...Systémy volání strážníka Folknoll umožňují obyvatelům, návštěvníkům a personálu získat pomoc v případě nouze nebo jiné mimořádné situace. Mohou být také použity k varování personálu, když jsou aktivovány související alarmy, např. alarm u východu, úroveň vody, kouř.
Pokud je to vhodné, může být do jednotek pro personál a osoby s nižšími schopnostmi řeči integrován interkom pro vstup do dveří s dálkovým uvolněním.
V případech, kdy na vašem místě není k dispozici místní personál, mohou být naše systémy nakonfigurovány tak, aby hlásily alarmy a další události na vzdálená místa.
... navštívit a zažít je na vlastní kůži.
Microsoft Teams je cloudový software pro spolupráci v týmu, součást sady Office 365. Hlavní funkce Microsoft Teams zahrnují obchodní zprávy, volání, videohovory a sdílení souborů.
8×8 je první komunikační cloud na světě, který kombinuje sjednocené komunikace, interoperabilitu týmové spolupráce, kontaktní centrum a analytiku v jedné, otevřené a v reálném čase fungující platformě.
RingCentral Office je cloudový PBX systém pro firmy a jeho funkce zahrnují automatického obsluhovatele hovorů, firemní adresář, přesměrování a zpracování hovorů, více přípojek,...
... jako vedoucí zájezdu ve skupině pouze pro poslech nebo jako účastník na zájezdech, kde je diskuse podporována.
Transceiver je dodáván s ušním reproduktorem pro poslech a má interní mikrofon pro snadné zpětné volání. ListenTALK může být použit se standardními sluchátky (mini jack) nebo headsetem z vyhrazené řady ListenTALK.
VLASTNOSTI
• Rychlá a jednoduchá obousměrná komunikace
• Funkce push-to-talk
• Exkluzivní šifrovací technologie pro zvýšenou bezpečnost
• Až 10 simultánních skupin
• Dlouhotrvající lithium-iontová dobíjecí baterie
• Volitelný alkalický bateriový prostor
5LETÁ ZÁRUKA VÝROBCE...
... produktovou řadu, aby zahrnovala nové funkce a zvyšovala výkon systému.
CLOFIELDův tichý upozorňovací pagingový systém umožňuje lidem, kteří jsou neslyšící, neslyšící-slepí nebo se sluchovým postižením, žít svůj život s důvěrou, zachovat si nezávislost a poskytovat klid mysli jak uživatelům, tak jejich rodinám. S Tichým Upozorněním neslyšící a lidé se sluchovým postižením nezmeškají důležité události v domácnosti, jako jsou telefon, zvonek, volání zdravotní sestry, alarm proti vloupání nebo kouřový alarm. Tichý Upozornění systém má bezdrátový dosah až 1000 m na volném prostranství.
JustCRM je specializovaný partner CallPro CRM, který poskytuje přizpůsobitelný CRM systém navržený tak, aby zvýšil produktivitu a hodnotu pro zákazníky. Systém kombinuje funkce pro volání s neomezenými možnostmi e-marketingových kampaní do plně přizpůsobitelného CRM, v podstatě tři produkty v jednom. Se sídlem v Bristolu má JustCRM mnoho let zkušeností v oblasti CRM softwaru a spolupracuje se zákazníky po celém světě. Jakýkoli zájem je vítán, noví zákazníci mají nárok na 14denní bezplatnou zkušební verzi.