Řecko, Athens
...Použití: Vložte mýdlo do mýdlového sáčku. Máte perfektní exfoliační a čisticí koupelnový doplněk. Regeneruje pleť a odstraňuje odumřelé buňky. Po použití jednoduše opláchněte a pověste, aby uschl na vzduchu. Pak je připraveno k dalšímu použití. Perfektní pro celou rodinu. Ekologický sisal pochází z listů rostliny agáve a juta pochází z stonků rostliny juta a má jemnější pocit. Voděodolný. Vysoká pevnost. KÓD: BA001...
Portfolio (39)
Turecko, Sultanbeyli
ASUSY Dış Tic. İnş. Ltd. Şirketi, Türkiye'nin önde gelen bir vitrifiye, porselen zemin ve duvar kaplamaları üreticisidir. İstanbul'da 2009 yılında kurulan şirketimiz, yaşam alanlarınız için zamansız, yenilikçi ve işlevsel ürünler sunmaktadır. İki markamız SAREMICA ve LUXERA, dünya çapında en kaliteli ürünleri ihraç etme taahhüdümüzü temsil ediyor. Özgün tasarımlar ve titiz kalite kontrolüyle profe...
Portfolio (441)
Turecko, Istanbul
Vítejte u Limeks, předního poskytovatele mezinárodních obchodních a logistických služeb, který se věnuje pomoci podnikům rozšiřovat své oblasti činnosti a optimalizovat operace v oblasti dovozu a vývozu. Naše mise je jednoduchá, ale silná: otevírat našim klientům nové trhy a usnadňovat bezproblémový a efektivní obchod jejich produktů po celém světě. Specializujeme se na širokou škálu exportních ob...
Portfolio (56)
Francie, Sète
...Produkty, které respektují životní prostředí, pro udržitelnou a odpovědnou spotřebu. To se nám líbí v L'Etui à Savon! Navrženo ze silikonu, bez plastu a v souladu se všemi ekologickými normami, pouzdro na mýdlo, koncept je tedy 100% francouzský a ekologicky solidární, je řešením, jak neznečišťovat planetu.... Koupelnový doplněk, jehož barvy (Meruňka, Ledová máta, Vodní meloun, Pistácie, Průhledná...
Portfolio (27)
Španělsko, Madrid
...Angel Schlesser, Diesel, Burberry, Christian Lacroix, Michael Kors nebo Jimmi Choo. Pokud mají všechny tyto značky něco společného, je to spojení s luxusem a glamour. A abychom byli upřímní, kdo by si nepřál být spojován s těmito přídavnými jmény? Parfém je něco víc než jen koupelnový produkt, je to módní doplněk, způsob, jak se odlišit, a znak osobnosti.