...Dárek za zlatou cenu, o kterém jste snili? Sandy, velkoobchodní dovozce, to udělal pro vaše největší potěšení. Tato dekorace ve tvaru lodi je atrakcí v turistických obchodech a podporuje impulzivnínákupy. Objednávejte bez váhání...
Reference: RUT117
EAN13: 3700299924687...
...Mobilní držák na košíky byl speciálně navržen tak, aby povzbudil vaše zákazníky k používání košíků, které mají k dispozici. Různé studie ukázaly, že používání košíku zvyšuje impulzivnínákupy a tím i průměrnou hodnotu nákupů. Zadní panel držáku na košíky má velkou plochu, kterou lze volitelně přizpůsobit umístěním názvu nebo loga vaší značky, nebo přidáním zprávy podle vašeho výběru. Pro více...
...Mobilní displej se 2 koši pro pokladní zóny. Usnadňuje nákupy na poslední chvíli a impulzivnínákupy.
Ref: 71900200
Celkové rozměry: 652 x 418 x h 852 mm...
... navrženy tak, aby upoutaly pozornost a podpořily prodej. Jasné a vizuálně atraktivní značení zlepšuje nákupní zážitek tím, že poskytuje směr a podporuje impulzivnínákupy. Ať už propagují akci, představují nový produkt nebo nabízejí pomoc při orientaci, dobře navržené značky jsou klíčové pro maximalizaci zapojení zákazníků a podporu úspěšných merchandisingových strategií.
...Hlavní funkce
Objednávky na dotykových obrazovkách
Automatický čisticí systém kompatibilní s čisticím prostředkem Fri-Jado Rotisserie
Rôtovací divadlo vytváří zážitek z jídla v obchodě a podněcuje impulzivnínákupy
250 programů, z nichž každý obsahuje až 9 fází vaření
Cook Correction detekuje a opravuje anomálie během vaření
Nekonečné možnosti: drůbež (kusy), vepřový roast, kotlety, jehněčí, hovězí roast, vepřová plec, masový chlebíček, porchetta a další bílkoviny
Volitelný Wi-Fi pro sledování a správu receptů prostřednictvím platformy Fri-Jado SmartConnect...
... Horizontal CLS 210 L FRICON s LED osvětlením a předním sklem umožňuje mít větší plochu pro vystavení, stejně jako zvyšuje impulzivnínákupy.
Poznejte různé zařízení patřící do produktové řady CLS: 210 T, 210 L a 250 L.
...Na špici v oblasti sekundárního umístění.
S podlahovými displeji od Gissler & Pass zaručeně osvětlíte své produkty tím správným způsobem. Individuálně navržené a konstruované, dosahují na místě prodeje maximální reklamní účinnosti a výrazně podněcují impulzivnínákupy. Jsou rychle a snadno umístěny a na přání je lze doplnit atraktivním příslušenstvím.
...Nápadná a reklamně účinná prezentace produktů, brožur atd. na místě prodeje (POS). Materiál a potisk volitelný. Z kartonu a lepenky přímo od výrobce, také v malých množstvích.
Naše stolní stojany / pultové stojany / dispenséry jsou obzvlášť nápadné a reklamně účinné u pokladny a na pultu. Atraktivní prezentace vašich výrobků na POS (místě prodeje).
Podporuje impulzivnínákupy; možné v mnoha různých provedeních. Materiál a potisk volitelný z kartonu a lepenky přímo od výrobce, také v malých množstvích od 1 kusu.
... umístění, doplňování, údržbu a čištění displejů.
- Snadno přenosný
- Rychlá a jednoduchá montáž
- Plug & Play
- Malá plocha na podlaze
- Silný branding, snadno vyměnitelný
- Ideální pro křížový merchandising
- Usnadňuje impulzivnínákupy
- Chladicí kapacita od 1 °C do 6 °C
- K dispozici s 3 nebo 4 policemi
- Možnost umístit 10palcový LCD displej do horní části
- Může být použit samostatně nebo v několika kusech k vytvoření ostrova
- V kombinaci s neochlazenými displeji se stává ideálním nástrojem pro křížový prodej...
...Inovativní koncept SPORT POINT se zaměřením na prezentaci sportovních a lyžařských brýlí je modulární: Díky integrovanému testovacímu centru s větrným kanálem, poradenstvím ohledně skel a simulací denního světla, stejně jako volitelnou integrací iPadu, si zákazník může sám vybrat. To znamená nízkou potřebu poradenství pro váš personál a vyšší impulzivnínákupy.
...Tato sekundární prezentace pro DeBeukelaer oslavuje radost z sušenek "na cestách". Prezentace produktu v karavanu dokonale ladí s kampaní, která zahrnuje soutěž a road show. Délka displeje, vyrobeného výhradně z kartonu a vlnité lepenky, je nastavitelná. Výsledek: zvýšené impulzivnínákupy, více než 9 milionů kontaktů prostřednictvím propagačních balení a významný nárůst prodeje v propagačním období.