Společnost TACOS GmbH byla založena v roce 1991 a sídlí v Münsteru ve Vestfálsku. Jako systémový dům vyvíjí a prodává TACOS se kvalifikovaným týmem zaměstnanců 3D-CAD systém RUKON pro plánování a výpočet technických zařízení budov a strojírenství. Dalším segmentem je sběr dat výrobců v oblasti techniky budov a TGA. Spolupráce s projektovými kancelářemi, realizačními odbornými firmami a vysokými š...
Německo, Göttingen
Jsme Bruns GmbH, silná a dynamická rodinná firma, která od svého založení v roce 1946 zůstává věrná svému sídlu v Göttingenu. Zaměstnáváme 25 pracovníků ve výrobě a 5 v administrativě. Díky využívání nejmodernějších technik a metod se neustále snažíme našim zákazníkům dodávat inovativní produkty. Abychom byli o krok napřed před našimi konkurenty, odjakživa investujeme do kvalitních špičkových...
Francie, Saint Laurent Du Var
Nodelys je francouzská společnost, která nabízí své služby malým a středním podnikům, řemeslníkům, obchodníkům a živnostníkům v oblasti Alpes-Maritimes tím, že jim poskytuje podporu v administrativě, sekretariátu, předúčetnictví a telefonní pohotovosti. Nodelys tak těmto profesionálům přináší skutečnou sílu rozvoje a osobní podporu, přičemž jim nabízí řešení přizpůsobená na 100 % jejich potřebám...
Nizozemsko, Hoofddorp
... rozhodně není potřeba! Přemýšleli jste například o; •Politice vzdělávání? •Potřebných pracovních profilech? •Vašem personálním manuálu? •Obsahu personálního spisu? •Podnikovém plánu pro absenci? •Solidní personální a mzdové administrativě? •Outsourcingu HR? To jsou jen některé z věcí, které se objeví, když máte zaměstnance. A to ještě nemluvíme o odstupném nebo povinné péči, pokud zaměstnanec již...
LA QUINCAILLERIE PRINCIPALE SA se specializuje na vybavení, nářadí, dodávky a osobní ochranné prostředky určené pro profesionály v průmyslu, stavebnictví, službách, místních samosprávách a administrativě.
Nizozemsko, Amersfoort
... dlouho a pozvat specialisty z Interim-MKB na nezávazný rozhovor. Pak se brzy objeví světlo ve tmě. Interim manažeři z Interim-MKB zmapují problémy, stanoví priority a společně s vámi začnou pracovat na zajištění pořádku v administrativě, zabezpečení financování a nastavení platebních plánů a oddlužení.
Nizozemsko, Haarlem
... jsme chváleni za rychlé reakční časy a široké znalosti v oblasti účetnictví a knihovnictví. Můžete si nás najmout na měsíční bázi za velmi dostupný poplatek, nebo nás pověřit prací pro vás na roční bázi. Jsme vždy připraveni pomoci vaší administrativě prosperovat, protože váš úspěch je naším úspěchem.
Nizozemsko, Eindhoven
... prováděn plně online bez jakéhokoli zatížení pro vaši organizaci a v souladu se všemi požadavky na bezpečnost dat. Výsledkem této analýzy je, že je vráceno mezi 0,50 EUR a 1,50 EUR. Díky těmto výsledkům máte plný přehled o administrativě věřitelů, jsou snížena rizika a máte zpět vymoženou likviditu, kterou lze využít pro obchodní účely. Dále je dodána zpráva o shodě a riziku, která mapuje rizika a poskytuje doporučení.
... personální a mzdové administrativy. Proč si více než 800 zaměstnavatelů vybírá Van Winssen Personální a Mzdová služba? * Osobní služby od mzdových specialistů s bohatými zkušenostmi * Protože mají dostatek chyb v mzdové administrativě * Naše užitečná aplikace pro žádosti o dovolenou, schválení e-mailem jedním kliknutím * Digitální výplatní pásky bezpečně odeslané vašim zaměstnancům jedním kliknutím...
...nekonečné možnosti, jak z hlediska designu, tak obsahu. Personalizace je ještě důležitější, proto je třeba vybrat správný nástroj podle očekávaného výsledku, rozpočtu a úrovně zapojení. Inženýr informatiky, 68 let, bývalý poradce v oblasti organizace informací a vedoucí IT projektů v průmyslu, administrativě a službách ve Švýcarsku, Francii a Mauritánii. Nadšenec do Apple od konce 80. let, sběratel Maců...
... také za naše zákazníky. Dnes se 3. a 4. generace Vanini společně s týmem v dílně a administrativě těší z spokojených zákazníků a moderní společnosti. Ekologické materiály, moderní zpracovatelské metody, kompetentní tým a vynikající služby - tak zaručujeme prvotřídní výsledek! A samozřejmě podporujeme mladé lidi prostřednictvím vzdělávání a stáží, podporujeme sportovní kluby a další kulturní a sociální zařízení v Kielu. Naše snaha být stále o něco lepší se odráží v našem certifikovaném systému řízení kvality.
Belgie, La Reid
Jsem absolventkou reklamy a grafiky a mám více než 10 let zkušeností v oblasti grafiky a fotografie, doplněných o roky v administrativě, z nichž část jsem strávila jako osobní asistentka. Na základě této rozmanité profesní dráhy jsem založila PaperLight Solution (řešení pro zjednodušení papírování) v oblasti Aywaille, abych vám mohla nabídnout všechny své dovednosti a všestrannost pro veškeré...
Francie, La Rochelle
... nechat podpořit ve své administrativní správě? Naše nabídka "chytrý objevitel" byla navržena speciálně pro vás! Nabízíme vám: - Obchodní sídlo: příjem a přeposílání pošty, digitalizace vašich dokumentů, - Telefonní služba: dedikované číslo, přijímání zpráv a přeposílání e-mailem, - 2 hodiny poradenství, - Administrativní správa: třídění a organizace dokumentů, hlášení u úřadů a daní, sledování spisů a správa sporů. Najděte naše další nabídky na našich webových stránkách: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
... a nasazením. "Weserei" pod vedením Renate a Ullricha Kramera nejenže dokázala udržet vynikající pověst, ale už dávno platí, že restaurace s jejím staro-romantickým prostředím a hotel s více než 40 lůžky jsou každoročně cílem tisíců návštěvníků z domova i ze zahraničí. 20 zaměstnanců se stará na recepci, v kuchyni, obsluze a administrativě o to, aby si každý host mohl odpočinout a nechat se hýčkat.
Lucembursko, Kayl
Ať už pracujete v obchodě, ve službách, v administrativě, v asociaci nebo v klubu, neustále hledáte nápady a komunikační prostředky, jak podpořit svou činnost. Existuje efektivní a nákladově výhodný způsob, jak: získat nové zákazníky, udržet si stávající zákazníky, zvýšit jejich průměrnou spotřebu, představit své produkty a služby, oznámit událost (den otevřených dveří, inauguraci, konferenci atd.) a najít nové partnery. Naše služba přímého marketingu, Best Marketing Operator 2009 a 2010, vám nabízí svou odbornost a analyzuje s vámi každý váš projekt.
Nizozemsko, Alphen Aan Den Rijn
... zcela nebo částečně outsourcovat společnosti Actium. Můžete se například rozhodnout, že každodenní účetnictví si budete spravovat sami, ale účetní závěrku a podání daňových přiznání necháte na Actium. Všechny možnosti jsou možné. V rozhovoru se vyjasní, jaké jsou vaše přání a co pro vás může Actium udělat. Actium vám také nabízí možnost spravovat vaši administrativu online. Poté sami zpracováváte své finanční údaje v online účetním programu Actium: CASHWeb. Přes CASHWeb může Actium pracovat na vaší administrativě na dálku. Už nemusíte posílat žádné soubory e-mailem.
... nástrojů pro zlepšení nabízíme komplexní poradenství v oblasti organizace pro větší efektivitu ve výrobě a administrativě. Podporujeme výrobce jednotlivých kusů, sériové a variantní výroby v cíleném postupu. Naše služby jsou dostupné ve více jazycích (mimo jiné: Francie, Itálie, Německo, Velká Británie). Výsledkem našeho poradenství je rychlé, významné a stabilní zlepšení podnikatelských cílů. Naše klienty provázíme školeními, workshopy a koučováním až k dosažení cíle.
Belgie, Bruxelles
...paramedicína... Ale také v administrativě, školách, sociálních pomocných centrech... Evetra také zajišťuje personalizaci vašich vybavení. Ať už prostřednictvím vytváření „Image“ oblečení nebo metod tisku, jako je výšivka, sítotisk, flocking nebo transfer; vždy přinášíme nejvhodnější řešení. Evetra také nabízí údržbu a pronájem vašeho pracovního oblečení, bezpečnostní obuvi, pracovních rukavic, oblečení atd.
Bulharsko, Sofia
... škály produktů a služeb. Vývoj obchodních plánů, provádění marketingového výzkumu a analýzy.· Pomoc při navazování kontaktů v podnikání, vládě a administrativě v Bulharsku. Vývoj a implementace systémů řízení kvality, vedoucí k úspěšné certifikaci firem, nemocnic, laboratoří, velkých a malých výrobců, designérů, poradců, v souladu s požadavky mezinárodních standardů: ISO 9001, ISO 14000, ISO 15189 atd. Bohatá databáze odborníků a kontaktů v Bulharsku, Rusku a dalších.
Nizozemsko, Zeist
... Osobní přístup a praktické poradenství s dobrým poměrem cena/výkon jsou pro nás důležitým východiskem. Kromě toho je pro vás příjemné mít odborného a spolehlivého kontaktního partnera v podobě účetní kanceláře, která mluví jasně a srozumitelně o vaší administrativě a daňových záležitostech.
Francie, Lyon
Superindep.fr je platforma, kterou vytvořili tři společníci, kteří znají omezení spojená s administrativním řízením pro živnostníky. V roce 2018 tedy spouští Superindep.fr, která vám pomůže a podpoří vás v administrativě pro freelancery. Využijte mnoha služeb, například osobního poradenství a odborného pohledu na administrativu, aby vám nic neuniklo. Také budete moci využít automatizaci vašich...
Lotyšsko, Drelini, Stopini Administrative District
Německo, Hannover
Factory Consultants GmbH je implementační poradenská firma pro výrobní společnosti. Portfolio služeb: plánování továren, lean v produkci a administrativě, lean školení.
Německo, Anzing
SuprSale – Jednoduché online kancelářské řešení pro malé firmy a živnostníky. Bojujeme proti otravné a časově náročné administrativě. S SuprSale se správa opět stává zábavnou.
Nizozemsko, Alphen Aan Den Rijn
...Jako administrativní kancelář budoucnosti pracujeme prostřednictvím online účetnictví, což vám ušetří 70 % času na vaší administrativě. Čas, který můžete věnovat podnikání! Nahrávat své faktury a účtenky digitálně pomocí smartphonu nebo tabletu nebylo nikdy jednodušší! Díky 24/7 real-time přístupu se nemusíte obávat překvapení a můžete mít přehled o své administrativě odkudkoli. Potřebujete pouze...
Nizozemsko, Gouda
... administrativě kdykoli a kdekoli v cloudu, takže jsi vždy informován o finančních údajích tvé firmy, vždy aktuální. Nech si poradit v oblasti investic, daňových výhod a vždy víš, jak na tom jsi. Jako nezávislý podnikatel chápu, že se jako (středně)malý podnikatel nebo OSVČ nechceš neustále zabývat finančními stránkami tvé firmy. Chceš rozvíjet podnikatelské aktivity a vypracovávat nové nápady, to je tvoje...
Nizozemsko, Rotterdam
... nabízí všechny výhody tradiční účetní kanceláře, bez nevýhod. Díky AdministraceNL máte 24/7 přehled o své administrativě. Náš chytrý software automaticky zařazuje vaše faktury, účtenky a bankovní výpisy do vaší administrativy a šetří vám obrovské množství času. Díky tomu můžeme nabídnout velmi atraktivní předplatné. Jako podnikatel už nemusíte platit příliš za své účetnictví. Náš chytrý software...
Německo, Bad Tölz
Firma ROLLO SOLAR® MELICHAR GmbH byla založena v roce 1983 současným jednatelem Rolandem Melicharem a jeho manželkou Heide. Více než 50 zaměstnanců v administrativě, konstrukci, výrobě a montáži zajišťuje rychlé a efektivní provedení projektu. Vysoce moderní stroje na zpracování plastů vyrábějí v nejkratším čase a s nejvyšší přesností profily pro vaši krytinu bazénu a vaše rolovací vrata. Vlastní zámečnická dílna a truhlářství připojené k našemu domu mohou kdykoli reagovat na zvláštní přání zákazníků, aby optimálně zapadla do vašeho designového konceptu.
Maďarsko, Tatabánya
... kanceláře usnadňují otevření skupinového nákladu do západní Evropy. Po 19 letech vlastníme téměř 100 vozidel různých velikostí a zaměstnáváme více než 100 lidí. • 100 vozidel (Typ: Volvo, Iveco, Scania,) • 110 přívěsů (plachtové, tautlinery, 2,66-3,00 m vysoké) • 9 chladicích vozidel (22,5 t / 33 palet) • 9 ADR vozidel • 1200 m3 sklad • 120 zaměstnanců - 80 mezinárodních řidičů, 10 domácích řidičů - 20 lidí pracuje v administrativě a managementu - 10 lidí pracuje v našem servisu vozidel. Naše hlavní dopravní destinace Německo, Francie, Itálie, BENELUX, Španělsko, Portugalsko, Velká Británie.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play