Německo, Köln
KCC GmbH představuje více než 24 let zkušeností v oblasti B2B telefonního marketingu - call center. Naše služby jsou zaměřeny na vaše cíle a potřeby. Podporujeme vás na všech cestách vaší telemarketingové kampaně, ať už se jedná o menší nebo složitější větší projekty. Komplexní prodejní zkušenosti z různých odvětví umožňují našim klientům dosahovat nejlepších výsledků. Pracujeme výhradně z naší centrály v Kolíně a nepoužíváme řešení pro práci z domova. KCC je váš profesionální partner, pokud jde o péči a rozvoj vašich zákaznických kontaktů.
Německo, Wildau
...sense.AI.tion vyvíjí a mění softwarová řešení bez ohledu na jejich velikost. V případě potřeby je můžeme doplnit o prvky AI a/nebo o analýzu řeči. Kromě vývoje softwaru pro jiné společnosti nabízí sense.AI.tion vlastní B2B produkty na podporu například v oblastech lidských zdrojů a call center. S více než dvacetiletými zkušenostmi v návrhu a realizaci softwarových systémů jakékoli velikosti je...
Portfolio (3)
.../skenujeme, odesíláme a zpracováváme vaše dopisy / e-maily / faxy v malých i velkých objemech. Inbound & Outbound Call Centrum: Při moderním přímém marketingu dělá tón hudbu. Response Center: Dopis - fax - e-mail - hovor - postaráme se o vaše data - v našem vlastním BSD-EDV systému nebo přes VPN / internet v EDV systému našich klientů. - Služby po celém Německu od Hamburku, Berlína, Kolína až po Mnichov.
Portfolio (5)
Firma Möller GmbH se již 20 let zabývá tématy headsetů, call center, telekomunikačních systémů a IT. Dodáváme velkým korporacím i malým a středním podnikům. Dalším pilířem, vedle kompetence v oblasti headsetů, jsou naše UC serverová řešení od estos.
Další produkty
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470
Portfolio (1)
Německo, Mittelbiberach
Firma Saupe Telemarketing se specializuje na oblasti dialogového marketingu, telemarketingu, B2B call center služeb (inbound a outbound služby), poradenství a akvizice. Výjimečná síla našeho call centra spočívá v efektivním generování leadů a také v reaktivaci a optimalizaci stávajících zákaznických vztahů. Na každodenní práci našeho odborného týmu spoléhají vedle různých podniků také různé univerzity, vysoké školy a sdružení.
Německo, Leipzig
TAS AG, největší rodinný outsourcingový expert v Německu, nabízí od roku 1992 služby v oblasti call center. Dále existuje přidružená akademie. Nabídka zahrnuje profesionální a komplexní řešení v oblastech zákaznické interakce, poradenství a outsourcing obchodních procesů. Silnou stránkou rodinné firmy je komunikace mezi lidmi. Stanovené cíle zahrnují zákaznicky orientovaná řešení, úspěšně...
Německo, Kaarst
Společnost, založená již v roce 1999, se nyní vyvinula v významného poskytovatele informačních a call center služeb v Evropě. Kromě Německa působí společnost také v dalších evropských zemích, jako je například Turecko, a dosahuje v Evropě dvouciferného milionového obratu. Call centra 11883 Telecom GmbH jsou vybavena podle nejmodernějších ergonomických a technických standardů a nacházejí se v...
Založena v létě 2000, TeleTeam Call Center a Service GmbH je dnes největším call centrem v Oldenburgu a okolí s více než 320 zaměstnanci.
Německo, Schwäbisch Hall
Společnost Sommerwerk Cloud je virtuální kontaktní centrum. Řeší omezení tradičního call centra novým přístupem: Nejvyšší pokrytí objemu hovorů díky krátkodobě škálovatelnému týmu zaměstnanců a lepší péče a prodejní čísla díky vysoce kvalifikovaným zaměstnancům působícím po celém světě. Tak nabízí schwäbisch hallská společnost optimalizované kontaktní centrum služby za atraktivní cenu. Sommerwerk Cloud byla založena v roce 2011 Joachimem Sommerwerkem a Kaiem Sommerwerkem ve Schwäbisch Hall podle vzoru americké společnosti, která je duchovním otcem virtuálních kontaktních center.
Německo, Wendlingen
Průmyslové zastoupení pro komponenty v oblasti automatizace, další služby prostřednictvím technicky orientovaných call center.
Agentura pro telemarketing se zaměřením na odchozí hovory, průzkum trhu a telefonní služby, stejně jako školení a koučink a poradenství a zřízení call center.
Převzetí kompletních prodejních úkolů od firem. Také aktivní v oblasti poradenství, školení prodeje a call center souvisejících s různými odvětvími.
Agentura pro přímý marketing. Specialista na NT-Dialing. Vytváření nových kontaktů a zvyšování efektivity call center prostřednictvím automatizovaných, ale osobních zákaznických hovorů a připomínek.
Německo, Wachtberg
Německo, Berlin
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play