Software pro systémy call centra kontaktního centra pro integraci počítače a telefonie (CTI) software pro telekomunikace
Disponujeme soustředěnou odborností a potřebnými zdroji v oblasti poradenství a realizace moderních komunikačních systémů. Pomáháme při výběru, implem...
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka
S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Outsourcing odchozích hovorů do call centra
Řešení externího zpracování hovorů pro firmy - Pokud chcete konsolidovat operace vaší firmy, externí zpracování odchozích hovorů prostřednictvím speci...
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE CALL CENTRUM - Zákaznické centrum
Telefonní marketing - v současnosti jedno z nejdůležitějších nástrojů, které moderní přímý marketing nabízí. Jako téměř nejosobnější metoda, jak se př...
Call centrum - Služba pro vztahy se zákazníky
Založena na mé profesní zkušenosti, společnost Central Téléphonique Excellence vám nabízí výjimečné služby. Naše klíčová slova jsou: Dostupnost, Efe...
Trvalá telefonní reference v Laval - Telefonní call centrum v Laval od Médiphone
Mediphone, lídr v oblasti telefonního přepojování v Lavalu, vám nabízí své kvalitní a pozorné služby v oblasti personalizovaného telefonního přijetí p...
Call centrum: Odchozí hovory
Ceres je call centrum specializované na sjednávání schůzek B2B. Hlavní činností našeho call centra se sídlem v Charleroi je sjednávání schůzek pro obc...
Tísňové volací centrum
Náš specializovaný personál přijímá podrobné zprávy a okamžitě zahajuje kroky dohodnuté se zákazníkem.
Služby Call Centra pro IT Průmysl
Služby call centra pro IT sektor a poskytovatele softwaru. Profesionální, přátelští zaměstnanci zpracovávají vaše příchozí hovory pomocí moderního sof...
Management call centra - Poradenství
Nic se nevyrovná dobrým vztahům. To platí také a zejména pro vztahy mezi firmami a jejich zákazníky.
Zkušené call centrum - Call centrum
Vážený zákazníku V naší společnosti Call Center vyvíjíme přizpůsobené kampaně pro naše klienty. Služby call centra se přizpůsobují vám a potřebám vaš...
Call centrum
Hlavním zaměřením naší činnosti je domlouvání schůzek a prodej v oblasti B2B. Od roku 1998 patříme se svými speciálními znalostmi v oblastech domlouv...
Služba call centra pro e-commerce - EuroCom CX nabízí širokou škálu řešení, která splní vaše potřeby v oblasti e-commerce.
Naše služby call centra pro e-commerce zpracovávají objednávky, řeší dotazy zákazníků a pomáhají s plněním objednávek, odpovídají na e-maily, poskytuj...
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail
Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call ce...
Call centrum - Příjem hovorů
Nabízíme službu, která poskytuje výhody dodatečného personálu bez nákladů na nábor, školení a řízení. Naše služba je flexibilní a přispívá k hladkému...
Telefonní inkaso | Úspěšné telefonní připomenutí od ADF Inkasa - Postaráme se o nepříjemné hovory za vás - s úspěchem!
Zaměstnanci našeho call centra jsou odborně vyškoleni pro tuto náročnou úlohu. Disponují velkým citem pro situaci, ale také potřebnou vytrvalostí a as...
Hovor na náklady volaného
Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od E...
Outbound - Odchozí Hovory
Specializujeme se na outbound v oblasti Business to Business (B2B) a máme dlouholeté zkušenosti se seriózním a odborným jednáním s firemními klienty.
TELEFONNÍ PERMANENCE - TELEFONNÍ RECEPCE
Telefonní příjem je strategickým vstupním bodem vaší zákaznické vztahu: poskytněte profesionální obraz vaší společnosti již při prvním kontaktu a zvyš...
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory
„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produk...
Zákaznická podpora a zákaznický servis v našem domě
I po instalaci jednoho z našich systémů jsme zákazníkům k dispozici pro opravy, údržbu a UVV kontroly. Bylo zřízeno několik servisních stanic v Němec...
Vztah se zákazníkem - Řízení zákaznického servisu
Naše závazek k kvalitě směřuje k spokojenosti našich zákazníků. Skutečný faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti, kvalitní vztah se zákazníky musí b...
Telemarketing - B2B Telemarketing
Naši SDR (Zástupci pro rozvoj prodeje) se podílejí na operacích detekce projektů a plánování kvalifikovaných schůzek.
Profesionální zpráva od 45€! - VYTVOŘTE SVÉ VÍTACÍ ZPRÁVY VE 4 KROCÍCH
MÁTE PŘESNOU A OKAMŽITOU POTŘEBU? Vaše firma se rozrůstá nebo mění název, stěhuje se, Nová telefonní instalace, změna otevíracích hodin, vaše webové s...
Telefonie - Tým taktikom je cenným partnerem pro vaši komunikaci se zákazníky!
Kvalifikace adres, domlouvání schůzek, pozvánky, projekty na veletrzích, crossmedia, projekty prodeje a služeb – pro každý telemarketingový projekt vá...
Zákaznická Podpora - Outsourcing Zákaznické Podpory
Naše služby zákaznické podpory Náš call centrum je specialistou na poskytování první úrovně podpory ve 3 jazycích (francouzština, angličtina a portug...
Pronájem Kanceláří Las Palmas de Gran Canaria - Pronajměte si kanceláře podle svých požadavků. Zavolejte nám, zastavte se.
Okamžitě se nastěhujte a rovnou začněte! To je naše motto. S námi si totiž nepronajímáte jen kancelář – vše je zahrnuto: stůl a skříně, vysokorychlost...
Prediktivní Volec
Software pro prediktivní vytáčení Kavkom, produkt inovace Kavkom, umožňuje optimalizaci vašich telefonních kampaní. Automatizací vytáčení inteligentní...
Zákaznický servis
Telefonní dostupnost Sledování a přijímání objednávek Poprodejní servis Plánování schůzek Teleporadenství...
Call centrum – Vkládání dat
Call centrum – Zadávání dat...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play