Německo, Lüdenscheid
... včas, protože jsme vám to slíbili! * spravedlivě odměňujeme naše zaměstnance, protože jen motivovaní lidé odvádějí kvalitní práci! * vzděláváme, aby naše děti měly perspektivu! * poctivě platíme naše daně, aby bylo možné financovat veřejné služby. * nemáme CALL Center, ale motivované zaměstnance, kteří vaše dotazy rychle zodpoví! * zacházíme s našimi dodavateli spravedlivě, protože společně dosáhneme více! * pracujeme podle zásad poctivých obchodníků, protože jsme o tom přesvědčeni! * pomáháme vám!
Portfolio (3)
Německo, Berlin
... VoIP zařízení, které si vybírá a přijímá stále rostoucí počet PBX, OpenSource, call center a integrátorů IRV. BeroNet se specializuje na pokročilá řešení VoIP telefonie. Zaměřujeme se na technologické inovace a pracujeme na příštích generacích komunikace přes IP: technologie kombinující to nejlepší z internetu s tím nejlepším z existujících pevných a bezdrátových telefonních infrastruktur.
Německo, München
... služeb. authensis ACHAT se bezproblémově integruje do stávajících infrastruktur a aplikací. Portfolio authensis zahrnuje také analýzu, koncepci, realizaci a servis komplexních komunikačních řešení. authensis - 17 let zkušeností. authensis AG - nezávislá německá společnost v rodinném vlastnictví - je lídrem v oblasti produktů a technologií na evropském trhu systémově nezávislých call center řešení. Tým authensis je již od roku 1992 aktivní v oblasti vývoje, uvedení do provozu a servisu call center řešení na německém trhu.
Německo, Erlangen
...Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; E-mailový management; Faxové služby; Management leadů; Obnova zákazníků; Rozvoj zákazníků. Společnost defacto call center GmbH je specialistou na návrh služeb call center. Nejmodernější technické vybavení, pečlivý nábor personálu a optimální procesy činí defacto lídrem kvality v Německu pro komplexní projekty call center.
Vývoj; výroba a distribuce sluchátek; mluvících sluchátek; headsetů; headset telefonů a příslušenství pro použití v kancelářích a call centrech. Přední výrobce kancelářských a call center; headset a headset telefonních řešení.
Telekomunikační služby, outbound, inbound, telefonní prodej, distribuce, služby call centra, helpdesk, zákaznický servis, řízení podnikových procesů. Služby v oblasti zákaznického servisu zahrnují dialogově orientované média jako telefon, e-mail a internet. cca24 je moderní outsourcingový poskytovatel, který nabízí individuální komplexní řešení pro zadavatele a zákazníky - včetně kompletních procesních řetězců. To zahrnuje činnosti, jako je poradenství pro zákazníky, backoffice, obnovení zákazníků až po řízení prodejních úkolů.
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Outsourcing závislý na kapacitě; Faxové připojení; Software pro call centra; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Přijímání objednávek po celém světě; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislý outsourcing; Outsourcing front-office;... Generování leadů; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Call centrum; Call-Center; Poradenství; Školení; Prodej;...
Německo, Erlangen
...Skupina defacto je mezinárodně orientovaný poskytovatel komplexních služeb v oblasti CRM a dialogových řešení. Díky propojení specializovaných jednotlivých firem nabízí defacto kompletní dialogová řešení na jednom místě a spojuje pod jednou střechou oblasti výzkumu, strategie, koncepce, projektového managementu, call center, softwaru, kreativity, produkce a monitorování úspěšnosti. Dialogový marketing, řízení vztahů se zákazníky, marketingové služby, integrované plánování a realizace kampaní, všechny relevantní témata "Below the Line" pod jednou střechou.
...Generování leadů; Management leadů; Plánování schůzek a řízení prodeje; Aktivace účastníků; e-mailový a vyhledávačový marketing; Databázové služby a CRM; Služby; Help Desk; Poradenství v oblasti call center Stabilní hráč v oblasti přímého marketingu na německém trhu; Operativní podpora prodeje; Naše integrovaná řešení daleko přesahují tradiční přístup call center/přímého marketingu; Inovativní marketingový mix nabízí významnou, hmatatelnou přidanou hodnotu...
Německo, Feucht
Vývoj softwaru; Vývoj databází; Internetové služby; Webové aplikace; Zpracování a příprava dat; Webový vývoj; Návrháři webových stránek; Hosting webových stránek; Poskytovatelé internetových služeb; Obchodní platformy, portály; Jiný specifický software pro odvětví; Helpdesk, vývoj call center; Vývoj rezervační technologie pro turistický sektor, turistické služby pro koncové zákazníky...
Německo, Planegg-Martinsried
... nabízí společnost v Německu všechny informační služby pod jednou značkou - "11 88 0". Podnikatelé mohou využívat "11 88 0" jako tržiště a obohatit svůj základní záznam v adresářové platformě 11880.com, například pomocí videí a dalších informací o společnosti. Obchodní zákazníci také těží z meziodvětvových informačních a call center služeb a služeb pro marketing dat. Informační služby, služby call centra, služby pro marketing dat.
...Horká linka/Servisní telefon; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientované outsourcing; ACD zařízení;...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play