Jsme přítomní v Itálii od roku 2010. Nabízíme kvantitativní a kvalitativní tržní výzkumy, nábor respondentů v Itálii, řízení projektů. Nabízíme: Online průzkumy Telefonní průzkumy Intercept průzkumy Focus groupy Mystery shopping Etnografické studie Hluboké rozhovory Nábor Online panel Analytika sociálních médií...
Další produkty
Online průzkumy
Online průzkumy
Portfolio (1)
Itálie, BOLOGNA
... vystavovateli/návštěvníky veletrhů, - Šetření spokojenosti zákazníků, - Studie segmentace trhu, - Identifikaci cílové skupiny, - Analýzu konkurenceschopnosti produktů, značek, služeb a veletrhů, - Hodnocení komunikačních kampaní, - Studie o image značek, firem a veletrhů (Brand Image), - Analýzu obalů produktů, názvů a log značek, služeb a firem (name, label test), - Trvalé pozorovatele, - Průzkumy veřejného mínění, hromadné zadávání dat a vytváření marketingových databází. www.nets.it...
Itálie, Roma
Provádíme průzkumy trhu a průzkumy veřejného mínění pomocí kvantitativních a kvalitativních metodologií pro vývoj nových produktů a služeb, analýzu značky, studium trhu, strategické umístění, sledování spokojenosti zákazníků a firemní komunikaci. Podpora rozhodování našich klientů je založena na analýze dat shromážděných objektivně a rigorózně a na zhodnocení vyhledaných informací, což přináší...
Itálie, Torino
...průzkumy veřejného mínění, výzkum a vývoj, lidské zdroje. Od briefingu s klientem, přes organizaci šetření až po realizaci rozhovorů, zpráv, prezentací, studií a pronájem vybavených prostor, personál poskytuje profesionální asistenci na vysoké úrovni, pro vždy spolehlivé a kvalitní výsledky.
...používáme pokročilý a všestranný software, jehož aplikace umožňuje jednoduché i zvlášť složité analýzy. KVALITATIVNÍ VÝZKUMY: • Fokusní skupiny • Hluboké individuální rozhovory • Polostrukturované osobní rozhovory • Obraz a koncept značky a produktu • Pov Awareness • Desk analýza • Etnografické výzkumy • Mystery Shopping. KVANTITATIVNÍ VÝZKUMY: • Tržní výzkumy • Průzkumy veřejného mínění • Exit Poll a volební projekce • Spokojenost zákazníků • Loajalita zákazníků • Výzkumy médií (TV - Rádio - Kino). DALŠÍ METODOLOGIE: Mystery Shopping, Analýza Geomarketingu.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play