...Naši zaměstnanci na recepci a v návštěvnickém servisu jsou nedílnou součástí bezpečnostního konceptu našich zákazníků. Podle specifických požadavků zákazníků se kvalifikace pohybují od technického vzdělání až po znalosti cizích jazyků. Výhody pro zákazníky • Kontrolovaný příjem návštěvníků • Koordinované zprostředkování hovorů přes telefonní ústřednu • Zabezpečená péče o vlastní informační centrum (Help Desk) • Nepřetržitá kontrola přístupu podporovaná technickými systémy...
Portfolio (5)
...HEINZELMANN Service.Desk je to, co potřebujete - ITSM software, software pro IT služby, software pro sledování problémů, servisní stůl nebo help desk. Nabízí funkce pro zaznamenávání závad, chyb, požadavků na služby nebo úkolů v servisních a chybových ticketech. Modulární design a otevřená struktura pomáhají firmám mapovat jednotlivé procesy a potřeby, aniž by silně ovlivnily známé pracovní...
Portfolio (2)
Německo, Nürnberg
...Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientované outsourcing.
Německo, Oberursel
Jako výrobce a majitel zdrojového kódu open source help desk softwaru OTRS nabízí OTRS AG spravované služby, podporu, vlastní vývoj, poradenství a školení.
Německo, Erlangen
...Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; E-mailový management; Faxové služby; Management leadů; Obnova zákazníků; Rozvoj zákazníků. Společnost defacto call center GmbH je specialistou na návrh služeb call center. Nejmodernější technické vybavení, pečlivý nábor personálu a optimální procesy činí defacto lídrem kvality v Německu pro komplexní projekty call center.
Německo, Straubing
Jako výrobce a vlastník zdrojového kódu open source help desk softwaru OTRS nabízí OTRS AG spravované služby, podporu, vlastní vývoj, poradenství a školení.
Služby zákaznické péče; Inbound telemarketing; Zpracování e-mailů a úkolů; Služby s přidanou hodnotou; Správa dokumentů; Lettershop; Fulfillment; Horká linka a servisní telefon, Help desk, Obnova zákazníků, Zpracování e-mailů a úkolů, Správa dokumentů...
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Přijímání objednávek v Evropě; Přijímání objednávek v blízkém okolí; Přijímání objednávek v rámci Bavorska; Internetová telefonie; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Přijímání objednávek po celém světě; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; ACD zařízení;...
Německo, München
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Software pro call centrum; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Přijímání objednávek v Německu; ACD zařízení; E-mailové propojení; Internetové tlačítko pro zpětné volání; IVR...
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Časově závislé outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientované outsourcing; Přijímání objednávek v Německu; ACD zařízení; Dialer;... ...
Německo, Vaterstetten
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Přijímání objednávek v Německu; ACD zařízení; E-mailové připojení; CTI...
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Přijímání objednávek v blízkém okolí; Přijímání objednávek v rámci Bavorska; Internetová telefonie; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; ACD zařízení; Dialer;...
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Outsourcing závislý na kapacitě; Faxové připojení; Software pro call centra; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Přijímání objednávek po celém světě; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislý outsourcing; Outsourcing front-office;... Generování leadů; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Call centrum; Call-Center; Poradenství; Školení; Prodej;...
...Generování leadů; Management leadů; Plánování schůzek a řízení prodeje; Aktivace účastníků; e-mailový a vyhledávačový marketing; Databázové služby a CRM; Služby; Help Desk; Poradenství v oblasti call center Stabilní hráč v oblasti přímého marketingu na německém trhu; Operativní podpora prodeje; Naše integrovaná řešení daleko přesahují tradiční přístup call center/přímého marketingu; Inovativní marketingový mix nabízí významnou, hmatatelnou přidanou hodnotu...
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Internetová telefonie; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Úkolově orientované outsourcing;...
Německo, Weiden i.d.OPf
...Obchodní model: eBusiness, Call Centrum, Logistika Distribuce a Marketing. Konkrétně: Hot Line/Servisní telefon; technická servisní linka; příjem objednávek; Help Desk; kapacitně závislé outsourcing; příjem objednávek v celé Evropě; příjem objednávek v blízkém okolí; příjem objednávek v rámci Bavorska; faxové připojení; software pro call centrum; zpracování odpovědí; příjem objednávek po celém...
Vývoj softwaru; Vývoj databází; Systémy pro vývoj softwaru; Systémové analýzy a inženýrství; Poradenství a řešení; Programovací jazyky a nástroje; Internetové služby; Webové aplikace; Služby managementu, plánovací služby; Bezpečnostní poradenství; Databázový software; Windows; Převod a zpracování dat; Poskytovatelé aplikačních služeb; Archivace obrazů;... J2EE vývoj; PHP; .NET; Řešení pro obchody; Help Desk síťová podpora; Databáze Oracle; USSQL...
...Horká linka/Servisní telefon; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientované outsourcing; ACD zařízení;...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play