...Kompletní dashboard integrovaných služeb dostupných v cloudu pro firmy a profesionály, kteří je chtějí využívat osobně nebo je poskytovat svým klientům.
> Aktivace a obnovení schránek PEC s možností sledování přijatých e-mailů a termínů (včetně zaslání žádosti o komunikaci na Hospodářskou komoru)
> Vydání a obnovení USB tokenu pro digitální podpis a certifikátu CNS pro přístup na ministerské weby
> Správa žádostí na Hospodářské komoře a účetnictví
> Správa, zasílání a zákonná archivace elektronických faktur pro veřejnou správu a B2B
> Další služby budou brzy integrovány ...
...který by jej mohl potřebovat. Naše politika je založena na několika přísných principech důvěrnosti a archivace vlastních informací.
Naše zákaznické služby nabízejí řadu specifických služeb po uvedení do provozu, které zvyšují naši konkurenceschopnost na trhu.
Přečtěte si více o našich službách na našich webových stránkách... https://www.syntechinternational.com...
... osobních údajů (D.Lgs 196/03, dnes podle evropské legislativy GDPR), a v průběhu let doplnila integrované služby správy archivů (uspořádání a inventarizace, optická archivace, náhradní uchovávání a ničení dokumentů s vydáním příslušného certifikátu po dokončení procesu). V současnosti se CDS profiluje jako jediná sicilská společnost registrovaná u úřadu pro ochranu osobních údajů, která může nabídnout...
...L'Avvisatore Marittimo poskytuje službu sledování, registrace, komunikace a archivace časů příjezdu, odjezdu a pohybu obchodních lodí, které přistávají v přístavu Janov. Jako soukromý subjekt vykonávající funkce a veřejné služby se stává užitečným referenčním bodem pro všechny operátory a pracovníky v námořní a přístavní oblasti, aktivní 24 hodin denně, 365 dní v roce.
Díky přímému kontaktu s...
... čelí stěhování sídla. Nabízené služby byly přizpůsobeny skutečným potřebám klientů: služba skladování nábytku a zboží, archivace papírových dokumentů, služba demontáže, balení a montáže a také přeprava nábytku a objemných cenných předmětů byly navrženy pro stěhování kanceláří a firem do nebo z Florencie a celé Toskánie s maximální péčí. Důležitým krokem v plánování stěhování firmy je plánování operací, bez kterého nelze zajistit naléhavost a rychlost operací: tuto službu nabízíme zdarma již léta a pokračujeme v tom s jistotou, že tak přispíváme k bezpečnosti operací.
Centrum Kopírování a Služeb Panta snc je digitální tisková služba, která byla založena v roce 1990 a nabízí své služby širokému spektru firem a veřejných institucí. Naše služby: - Služby digitálního tisku, velkoformátové tisky, - Archivace dokumentace a digitalizace papírového archivu - Služba skenování ve všech formátech - Plotovací služby na všech materiálech - Tvorba a tisk plakátů, bannerů...
... současnosti Record Data zpracovává přibližně 60 milionů zdravotních dokumentů ročně. V posledních 7 letech se také specializovala na Digitální archivaci: Návrh systémů digitální archivace, Software pro správu databáze a metadat archivních komplexů, Digitální reprodukce historických a starých dokumentů pomocí sofistikovaných skenerů s vysokým rozlišením. Od roku 2011 Record Data vyvíjí řadu služeb a produktů pro nový sektor: Digitální komunikaci.
PŘEVOZY - DOPRAVA PRO PŘEVOZ VYBERTE SI ZKUŠENOSTI PRVNÍCH PŘEVOZŮ BYTŮ A KANCELÁŘÍ S POLSTROVANÝMI VANY DEMONTÁŽ - BALENÍ - MONTÁŽ USPOŘÁDÁNÍ PŘEVOZŮ KANCELÁŘÍ ARCHIVY TREZORY A STROJE PRONÁJEM BOXŮ NA SKLADOVÁNÍ NÁBYTKU KVALIFIKOVANÝ A DŮVĚRYHODNÝ PERSONÁL ÚKLID BYTŮ A KANCELÁŘÍ PŮJČOVNA AUTOBUSŮ A VZDUŠNÝCH PLATFOREM SLUŽBA VZDUŠNÉHO SCHODIŠTĚ SPECIALIZACE NA PŘEVOZY KLAVÍRŮ ANTICKÉHO NÁBYTKU A UMĚLECKÝCH DĚL SLUŽBYARCHIVACE CENOVÉ NABÍDKY A NADSTANDARDNÍ...
Dodávka a pronájem IT produktů, síťových systémů a video dohledu, multimediální služby, archivace a správa dokumentů, školení ECDL, technická podpora, kancelářský nábytek.
... boxů různých velikostí, které jsou pod dohledem 24 hodin denně pro krátkodobé i dlouhodobé uskladnění. Dále nabízíme službu archivace dokumentů, kterou využívají významné banky, firmy a soukromé kanceláře. Nabízíme také bezplatné cenové nabídky a prohlídky.
...s nabídkou služeb: od technické podpory; po logistiku; od kontaktního centra; po elektronické archivace; stejně jako různé aktivity montáže a ručního zpracování. GSM SERVICE, ve synergii se svými klienty, nabízí možnost outsourcování vysoce přizpůsobitelných služeb s přidanou hodnotou, rychle reagujících na potřeby neustále se vyvíjejícího trhu, s evidentními ekonomickými i organizačními výhodami.
Alasoft poskytuje softwarová řešení pro archivaci dokumentů. Mezi službami vyniká cloudové řízení dokumentů a certifikovaná náhradní archivace od společnosti Infocert. Odborní konzultanti jsou k dispozici, aby našli efektivní řešení pro nejkomplexnější otázky archivace a přizpůsobení. Zavolejte nám hned a objevte, jak snadné a ekonomické je zbavit se prachových papírových archivů.