Francie, Alfortville
Od roku 2022 se společnost KCA SERVICES specializuje na administrativní správu a poskytuje služby sekretariátu, účetnictví a řízení personálu. Firma nabízí administrativní pomoc a reaguje na potřeby jednotlivců. - třídění, - zadávání faktur, - vytváření nabídek, - třídění pokladních dokladů, - digitalizace dokumentů, - jednání s institucemi (daňový úřad, zdravotní pojišťovna, sociální dávky,...) ...
Odpovídající produkty
Správa mezd
Správa mezd
Další produkty
Fakturace
Fakturace
Portfolio (3)
Francie, Montesson
Sandy MENDES Administrativní asistentka / Poskytovatelka služeb Pomáhám s administrativním řízením a/nebo vašimi sociálními sítěmi! Jsem tu pro vás, abych poskytla služby na míru a ulehčila vám vaše administrativní úkoly. Je důležité se naučit delegovat a já jsem tu právě pro to! Neváhejte mi poslat e-mail, pokud máte nějaké otázky nebo se jen chcete podělit o názory.
Odpovídající produkty
Administrativní Služba
Administrativní Služba
Portfolio (1)
Francie, Issy Les Moulineaux
Odpovídající produkty
Naše logo
Administrativní správa
Další produkty
Naše logo
Pilotáž
Portfolio (3)
...Online a interní školení pro zákaznický servis, prodej, recepci, horké linky a servisní centra Telefonní školení pro zákaznický servis, recepci, sekretariát, call centrum, horkou linku, help desk a prodej - to je naše hlavní kompetence již více než 25 let. Připravíme vaše firemní semináře podle vašich individuálních požadavků, buď osobně, nebo živě online.
Odpovídající produkty
Telefonní Školení
Telefonní Školení
Portfolio (1)
... portugalských trzích (11 milionů spotřebitelů), doprovází je širokou škálou služeb, tržními studiemi, hledáním potenciálních partnerů, organizací obchodních akcí, šířením obchodních příležitostí, propagačním marketingem, místní asistencí (sekretariát, překlady atd.) a podporuje realizaci. • CCILL také udržuje síť pro propojení podniků v Portugalsku a Lucembursku, otevřenou všem zainteresovaným stranám, a pravidelně organizuje semináře a obchodní setkání.
Spojené království, Eastham
Affotax, účetní firma se sídlem ve Velké Británii, poskytuje komplexní účetní a daňová řešení pro malé a mikro podniky, které hledají odborné poradenství a dostupnost. Náš tým účetních s licencí ACCA a agentů autorizovaných HMRC se zavazuje pomoci vám orientovat se v složitostech finančního řízení, aby vaše podnikání prosperovalo. Naše služby zvyšují očekávání v oboru, což zahrnuje správu účtů, korporátní daň, sebehodnocení, firemní sekretariát, mzdy, DPH, účetnictví a zakládání společností. Pozdravy z Velké Británie pro novou éru důvěryhodných a dostupných účetních služeb.
Réunion, Saint-Denis
... přiznání sociálních příspěvků. - Právní oblast: roční právní sekretariát (příprava textů usnesení k předložení valné hromadě; příprava zprávy o hospodaření; příprava zápisů z valné hromady; podání účetních závěrek...); zakládání firem; optimalizační úkoly strukturování; příprava akcionářských dohod.
... dat a administrativních, majetkových a kulturních dokumentů, s silnou kulturou organizace výroby v bezpečném prostředí. Naše řešení: - SPRÁVA VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY: Zákaznický servis, udržení zákazníků, podpora prodeje, generování leadů, průzkumy a ankety, lékařský sekretariát, správa vztahů s členy - BACK OFFICE: zpracování faktur, správa předplatného, GED, psaní obsahu, moderace obsahu, KYC...
Francie, Avignon
Centrum specializované na sjednávání schůzek, telefonní sekretariát. Máme odborné znalosti v oblasti telefonní prospekce, tele-sekretariátu, správy ústředny, zákaznického servisu (hotline). Od roku 2006 konsolidujeme naše zkušenosti prostřednictvím několika stovek akcí přímého telefonního marketingu pro naše klienty. Díky kvalitě a preciznosti poskytované práce, ale také díky důvěře našich...
Francie, Valmont
...,...) - Povolení k podnikání: Připravíme a podáme dokumentaci, abychom vám zajistili povolení k podnikání, abyste mohli zahájit svou činnost v Lucemburském velkovévodství. - Sekretariát: Zajišťujeme veškerou korespondenci (hlášení, registrace, podání, dopisy, odpovědi,...) s různými úřady, přípravu dokumentů společnosti (smlouvy, dopisy, osvědčení, výpovědi,...), zmocnění k zastupování, poradenství...
Německo, Augsburg
...Založení firmy Trico sahá do roku 1919. Naše dlouholeté zkušenosti v oblasti materiálů a zpracování přinášíme do spolupráce s agenturami a průmyslovými podniky. Nabízíme vám kompletní servis od návrhu až po kvalitní finální produkt. Naší silou je synergie módního nároku spojená s optimálním reklamním sdělením. Jsme Trico: Prodej/Externí obchod: paní Margot Doser Prodej/Interní obchod: pan pan Marcus Doser Zákaznický servis: paní Gabriele Schwaiger Sekretariát: paní Helga Hohmann Design: paní Claudia Rosenkranz...
Portfolio (18)
...Vynikající spojení s veřejnou dopravou (vlakové nádraží, autobusy a TGV 5 minut). Soukromé parkoviště. 8 dálnic do 1 km. Brusel méně než 1 hodina. Paříž-Frankfurt-Amsterdam za 2 hodiny a Londýn za 3 hodiny. 5 mezinárodních letišť do 1 hodiny. Mnoho služeb: úklid, sekretariát, catering, právní, účetní, překlad, strategie, marketing. Skutečné a virtuální kanceláře. Adresa pro sídlo, internet a vysokorychlostní WIFI. Kontaktujte nás pro nabídku, návštěvu a návrh.
Španělsko, Castellón De La Plana
... vybavené v různých rozměrech od 10 do 25 m2, což umožňuje ubytování firem od 1 do 3 zaměstnanců. Kromě toho centrum nabízí sídlo společnosti, daňovou adresu, obchodní adresu nebo obchodní zastoupení, koordinátorskou sekretariát a osobní péči o návštěvy, příjem hovorů a záznam zpráv.
Portfolio (6)
Lucembursko, Luxembourg
...Kelly Services se stala pátou největší organizací na světě v oblasti dočasné práce a nabízí následující HR služby: výběr a nábor dočasného a trvalého personálu, řízení na místě a specifické projekty (outsourcing, poskytování personálu...). Kelly každoročně zaměstnává více než 750 000 lidí v následujících oblastech: administrativa/sekretariát, finance a účetnictví, inženýrství, informatika, právo, vědy, marketing, lehký průmysl, vzdělávání, zdravotnictví, domácí péče.
Francie, Saint-Pierre
Agentura DREYER je profesionál v oblasti veřejných zakázek a stavebnictví. Působí již šest let a v současnosti je lídrem ve svém oboru, kterým je kvalitní zpracování technických zpráv. Aby lépe vyhověla požadavkům malých a středních podniků a nabídla jim optimální podporu na veřejném trhu, agentura DREYER vytvořila platformu AD-Conseils. Cílem je shromáždit co nejvíce profesionálů v oblasti veřejných zakázek ve Francii. Na platformě jsou přítomny: externí sekretariát, účetnictví, školení na technické zprávy, právní pomoc v oblasti veřejných zakázek atd.
Itálie, Napoli
EP vznikla z zkušenosti její majitelky EMANUELA DI NAPOLI PIGNATELLI, která má více než 15 let zkušeností v oblasti organizace konferencí. EP realizuje úspěšné akce malého, středního a velkého rozsahu, přičemž nikdy nezapomíná na detaily. Specializuje se také na následující služby: - Organizace vědeckých kongresů ECM - Semináře - Stálý sekretariát pro lékařské a vědecké asociace - Teambuilding...
Belgie, Antwerpen
... zaručit optimální služby našim klientům v různých sektorech. Právě proto, že je každý jedinečný, zvolila si Unique před lety více 'na míru orientovaný přístup' se specializovanými divizemi: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult a Unique Customer Care. Unique je součástí Specialist Staffing společnosti USG People, divize, která nabízí řadu flexibilních řešení v různých oblastech: administrativa, finance, technika, medicína, sekretariát a call centra.
Belgie, Bruxelles
...International Talents je kvalitní full-service kancelář, která se zaměřuje na výběr, nábor, outsourcing a koučink vícejazyčných profesionálů 'native speaker' na všech úrovních. International Talents se soustředí na společnosti s mezinárodním zaměřením. Tato divize Secretary Plus vám, jako profesionálovi žijícímu v Belgii, nabízí širokou škálu funkcí v různých oblastech: Administrativa & Sekretariát, Call centrum, Prodej, Logistika, Právo, Koordinace projektů ...
Francie, Paris
... produkty expedujeme do Francie i do celé Evropy. Všechny naše produkty mají roční záruku. Všechny služby BestinMac se nacházejí ve Francii: logistika, nákupy, účetnictví, sekretariát, manipulace, technická podpora… A naše balíčky odesíláme z Francie. Bojujme proti plánovanému zastarávání a elektronické nadměrné spotřebě! Ušetřete na nákladech na opravu vašeho zařízení Mac Apple díky našemu širokému výběru náhradních dílů a vhodných nástrojů. Opravy vašich pevných nebo přenosných počítačů Apple si můžete provést sami za nízké náklady.
... společnosti, vedení účetnictví a administrativní správa, daňová domicilace, řízení lidských zdrojů a mzdy, nábor zaměstnanců v Itálii, podpora při vyjednávání, simulace nákladů, poradenství v oblasti pracovního práva, pomoc při každodenním řízení, sekretariát, překlad dokumentů, tvorba přehledových tabulek. Naším cílem je: Podporovat vás v rozvoji na italském trhu tím, že vám usnadníme procesy, umožníme vám využít naše znalosti italského trhu a naše zkušenosti více než 50 let. Objevte, jak otevřít/koupit společnost, vést účetnictví nebo zaměstnávat pracovníky v Itálii na www.studiobeglia.com...
... konference, výstavy, semináře, incentivy,… Můžeme vám pomoci s vaší administrativní prací: registrace účastníků, příprava odznaků, seznamy, pronájem místnosti, vybavení, různých služeb, kódování, správa, sekretariát,… Pro všechny vaše sportovní nebo kulturní akce, dny otevřených dveří, volby, televizní pořady, veletrhy, výstavy, konference, VIP večery, protokolární služby,…...
... Pro zaměstnavatele kancelář také nabízí komplexní poradenství, zejména při sestavování výpovědí a dohod o ukončení pracovního poměru, stejně jako při vyjednávání odstupného. Celkově je DR. THORN Právníci PartGmbB vynikající volbou pro všechny, kteří potřebují kompetentní a zkušené poradenství v oblasti pracovního práva v Mnichově. Zvláštním rysem kanceláře je bezplatné prvotní posouzení. Zde je v telefonátu zdarma a nezávazně poskytnuto první posouzení vyhlídek. Pokud máte případ v oblasti pracovního práva, jednoduše nám zavolejte. Váš hovor je kdykoli vítán. Naše sekretariát...
Francie, Vertou
... do GED -> Uložení dat na zabezpečené servery -> Archivace dat a jejich zpětné poskytnutí Asistence v oblasti lidských zdrojů -> Správa životopisů -> Sledování školení zaměstnanců -> Asistence při náboru Administrativní sekretariát -> Organizační audit a doporučení -> Správa korespondence -> Zadávání dat -> Administrativní úkony a formality -> Ukládání dokumentů -> Sledování fakturace klientů Správa...
... bezplatného a nezávazného úvodního pohovoru, abyste získali více informací o našich kurzech, volejte od úterý do čtvrtka na sekretariát na číslo 011/4034056 od 15:00 do 18:30, nebo pošlete e-mail na adresu duecieliniten@gmail.com, nebo zprávu audio či textovou na číslo 339/3988318.
Portfolio (10)
Belgie, Ixelles
Secretary Plus je jedničkou v oblasti výběru, náboru, outsourcingu a školení vícejazyčných asistentů (vedoucích). Služby: dočasné zaměstnání (profesionální dočasná práce na míru), nábor a výběr (přímý přístup k vhodnému stálému zaměstnanci), outsourcingové řešení (trvalá záruka kontinuity). U nás vždy najdete profil, který dokonale odpovídá funkci, kterou nabízíte: sekretariát, administrativa, marketing, obchod, komunikace a public relations, lidské zdroje, logistika, nákup,…...
Lucembursko, Luxembourg
Daně a účetnictví Nezávislá kancelář, která vám nabízí kvalitní služby přizpůsobené vašim potřebám, jako je účetní správa, správa mezd a veškeré daňové poradenství pro rozvoj vaší struktury. Kancelář odborných účetních Nezávislá lucemburská fiduciární kancelář, jejíž činnost zahrnuje obory spojené s účetní expertízou, domicilací společností v Lucembursku, poradenstvím a daňovou optimalizací a zakládáním společností. Služby: Daňové a účetní poradenství Sociální sekretariát Finanční analýza Organizace ve firmě Státní dotace Administrativní a právní úkony...
Madagaskar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY je vám k dispozici pro outsourcing vašich služeb pro: - telefonní ústřednu - nepřetržitou službu - virtuální agenturu - přesun vašich call center - telesecretariát - lékařský sekretariát - zadávání dat - příchozí a odchozí kampaně Pro další služby nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.
Švýcarsko, Zug
... upselling a cross-selling. Přijímání objednávek, reklamní linka, informační linka, pohotovostní služba, help desk / 1. úroveň podpory, sekretariát Firemní adresy: Aktuální databáze složená z firemních adres cílové skupiny, která byla vybrána podle odvětví, velikosti firem nebo regionu, je základem úspěšné marketingové kampaně. Ať už pro mailing nebo pro telemarketing. Prodej firemních adres, dostupné s kontaktními osobami na úrovni vedení, poradenství při výběru cílové skupiny, obohacení stávajících databází, ověřování a aktualizace vlastních databází zákazníků.
Rakousko, Niklasdorf
... - Průmyslové čištění - Čištění olejových nádrží - Čištění kanalizace a kanalizační TV - Zkouška těsnosti - Údržba silnic - Vysokotlaké čištění - Supervysavače - Čištění tunelů - Kloubové zvedáky Ředitelství: Rohrer Isabella MAS Vedoucí provozu: Eder Franz Dispozice: Geißler Peter Účetnictví: Geißler Claudia Sekretariát: Frenzl Barbara Kaltenegger Katharina Technika: Wiederhofer Christian Dílna: Miri Alojz...
...Finanční a/nebo manažerské audity; Sekretariát; - Ekonomická a finanční analýza; - Investiční projekty; - Žádosti o institucionální programy; - Analýza funkcí; - Systémy řízení; - Plánování a organizace účetnictví; - Pravidelná příprava analýz; - Revize organizační struktury a vnitřní kontroly; - Řízení lidských zdrojů - Mzdy; Daňová a parafiskální prohlášení, DPH, DPPO, SS atd. - Zprostředkování úvěrů...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play