...Zvuková izolace call center je obecně jedním z opatření, která call centra přijímají. Kvalita hlasu pracovníků v call centrech v hlučných prostředích je důležitá pro spokojenost zákazníků a obchodní výkon. Zvuková izolace znamená zabránit úniku zvuku z vnějšího prostředí dovnitř nebo z vnitřního prostředí ven. Vhodná zvuková izolace pro call centra zajišťuje, že zaměstnanci jsou co nejméně ovlivněni vnějším hlukem při vykonávání své práce.
Portfolio (86)
Madagaskar, Antananarivo
...Naše služby call center pomáhají firmám oslovit široké zákaznické základny a zvýšit povědomí o jejich značce. Naše odchozí telefonní kampaně mohou cílit na specifické skupiny potenciálních zákazníků, informovat je o nadcházejících událostech nebo nových produktech. Můžeme vytvořit kompletní telefonní kampaň přizpůsobenou potřebám vaší firmy.
Portfolio (193)
Portugalsko, Lisboa
... mezi vaší firmou a vašimi zákazníky/členy na: - Kvalifikované potenciální zákazníky - Prodejní příležitosti (Leads) - Prodeje (Closing) - Upsell - Obnovení (Repeat Buying nebo Repeat Purchase) - Konverze opuštěných košíků (Hooking) DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu - Kontaktní centra a telemarketing: příjem hovorů, odchozí a příchozí hovory...
Portfolio (8)
Francie, Le Mans
...Mediphone je lídrem call center na Madagaskaru již více než 22 let. Agentura vám nabízí možnost outsourcovat správu vašich příchozích hovorů. Nosycom má potřebné dovednosti k provedení celé této služby. Navíc používá hlavní software na trhu telefonních služeb. Ať už jste firma nebo svobodné povolání, Mediphone má efektivní řešení pro vaše potřeby. Nečekejte déle, svěřte nám outsourcování příjmu vašich příchozích hovorů.
Portfolio (186)
Albánie, Tirana
...Naše služby call centra pro e-commerce zpracovávají objednávky, řeší dotazy zákazníků a pomáhají s plněním objednávek, odpovídají na e-maily, poskytují aktualizace stavu skladu, zpracovávají vrácení zboží a další. Máme tým odborníků, kteří jsou vyškoleni k poskytování nejlepší úrovně služeb. Jako přední společnost v oblasti call center pro e-commerce, EuroCom CX nabízí nejlepší zákaznický servis...
Portfolio (3)
...Zadání plánování schůzek je skvělou příležitostí, jak okamžitě aktualizovat svou technologii bez kapitálových výdajů. Právě proto používáme pokročilé technologie. Můžete tedy využít naši infrastrukturu, abyste co nejlépe využili první den. Očekávejte call centrum pro malý příplatek, který dělá velký rozdíl. Používáním služeb plánování schůzek od Ubinaweb rozšiřujete svou základnu talentů. Najmete si zkušený a vysoce výkonný tým, který bude uveden do akce a najme agenty s různými a doplňkovými dovednostmi k těm vašim současným zaměstnancům. Stáváme se vaším týmem v Portugalsku.
Portfolio (4)
Rakousko, St.pölten
...Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call centra po technickou podporu. S téměř dvacetiletými zkušenostmi nabízíme inovativní řešení, která jsou individuálně přizpůsobena a pomáhají vám soustředit se na vaše hlavní podnikání. Naše vysoce kvalifikované týmy jsou vám k dispozici kdykoli, aby...
Portfolio (1)
Madagaskar, Antanarivo
...Výběr správného partnera je nezbytný pro outsourcing dat a online služeb. Profesionalita, spolehlivost a odbornost našich týmů vychází z certifikovaných školení uznávaných v: - Řízení call center, - Telesecretariátu a virtuální asistenci, - Grafickém a webovém designu. Každou žádost zpracováváme strukturovaně a individuálně, abychom vám nabídli na míru šitou a efektivní odpověď.
Portfolio (8)
Francie, Chambourcy
...Společně vypracováváme vaši mezinárodní a digitální marketingovou strategii Zavádíme operační nástroje Kampaně SEA Google AdWords B2B vydavatelé Profesionální sítě (Xing, LinkedIn..) Akce call center Generování leadů nebo kvalifikace cílových skupin a potenciálních zákazníků Kampaně Business to Business marketingu Emailové kampaně (v souladu s GDPR) SMS kampaně Řešení pro sledování a retargeting a mnohem více...
Portfolio (6)
Malta, Ta´xbiex
...Vážený zákazníku V naší společnosti Call Center vyvíjíme přizpůsobené kampaně pro naše klienty. Služby call centra se přizpůsobují vám a potřebám vaší společnosti. Naše služby call centra nám umožňují odlišit se v péči poskytované našimi spolupracovníky a v trvalém poradenství, které dostáváte, abyste co nejlépe využili své kampaně call centra. Chceme, abyste se soustředili na činnost, která...
✍ Sběr dat ✇ Skenovací služba ➥ Archivace dokumentů ✉ Lettershop @ e-Lettershop ✆ Callcentrum Nabízíme již 50 let (1969) profesionální řízení dokumentů (DMS) a CRM - outsourcingové služby, stejně jako software zaměřený na komunikaci se zákazníky našich klientů. Sběr a údržba dat: automatický a manuální sběr dat (od A jako odpovědní karta přes R jako faktura až po Z jako novinový článek) Skenova...
Portfolio (5)
...SupraPlus Wideband, binaurální, Sprechröhrchen Nejde jen o to, co říkáte, ale jak je to vnímáno. SupraPlus je volbou číslo jedna pro pracovníky call center po celém světě. Pokud se ve vaší společnosti vše točí kolem hlasu, SupraPlus Wideband je pro vás tou správnou volbou. Prvotřídní komunikace se zákazníky - Širokopásmový zvuk pro přirozenější zvuk a jasnější rozhovory - Plně kompatibilní s...
Portfolio (28)
Německo, Nieder-Olm
Jsme váš spolehlivý obchodní partner v oblasti poradenských služeb a outsourcingu prodeje v B2B sektoru. Naším hlavním cílem je podpořit růst vaší společnosti a být dlouhodobým partnerem. S mentalitou start-upu přinášíme čerstvé a inovativní nápady pro generaci nových zákazníků, které trvale zvyšují váš prodejní úspěch. Chápeme výzvy, kterým čelí jak mladé společnosti, tak zavedené firmy, a dělám...
Portfolio (2)
Německo, Bocholt
Taktfulná a inteligentní komunikace získává na významu. Jako angažovaný poskytovatel služeb s desetiletými jedinečnými znalostmi z různých odvětví pomáháme našim klientům při rozvoji komunikační kultury. S poradenstvím. S analýzami. S workshopy. S koučováním. S projektovým managementem. Všechny témata z oblasti zákaznického servisu, prodeje a telefonie. Telefonní etiketa patří k dobrému telefoni...
Portfolio (3)
Spojené království, Poole
Omfax pomohl stovkám bytových organizací poskytovat skvělé služby oprav a dotazů. Bytové asociace si vybírají Keyfax, protože: * Pouze Keyfax nabízí inteligentní skriptování pro vynikající zákaznický servis. * Snadno přidávejte opravy nebo dotazy pro nájemce s opětovným použitím diagnostických skriptů zaměstnanců. * Jednoduché grafické rozhraní pro pracovníky zákaznického servisu a nájemce, které ...
Portfolio (5)
Spojené království, Sileby
Společnost Storacall Voice Systems, založená v roce 1969, se specializuje na vývoj, dodávku a instalaci řešení pro nahrávání hovorů. Máme prokázané zkušenosti v této oblasti a skutečně věříme, že jsme tou správnou volbou pro vaše podnikání. V roce 2019 byla společnost Storacall Voice Systems zakoupena podnikatelem Stephenem Whytem. Stephen má více než 18 let zkušeností v oblasti IT softwarových ře...
Portfolio (1)
Francie, Nantes
... call center. Proto vytváříme přímé spojení mezi jednotlivými subjekty, aby výměny byly skutečně úspěšné. Naší reputaci budují závazky Nirmoo, které přijímáme, abychom splnili vaše očekávání. Ať už se jedná o organizační nebo strategické záležitosti, zajišťujeme komunikaci mezi poskytovateli a klienty, aby došlo k dohodě mezi nimi. V každém případě se zavazujeme vzájemně chránit každou stranu...
Maroko, Casablanca
Aby se každá firma mohla rozvíjet, musí neustále generovat nové potenciální zákazníky, oslovovat nové klienty a spoléhat se na stávající vztahy se zákazníky. TEAM2F Call Center nabízí služby generování potenciálních zákazníků a B2B prospekce na mezinárodní úrovni, které vám mohou pomoci vybudovat a udržovat cenné obchodní a zákaznické vztahy. TEAM2F CALL je call centrum specializující se na...
Německo, Lüdenscheid
... včas, protože jsme vám to slíbili! * spravedlivě odměňujeme naše zaměstnance, protože jen motivovaní lidé odvádějí kvalitní práci! * vzděláváme, aby naše děti měly perspektivu! * poctivě platíme naše daně, aby bylo možné financovat veřejné služby. * nemáme CALL Center, ale motivované zaměstnance, kteří vaše dotazy rychle zodpoví! * zacházíme s našimi dodavateli spravedlivě, protože společně dosáhneme více! * pracujeme podle zásad poctivých obchodníků, protože jsme o tom přesvědčeni! * pomáháme vám!
Portfolio (3)
Německo, Köln
KCC GmbH představuje více než 24 let zkušeností v oblasti B2B telefonního marketingu - call center. Naše služby jsou zaměřeny na vaše cíle a potřeby. Podporujeme vás na všech cestách vaší telemarketingové kampaně, ať už se jedná o menší nebo složitější větší projekty. Komplexní prodejní zkušenosti z různých odvětví umožňují našim klientům dosahovat nejlepších výsledků. Pracujeme výhradně z naší centrály v Kolíně a nepoužíváme řešení pro práci z domova. KCC je váš profesionální partner, pokud jde o péči a rozvoj vašich zákaznických kontaktů.
Německo, Wildau
...sense.AI.tion vyvíjí a mění softwarová řešení bez ohledu na jejich velikost. V případě potřeby je můžeme doplnit o prvky AI a/nebo o analýzu řeči. Kromě vývoje softwaru pro jiné společnosti nabízí sense.AI.tion vlastní B2B produkty na podporu například v oblastech lidských zdrojů a call center. S více než dvacetiletými zkušenostmi v návrhu a realizaci softwarových systémů jakékoli velikosti je...
Portfolio (3)
Itálie, Pietravairano
... schopnou nabízet řešení firmám a profesionálům. Nabídka je zaměřena na moderní služby dostupné také online, aby pomohla firmám, které chtějí růst, expandovat a být informovány o obsahu předpisů týkajících se práce. Specializujeme se na: řízení personálu call center, domácí pracovníky a pečovatele, vzdělávací stáže, zvýhodněné zaměstnávání, řízení malých a středních podniků v oblasti obchodu a průmyslu, služby a řemesla. Doporučujeme pouze řešení, která umožňují firmám snížit náklady na práci.
... strukturovaného kabelování - Dodávka a instalace IT systémů (Servery, PC, atd.) a síťových zařízení - Dodávka, instalace a podpora softwaru pro správu a účtování telefonního provozu pro hotelové a/nebo obchodní uživatele - Návrh, realizace a údržba Call Center, Phone Center, Internet Point a systémů veřejného přístupu k internetu (hotely, konferenční sály, rekreační střediska, atd.) - Realizace a údržba systémů videokontrola (Analogové a IP), zabezpečovací systémy a elektrické instalace...
Španělsko, Valencia
...Contact Solutions je přední národní call centrum a společnost pro outsourcing podnikových procesů. Společnost byla založena v roce 2012 jako specializovaná firma na příchozí/odchozí telefonní služby, díky dlouholetým zkušenostem a profesionalitě všech svých členů. Contact Solutions nabízí své call center služby 24 hodin denně, 365 dní v roce. V Contact Solutions se staráme o naše klienty s...
Rumunsko, Bacau
... vytváříme příjemnou zkušenost s každým jednotlivým klientem. Průmysl outsourcingu je neustále v evoluci a změně, aby vyhověl požadavkům zákazníků. Snažíme se držet krok s touto evolucí, abychom mohli předvídat příležitosti k optimalizaci. Naší dlouhodobou vizí a strategií je zajistit, aby Eurocall zůstala inovativní společností na trhu v oblasti outsourcingu a call center. Eurocall se věnuje budování dlouhodobých vztahů prostřednictvím poskytování flexibilních řešení call centra a outsourcingu, která přidávají maximální hodnotu našim klientům.
ASA Rappresentanze se specializuje na nábytek a doplňky pro kanceláře a vybavení a nábytek pro průmysl, školy a komunity, stejně jako na zařízení pro veřejné parky a zahrady. ASA nabízí vysoce kvalitní projektová řešení a efektivní a trvanlivé realizace pro vybavení řídících a provozních kanceláří, vybavení call center, open space a čekáren. Široká škála produktů a pečlivý výběr značek splňují...
Spojené království, London
Globe Call Centre je jednou z předních outsourcingových společností call center, pokud jde o outsourcing vašich příchozích hovorů.
Itálie, Cernusco Sul Naviglio
● Kdo jsme? Linetech je moderní kontaktní centrum 100% italského původu, které vzniklo v roce 1986 spojením některých z nejvýznamnějších call center na italském trhu. Dnes je referenčním bodem v oblasti outsourcingu podnikových procesů v Itálii. Naše pobočky se nacházejí v Miláně, Boloni a Turíně. ● Co děláme? Linetech je schopen nabídnout všechny služby outsourcingu podnikových procesů týkající...
Madagaskar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY je vám k dispozici pro outsourcing vašich služeb pro: - telefonní ústřednu - nepřetržitou službu - virtuální agenturu - přesun vašich call center - telesecretariát - lékařský sekretariát - zadávání dat - příchozí a odchozí kampaně Pro další služby nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.
... je nabízet malým a středním podnikům strategie pro rigorózní a systematické vyhledávání nových klientů. DIRECT CALL jim poskytuje platformu Call Center s vysokou přidanou hodnotou. Díky koherentním a okamžitě měřitelným programům spojuje DIRECT CALL malé a střední podniky s budoucími klienty. DIRECT CALL tak přispívá k budování obchodního úspěchu svých klientů.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play