Francie, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES je společnost se sídlem v MANS (72) od roku 1993, specializující se na telefonní služby a zpracování dat, sloužící firmám a svobodným povoláním. Zkušení telefonní sekretáři a personalizovaná telefonní služba budou k dispozici. Podle vašich potřeb domlouváme schůzky, předáváme zprávy, spravujeme žádosti o informace a odpovídáme na dotazy klientů, když nejste k dispozici. Prov...
Portfolio (186)
Portugalsko, Lisboa
... mezi vaší firmou a vašimi zákazníky/členy na: - Kvalifikované potenciální zákazníky - Prodejní příležitosti (Leads) - Prodeje (Closing) - Upsell - Obnovení (Repeat Buying nebo Repeat Purchase) - Konverze opuštěných košíků (Hooking) DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu - Kontaktní centra a telemarketing: příjem hovorů, odchozí a příchozí hovory...
Portfolio (8)
Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM je společnost se sídlem v Antananarivu, která se od roku 1997 specializuje na správu příchozích a odchozích hovorů a zpracování dat. Jsme call centrum, stejně jako centrum pro zadávání a zpracování dat, které je schváleno CNIL a striktně dodržuje RGPD. Naším cílem je vyhovět potřebám francouzsky mluvící klientely z Francie, Belgie, Švýcarska nebo Lucemburska, která je obzvlášť náročná jak ...
Portfolio (193)
Francie, Toulouse Cedex
... poloha: Normální. Telefon může být používán jak pro příchozí, tak pro odchozí hovory. Tento diskriminační zařízení zabraňuje například tomu, aby vaše děti nebo jiní lidé zneužívali telefon, když nejste přítomni. Diskriminátor telefonní PTC se velmi snadno připojuje mezi telefon a linku. Druhá poloha (SOLO IN ENTRATA) je nejvíce používaná. REF:PTC Rozměry:60x30x90mm...
Portfolio (675)
Belgie, Jumet
Situovaný v srdci Evropy, naproti mezinárodnímu letišti Charleroi Bruxelles-Sud, vás Ceres Group přivítá v pracovním prostředí, které spojuje efektivitu, dostupnost a konektivitu. Naše jedinečná struktura má za cíl vás provázet po celou dobu života vaší firmy. Ať už jste začínající podnikatel, v plném růstu nebo v ustáleném tempu, nabízíme vám služby s vysokou přidanou hodnotou, abychom vám pomohl...
Portfolio (7)
Německo, Recklinghausen
Na naší pobočce v Recklinghausenu, NRW, poskytujeme naše služby call centra 365 dní v roce, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně (24/7).
Portfolio (5)
Francie, Merignac
...- Odchozí hovory Abychom zásobovali vaše týmy kvalifikovanými leady, postaráme se o kvalifikaci vašich databází, detekci potřeb a domlouvání schůzek. Také se postaráme o vaše připomínky k událostem nebo dokonce o vaše objemové průzkumy. - Callbot Bob-le-Bot je callbot vyvinutý naším týmem. Je to konverzační agent schopný komunikovat po telefonu v přirozeném jazyce díky umělé inteligenci. Bob-le-Bot umožňuje zvýšené telefonní přijetí 24/7. Je interaktivní, přizpůsobitelný, měřitelný a rozšiřitelný pro zákaznický zážitek na míru.
... startupům. B2B a B2C hovory. Příchozí a odchozí hovory. VOIP, CRM a statistické zprávy. Vícejazyčné hovory a služby. - Aktualizace databáze - Kvalifikační hovory - Hovory spokojenosti - Cross-selling a upselling - Rozvoj portfolií - Udržení a retence zákazníků - Průzkumy spokojenosti a dotazníky - Domlouvání schůzek / návštěv pro obchodní týmy - Výzkumy - Vymáhání pohledávek - Obnova a prodloužení...
Portfolio (4)
... profesionálů k vašim službám, složený výhradně z dvojjazyčných Francouzů. Zákaznický servis: Telefonní služba 7 dní v týdnu - 24 hodin denně, příjem hovorů, zpracování e-mailů, odchozí hovory, chat, SMS Odchozí hovory: Domlouvání kvalifikovaných schůzek BtoB, generování leadů, průzkum spokojenosti zákazníků, kvalifikace databází, telemarketing...
Španělsko, Valencia
... vysokou kvalitou 24 hodin denně, 365 dní v roce. Máme rozsáhlé zkušenosti se službami call centra jak pro příchozí, tak pro odchozí hovory, abychom vyhověli různým potřebám našich klientů. Disponujeme kvalifikovaným a zkušeným personálem, který je schopen efektivně řídit jak příchozí, tak odchozí hovory, máme schopnost inteligentně řídit všechny typy procesů souvisejících s vaším podnikáním, včetně telemarketingu, teleprodeje, vzdáleného servisu, správy obchodních příležitostí, průzkumů.
Francie, Chatou
PHONEO je skupina tele služeb nacházející se v srdci Casablanky. Byla založena v roce 2003 odborníky na informatiku, telekomunikace a call centra. Našim klientům poskytujeme služby outsourcingu offshore a inshore v oblasti BPO. Pokrýváme oblasti Front Office (příchozí a odchozí hovory, e-maily, SMS) až po Back Office (zadávání, zpracování dat). Tato široká nabídka služeb nám umožňuje komplexně...
Francie, Châteauroux
...TECHNICKÁ POMOC OBCHODNÍ POMOC SOCIÁLNÍ SÍTĚ SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ ZÍSKÁVÁNÍ PRODEJ Naše metody: Příchozí a odchozí hovory / Chat / E-maily / Dopisy / Sociální sítě / Zpracování a správa. CallandCom je schopno nabídnout vám speciální dovednosti pro vaše projekty. Jsme schopni najít specialisty, kteří jsou málo přítomní v fyzických kontaktních centrech, jako jsou mechanici, kosmetičky atd. Pokud vaše projekty vyžadují znalosti cizích jazyků, dokážeme najít vhodné poradce.
Call centrum, příchozí a odchozí hovory, telemarketing, zpracování e-mailů a faxů, stejně jako školení a koučink.
Francie, Boulogne-Billancourt
Jsme integrátorem řešení pevných a mobilních telefonních služeb na trhu malých a středních podniků, místních samospráv a velkých firem. Naše odborné zaměření se soustředí na 2 oblasti: - Operátor pevných telefonních služeb v VGA a předvýběru, což umožňuje generovat významné úspory nákladů na odchozí hovory a předplatné linek - Distributor mobilních hlasových a datových řešení Orange Business Service a Futur Telecom (dceřiná společnost SFR).
...Výhod tohoto inovativního řešení je mnoho, mimo jiné přispívá k redukci nákladů, dává možnost řídit vše samostatně, sjednocuje komunikaci a integruje řešení pro videokonference. Nabízí spojení na smartphonech (pro systém Android a iOS). Používáním telefonní ústředny software 3CX se vaše aktuální výdaje výrazně sníží, protože snížíte svůj telefonní účet o 80 %, uskutečníte bezplatné hovory mezi kanceláří a pobočkami díky virtuální ústředně a navíc využijete viditelné komunikační linky SIP, abyste snížili poplatky za odchozí hovory.
Agentura pro telemarketing se zaměřením na odchozí hovory, průzkum trhu a telefonní služby, stejně jako školení a koučink a poradenství a zřízení call center.
Německo, Schluchsee
Call centrum za nízké ceny! Odchozí hovory pro všechny účely a za pevnou cenu za hovor. Nabízíme také paušální tarify!
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play