Německo, Eggenstein-Leopoldshafen
U nás nenajdete hladké výstavní kusy, ale výjimečné objekty s historií a charakterem, vyrobené a zpracované mistrovskou rukou. Příklad: Naše kolekce HELP a zcela aktuálně: Naše kolekce sportovních potřeb. Nebo naše unikáty, historické jednotlivé kusy, které byly zkušeným truhlářem přivedeny do současného stavu. A samozřejmě Stylehiker Multicases. Naši zákazníci jsou stylově uvědomělí...
Německo, Oberursel
Jako výrobce a majitel zdrojového kódu open source help desk softwaru OTRS nabízí OTRS AG spravované služby, podporu, vlastní vývoj, poradenství a školení.
Německo, Erlangen
...Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; E-mailový management; Faxové služby; Management leadů; Obnova zákazníků; Rozvoj zákazníků. Společnost defacto call center GmbH je specialistou na návrh služeb call center. Nejmodernější technické vybavení, pečlivý nábor personálu a optimální procesy činí defacto lídrem kvality v Německu pro komplexní projekty call center.
Německo, Straubing
Jako výrobce a vlastník zdrojového kódu open source help desk softwaru OTRS nabízí OTRS AG spravované služby, podporu, vlastní vývoj, poradenství a školení.
Služby zákaznické péče; Inbound telemarketing; Zpracování e-mailů a úkolů; Služby s přidanou hodnotou; Správa dokumentů; Lettershop; Fulfillment; Horká linka a servisní telefon, Help desk, Obnova zákazníků, Zpracování e-mailů a úkolů, Správa dokumentů...
Německo, München
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Software pro call centrum; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Přijímání objednávek v Německu; ACD zařízení; E-mailové propojení; Internetové tlačítko pro zpětné volání; IVR...
...Generování leadů; Management leadů; Plánování schůzek a řízení prodeje; Aktivace účastníků; e-mailový a vyhledávačový marketing; Databázové služby a CRM; Služby; Help Desk; Poradenství v oblasti call center Stabilní hráč v oblasti přímého marketingu na německém trhu; Operativní podpora prodeje; Naše integrovaná řešení daleko přesahují tradiční přístup call center/přímého marketingu; Inovativní marketingový mix nabízí významnou, hmatatelnou přidanou hodnotu...
Německo, Weiden i.d.OPf
...Obchodní model: eBusiness, Call Centrum, Logistika Distribuce a Marketing. Konkrétně: Hot Line/Servisní telefon; technická servisní linka; příjem objednávek; Help Desk; kapacitně závislé outsourcing; příjem objednávek v celé Evropě; příjem objednávek v blízkém okolí; příjem objednávek v rámci Bavorska; faxové připojení; software pro call centrum; zpracování odpovědí; příjem objednávek po celém...
Vývoj softwaru; Vývoj databází; Systémy pro vývoj softwaru; Systémové analýzy a inženýrství; Poradenství a řešení; Programovací jazyky a nástroje; Internetové služby; Webové aplikace; Služby managementu, plánovací služby; Bezpečnostní poradenství; Databázový software; Windows; Převod a zpracování dat; Poskytovatelé aplikačních služeb; Archivace obrazů;... J2EE vývoj; PHP; .NET; Řešení pro obchody; Help Desk síťová podpora; Databáze Oracle; USSQL...
Německo, Zwickau
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play