...vyhýbání se odcházejícím zákazníkům, získávání odcházejících zákazníků zpět + CRM, řízení vztahů se zákazníky + Zákaznický servis pro předplatitele, inbound call centrum, zpracování inbound e-mailů + Optimalizace příspěvku na pokrytí zákazníků prostřednictvím dodatečných prodejů a křížového prodeje + Provádění výběrových řízení pro služby call centra, služby CRM a prodejní služby + Poradenství při...
Spojené království, Wolverhampton
... klientům podrobné zprávy o aktivitách, které jsme naplánovali a dokončili. Naše konzultační týmy jsou zkušení, výřeční profesionálové, kteří si užívají práci v prostředí call centra. Velmi si vážíme našich zaměstnanců - generování schůzek a prodejních leadů je vysoce stresující práce, takže se o ně postaráme; nabízíme kompletní školení na pracovišti, možnosti kariérního postupu, flexibilní pracovní dobu a různé pobídky. Výsledek: nízká fluktuace zaměstnanců s lidmi, kteří jsou šťastní, cítí se ceněni a mají vyvážený pracovní a osobní život, který vyhovuje všem.
Agentura Dreamtime Marketing nabízí služby call centra speciálně pro IT a průmyslový sektor. Také při prvním kontaktu s prvotním technickým poradenstvím. Výzkum, Coaching, Správa událostí.
Agentura pro dialogový marketing. Call centra v Německu a Nizozemsku, včetně Antil. Vydávání shrnutí knih v oblasti podnikání a obchodní psychologie.
Polsko, Radom
... podnikání nově vzniklým firmám. Podstatným prvkem vedené reklamní kampaně je průzkum trhu, což určitě usnadňuje výběr cílové skupiny, jinak nazýváme ověřením databází, během příchozího telefonního hovoru dochází k přijímání objednávek a realizaci rezervací. Internetový marketing je využíván v Google AdWords, což určitě umožňuje kontrolovat výdaje na internetovou reklamu, a pokud to spojíme s internetovým obchodem, můžeme počítat s novými zákazníky.
Reklamní agentura zaměřená na dialogový marketing. Klíčové oblasti zahrnují přímý marketing, služby call centra, databáze zákazníků, správu akcí, tiskárny a plnění.
Založena v létě 2000, TeleTeam Call Center a Service GmbH je dnes největším call centrem v Oldenburgu a okolí s více než 320 zaměstnanci.
Ukrajina, Kiev
... lukrativních provizí, regionálních projektů a flexibilních prodejních kanálů v rámci dlouhodobého partnerství. Nebo nabídněte svým zákazníkům prvotřídní zákaznický servis s řešeními inbound call centra od TES Deutschland. S moderní technologií, profesionální péčí a škálovatelnými možnostmi.
LCS, agentura pro aktivní získávání nových zákazníků: provádíme studené volání na osobní úrovni v oblasti managementu (žádné call centrum!), vyvíjíme prodejní koncepty a školíme váš prodejní tým.
Agentura s plným servisem pro přímý marketing. Digitální tisk, zpracování tiskovin, balení, zpracování dat, lettershop, call centrum, skladování, webdesign.
Německo, Klingenberg
Agentura pro přímý marketing, výroba propagačních materiálů a dárků, poradenství v oblasti call center, přímý marketing, propagace, školení prodeje, realizace opatření pro udržení zákazníků.
Německo, Schwäbisch Hall
Společnost Vaše-Virtuální-Call-Centrum je virtuální a stacionární kontaktní centrum. Řeší omezení tradičního call centra novým přístupem: maximální pokrytí...
Telemarketing - Přímý marketing v call centru - Kontaktní centrum...
Itálie, Limbiate
... prostřednictvím strategií konvenčního marketingu a webu. Oblasti odbornosti jsou následující: Reklama, Web Factory, Grafické studio, Strategické a operační poradenství, Call centrum, Školení v marketingu a call centru, Akce.
Malta, Ta´xbiex
... soustředili na činnost, která vám přináší největší zisk, a svěřili nám péči, kterou váš zákazník potřebuje, což je naše specializace. Všechny služby, které nabízíme na platformě call center, jsou vám k dispozici, abyste mohli vyvinout svou kampaň na míru. Na základě typu poskytovaných služeb hovorů máte možnost požadovat: Služby příchozích hovorů: • Péče o zákazníky • Technická podpora • Udržení zákazníků • Hovory o registraci a zrušení Služby odchozích hovorů: • Optimalizace databází • Telemarketing nebo teleprodej • Relational marketing...
Německo, Großmaischeid
Podpora prodeje pro získávání nových zákazníků, péči o stávající zákazníky, plánování schůzek v terénu, kvalifikaci adres, call centrum.
Německo, Erlangen
...Skupina defacto je mezinárodně orientovaný poskytovatel komplexních služeb v oblasti CRM a dialogových řešení. Díky propojení specializovaných jednotlivých firem nabízí defacto kompletní dialogová řešení na jednom místě a spojuje pod jednou střechou oblasti výzkumu, strategie, koncepce, projektového managementu, call center, softwaru, kreativity, produkce a monitorování úspěšnosti. Dialogový marketing, řízení vztahů se zákazníky, marketingové služby, integrované plánování a realizace kampaní, všechny relevantní témata "Below the Line" pod jednou střechou.
Call centrum pro získávání nových zákazníků (leady). Celostátní služba s nahráváním hovorů pro soukromé zdravotní pojištění, řemeslné služby, reklamní agentury nebo telefonní tarify.
Německo, Wendlingen
Průmyslové zastoupení pro komponenty v oblasti automatizace, další služby prostřednictvím technicky orientovaných call center.
Agentura call centra. Vysoce kvalitní akvizice zákazníků s dlouhodobou loajalitou, zvyšování tržního podílu klientů prostřednictvím aktivních marketingových opatření.
Agentura call centra se zaměřením na výzkum trendů, tržní výzkum, optimalizaci prodeje, akvizici nových zákazníků, správu stížností a telefonní vymáhání pohledávek.
Profesionální akviziční dovednosti - Kde call centra dosahují svých limitů, tam začíná má práce...
Agentura pro telemarketing se zaměřením na odchozí hovory, průzkum trhu a telefonní služby, stejně jako školení a koučink a poradenství a zřízení call center.
Německo, Recklinghausen
...Na naší pobočce v Recklinghausenu, NRW, poskytujeme naše služby call centra 365 dní v roce, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně (24/7).
Portfolio (5)
Převzetí kompletních prodejních úkolů od firem. Také aktivní v oblasti poradenství, školení prodeje a call center souvisejících s různými odvětvími.
Německo, Hanau
10 let služeb call centra s celkem 20 pracovními místy. Poměr objednávek je 50 % příchozích a 50 % odchozích. Školení a kvalita jsou důležité, partner pro školení v elokvenci Hospodářské komory.
Německo, Augsburg
Do spektra služeb zákaznického centra patří zákaznická podpora prostřednictvím telefonu, faxu, internetu, e-mailu nebo pošty. Zahrnuje také call centra, podporu prodeje, marketingové služby, telefonní školení a koučink.
Francie, Toulouse
Aktivní telefonní prodej; Outsourcing závislý na kapacitě; Přijímání objednávek po celé Evropě; Připojení faxu; Software pro call centra; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Outsourcing závislý na čase; Úkolově orientovaný outsourcing; Přijímání objednávek v Německu; Připojení e-mailu; CTI...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play