Česká republika, Olomouc
Česká republika, Decín
Česká republika, Dobrís
Česká republika, Ústí Nad Labem
Česká republika, Sadská
Česká republika, Praha 10
Česká republika, Brno
Česká republika, Praha 2
Česká republika, Brno
Česká republika, Brno
Česká republika, Prostejov
Česká republika, Ratbor
Polsko, Bydgoszcz
...že účetní záležitosti nemusí být vůbec tak strašné, jak se nám dosud zdály. Kromě toho nám pomohou konečně zvládnout celý finanční chaos ve firmě. Pracují zde kompetentní lidé s vášní, kteří vědí, jak vyřešit mnoho problémů svých klientů souvisejících s tím, jak fungují finance. Budou také užiteční pro účetní služby firem, školení a nalezení zajímavých nápadů, jak to všechno zefektivnit a...
Spojené království, Peterborough
...Prohlášení o poslání: ‘Jsme motivováni tradičními hodnotami založenými na vynikajícím servisu pro klienty, budováním dlouhodobých vztahů, poskytováním vysoce kvalifikovaných rad a především od prvního kontaktu až po pokračující služby, abychom našim klientům zajistili klid na duši.’...
Francie, Toulouse
Specialista na outsourcing mezd a online mzdový software: výplatní pásky, odvody a sociální povinnosti, povinné vývěsky, členství, smlouvy atd. Jsme v Toulouse a naše služby správy mezd nabízíme malým a středním podnikům po celé Francii. Naše komunikační metody jsou převážně digitální a umožňují plynulejší správu přenosu informací a odpovědí na opakující se dotazy našich klientských firem až po...
Administrativní služby pro MKB a OSVČ. Zpracování účetnictví, daňových přiznání, sestavení ročních závěrek. Podpora začínajících podnikatelů a OSVČ. Pomoc s legislativou DBA, sestavení přiznání k dani z příjmů, dani z příjmů právnických osob, dani z přidané hodnoty a dani ze mzdy. Daňové poradenství a školení. Gouda, Rotterdam, Haag. Region Jižní Holandsko.
Rumunsko, Cluj-Napoca
Transylvánské podpůrné centrum je společnost specializující se na outsourcing, se sídlem v Cluj-Napoca, Rumunsko. Naším cílem je umožnit vám snížit všechny náklady spojené s pracovní silou uzavřením smlouvy s námi. Zaměstnáme, vyškolíme a budeme řídit pracovní sílu, kterou potřebujete, podle vašich požadavků a standardů. Cílem naší společnosti je nabízet přizpůsobené služby, dokonale přizpůsobené potřebám našich klientů.
Belgie, Zaventem
... expertízy: Strategie & organizace, Řízení informací, Účetnictví & konsolidace, Controlling, Finanční podnikové aplikace, Treasury & řízení pracovního kapitálu, Riziko & shoda, Pokročilá analýza, Řízení talentů, Řízení úvěrů. Služby: Poradenství, Implementace projektů, Dočasná podpora, Trvalý nábor, Interim management, Školení pro controllery. Projektová expertíza: Řízení projektů & PMO, Řízení změn, Řízení a zlepšování obchodních procesů.
Nizozemsko, Haarlem
Administrativní, účetní a knihovní služby pro malé podnikatele v okolí nizozemského města Haarlem. Specializované služby pro malé a střední podniky, zaměřené především na jednotlivé podnikatele. Můžeme se postarat o vaši kompletní administrativu, včetně podání daňového přiznání. Více než dvacet let zkušeností s podnikateli z různých oborů, například: truhláři, majiteli obchodů, květináři...
Belgie, Antwerpen
... přizpůsobují své služby specificky vaší situaci. Naše zaměření, vaše přidaná hodnota. Kromě kvalifikovaných účetních, auditorských a daňových poradců máme v týmu také odborníky v oblasti práva a specialisty na například nástupnictví ve firmách, IT audit, řízení rizik, finanční plánování a podporu transakcí.
...Colegio de administradores de fincas de Madrid a Colegio de Abogados de Madrid. KUPNÍ PRODEJ, NÁJMY, SPRÁVA NÁJMŮ A DĚDICTVÍ NEMOVITOSTÍ Realitní služby pro koupi a prodej, pronájem, administrativní úkony, daňové a poplatkové záležitosti. Pomůžeme vám s prodejem vaší nemovitosti a získáme nejlepší cenu. Všechny služby související s vaší nemovitostí a pronájmem. Postaráme se o vyřízení dědictví, daňové plánování, dělení, přijetí, registraci nemovitosti, vyřízení dědické daně, městské plusvalie a jakékoli úkony související s dědictvím.
Poskytujeme administrativní a organizační služby.
Nizozemsko, Veldhoven
...Xenter - Backoffice a poskytovatel služeb Podle naší filozofie je jako osobní finanční poradce důležité trávit co nejvíce času aktivní prací se svým klientem. Zkušenosti ukazují, že spoluprací a outsourcováním vašich interních činností na backoffice/služby poskytovatele se výrazně zvyšuje čas, který zbývá na kontakt s klientem. Hypotéky a pojištění Xenter se postará o vaše potřeby, převezme práci...
Kancelář se specializuje na pracovní poradenství a nabízí komplexní administrativní služby: od založení firmy po pracovní vztahy, včetně řešení a správy všech administrativních, sociálních a pracovních problémů, které se během života firmy objevují. Naším cílem je neustále sledovat klienta a poskytovat služby charakterizované odborností, transparentností, rychlostí a pozorností k specifickým...
Maďarsko, Budapest
... velké domácí společnosti. UCMS Group nabízí mezinárodní vysoce kvalitní služby více než 650 právnickým osobám, které pocházejí prakticky ze všech odvětví ekonomiky. Vždy klademe zájmy našich zákazníků na první místo, což nás motivuje usilovat o nejvyšší kvalitu našich služeb. Jsme certifikováni podle normy ISO 9001:2008. Odborníci v oboru, specialisté, zkušení manažeři a silné finanční zázemí jsou zárukou toho, že UCMS Group vždy dodržuje své sliby.
Nizozemsko, Amsterdam
Administrativní služby zaměřené na OSVČ. Zaměřujeme se na stavební firmy, dopravní společnosti, řemeslníky, truhláře, překladatele, poradce, nezávislé lékaře atd. Zajišťujeme účetnictví, poskytujeme poradenství a nabízíme online účetní program.
PPI nv je jako poradenská firma specializována na veřejné zakázky obecně a na veřejně soukromou spolupráci (PPS) zvlášť. Pracujeme výhradně pro veřejnou správu. PPI realizuje veřejné nákupy, formy veřejně soukromé spolupráce, rozvoj organizace, outsourcing, koordinaci a zprostředkování, sledování projektů, školení a vzdělávání, služby pro firmy.
Francie, Saint-Herblain
Správa lidských zdrojů zahrnuje více aspektů a neměla by být opomíjena. Touche Pas à La Paye nabízí firmám možnost optimalizovat správu HR funkcí prostřednictvím outsourcingové služby.
Bulharsko, Sofia
OfficeAnt Outsourcing - Váš virtuální asistent vám poskytuje: - Organizaci denního plánu, obchodních a soukromých cest, akcí souvisejících s vaším podnikáním, s ohledem na vaše specifické časové a rozpočtové požadavky. - Nejvhodnější hotely, restaurace, akce nebo rezervace vstupenek pro vás a vaše partnery, shromažďování a porovnávání nabídek, výběr nejvýhodnějších návrhů. Zajištění vašeho...
Česká republika, Moravská Ostrava A Prívoz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play