RDM a CAO 3D.