...„Pokud dokážete prodat sklenici vody, dokážete prodat cokoliv!“
PROSPEKCE EXTERNÍ A PODPORA OBCHODNÍCH ZDROJŮ
Hlavní případy použití pro zvažování externizace jsou:
- Internacionalizujete své podnikání: rozvíjíte svůj byznys v jiné zemina základě existujícího obchodního úspěchu.
- Spouštíte nový produkt: vycházíte z předchozího obchodního úspěchu.
- Již máte velmi silný růst: externizace...
... vlastních poboček v některých ze svých hlavních trhů: Španělsko, Francie, Anglie, Německo, Polsko, Brazílie a Spojené státy americké. Také vyváží více než 90 % své produkce do více než 100 zemí prostřednictvím sítě partnerů/distributorů, kteří se starají o rozvoj podnikání a uspokojování místních potřeb na každém trhu.
...
Strategicky umístěni na území České republiky s logistickou platformou a cross-dockingem v Guilhabreu-Maia, disponujeme sítí partnerství rozloženou po celé zemi, schopnou reagovat na všechny aspekty přepravy, ať už se jedná o import, export, distribuci „dveře ke dveřím“ nebo dočasné skladování.
• Národní a mezinárodní přeprava (skupinové a/nebo kompletní náklady)
• Národní distribuce 24h
• Expresní | urgentní přeprava
• Přeprava v dedikovaném režimu (vozidla vybavená zvedací plošinou.)
• Logistická podpora (nakládky, vykládky, různé manipulace)
• Dočasné skladování (sklady, picking, balení,….)...
...anestezie, ventilace, transport, podpora života, sítě medicinálních plynů, resuscitace, rekonstrukce, instalace a výstavba jednotek spojených se zdravím.
Máme technický tým, který pokrývá celé území země, stejně jako část území lusofonních zemí jako je Guinea, Kapverdy a Mosambik.
OPERANÍ SÁL
KARDIOLOGIE
ORTOPEDICKÁ CHIRURGIE
POHODLÍ, BLAHOBYT
OBECNÁ PÉČE
OBRAZOVÁ DIAGNOSTIKA...
...PROJEKT & STAVEBNICTVÍ Inovace je NAŠE MOTTO - Inovace je přizpůsobení se, inovace je být kreativní, inovace je uspokojit požadavek na změnu, inovace je vytvářet podmínky pro změnu, inovace je být neustále připraven na změnu. Inovace přináší rozvoj naší zemi a světu! Inovace začíná zpochybňováním poslání samotné společnosti, její strategie, jejích hodnot, jejích vnitřních procesů a požadavků trhu...