Turecko, Istanbul
...Jako společnost Doktor Můj® podporujeme naše klienty v oblasti strategického řízení modelování. Vzhledem k měnícím se globálním podmínkám se snažíme porozumět přáním a očekáváním zákazníků a využíváme zkušenosti, které jsme získali v globálních společnostech a místních firmách, abychom zajistili správný ekonomický a organizační rozvoj jak na operační, tak na organizační úrovni.
Turecko, Istanbul
... vyvinout nejefektivnější prodejní systém kombinováním tradičních prodejních metod s technologickými nástroji. Správně navržený a efektivní prodejní systém zajišťuje, že odborník na průmyslový prodej je vždy před konkurencí. Svoji prodejní kariéru v průmyslovém trhu jsem začal na konci 90. let. Digitální revoluce teprve začínala a prodejní podnikání fungovalo v těchto letech s archaickými metodami. Vyhledávače a firemní webové stránky ještě nebyly rozšířené. Mít e-mailovou adresu bylo privilegium. Svět a průmyslové trhy se za poslední tři desetiletí transformovaly.
Turecko, Istanbul
... Consulting a spojuje domácí a zahraniční zákazníky a developery. Home Investor poskytuje poradenství společnostem zabývajícím se bytovými projekty ohledně zahraničních trhů, struktury trhu a pomáhá s jejich komunikačními sítěmi. Role Home Investor v celém procesu zahrnuje jak domácí, tak zahraniční studium proveditelnosti založení prodejní a marketingové sítě a průzkum hodnoty značky marketingu...
Portfolio (1)
... značek a typů. Proti firemním nebo individuálním zákazníkům těží z jediného centra a jsou odpovědní pouze za poskytování času a peněz s partnery schopnými splnit každou potřebu. Cílem naší společnosti se především zaměřuje na poradenské a zastupitelské služby. Oblasti činnosti; Společnosti, které chtějí aktivně působit v Turecku, závisí na vnitřní dynamice trhu tím, že poskytují vhodnou podporu pro prodejní a marketingové projekty. Budování značky a rozpoznání značky pro realizaci projektové práce v Turecku. Poskytovat plnou podporu, nabízet řešení pro balení.
Turecko, Istanbul
... Account Managerům. Zahraniční společnosti preferují cestu zástupce, aby byly na tureckém trhu aktivní. Zástupce však zároveň zastupuje několik společností, takže 100% koncentrace na prodej jejich produktů není vždy zajištěna. Vyplácené provize se navíc s navýšením cen jejich produktů projevují. Vyšší ceny pak negativně ovlivňují jejich prodejní čísla. Na druhou stranu existují také společnosti, které plánují první investice na tureckém trhu. Pro tyto společnosti je založení firmy náročné a drahé. Bez ohledu na to, kde se nacházíte.
Turecko, Istanbul
... podnikům i manažerům a relevantním týmům ve velkých společnostech, aby přetvořili obchodní příležitosti na prodejní výsledky. Naším hlavním úkolem je dosáhnout cílů rychleji a efektivněji, zvyšovat obchodní efektivitu a optimalizovat procesy. STRATEGICKÉ MARKETINGOVÉ A KOMUNIKAČNÍ PORADENSTVÍ ➢ Jakým způsobem plánujete vstoupit na trh? ➢ Jaké kanály použijete pro propagaci? ➢ Jak se dostanete k správným cílovým skupinám? ➢ Jaká je vaše přidaná hodnota ve srovnání s konkurencí? Bridges Invest International pečlivě a s pozorností hledá odpovědi na tyto otázky společně s vámi. www.bridgesinvest.com...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play