Španělsko, Orihuela
Loading je společnost založená v roce 2002, s 100% španělským kapitálem, která se výhradně zaměřuje na poskytování služeb internetové přítomnosti, jako je registrace domén, webhosting nebo hosting, VPS nebo dedikované servery. Hlavní kanceláře Loading se nacházejí v Orihuela (Alicante). Odtud provádíme veškerou každodenní správu našich serverů, stejně jako naši technickou podporu a Call Center. V...
Francie, Aix en Provence Cedex 04
...) Inovativní telefonní platforma pro zlepšení vaší každodenní organizace, která spojuje lidské dovednosti 160 francouzských call center s inovativními CRM a telekomunikačními nástroji, vyvinutými vydavatelem Logicielnet: kalendář a plánování schůzek, záznamník, interaktivní hlasový server (pro obchodní služby stiskněte 1...), webový zpětný hovor, přesměrování hovorů...
Portfolio (2)
Firma Möller GmbH se již 20 let zabývá tématy headsetů, call center, telekomunikačních systémů a IT. Dodáváme velkým korporacím i malým a středním podnikům. Dalším pilířem, vedle kompetence v oblasti headsetů, jsou naše UC serverová řešení od estos.
Další produkty
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470
Portfolio (1)
Spojené království, Guildford, Surrey
Vocalcom je předním poskytovatelem řešení virtuálních call center, který zlepšuje kvalitu, produktivitu a celkovou úspěšnost příchozích a odchozích kontaktních kampaní. Technologie call center hraje cennou roli v tradičních marketingových kampaních a telemarketingových kampaních, maximalizuje efektivitu call center s vysokým objemem hovorů. To vede k větší generaci potenciálních zákazníků a vyšší kvalitě poskytovaných zákaznických služeb. Řešení pro vícerozměrnou interakci se zákazníky od společnosti Vocalcom poskytují jednoduchost pro koncové uživatele a škálovatelnost pro podniky.
Francie, Saint Maur Des Fossés
...PhingooCRM je cloudové CRM řešení pro kontaktní centra v režimu SaaS. Phingoo je obchodní značka skupiny Spartel Services, která je francouzskou skupinou působící převážně v oblastech nových technologií, VoIP, telekomunikací, outsourcingu, marketingu a vztahů se zákazníky. Spartel Services je na francouzském trhu přítomna od roku 2005. PhingooCRM je inovativní řešení, které vyhovuje potřebám call center. "PhingooCRM vám zaručuje sledování v reálném čase, správu seznamů, skriptů, přístupů, vytváření kampaní, dynamické obchodní argumentace a přizpůsobitelné formuláře…...
Belgie, Gent
...Komerční fundraising prostřednictvím kontaktních center / call center.
Německo, Mittelbiberach
Firma Saupe Telemarketing se specializuje na oblasti dialogového marketingu, telemarketingu, B2B call center služeb (inbound a outbound služby), poradenství a akvizice. Výjimečná síla našeho call centra spočívá v efektivním generování leadů a také v reaktivaci a optimalizaci stávajících zákaznických vztahů. Na každodenní práci našeho odborného týmu spoléhají vedle různých podniků také různé univerzity, vysoké školy a sdružení.
Rumunsko, Brasov
... poradenství - Podpora start-up call center - Projekty v oblasti zemědělství a potravinářství - Technická pomoc pro firmy působící v zemědělském a potravinářském sektoru - Poradenství při akvizicích nemovitostí a pozemků - IT řešení - E-commerce a webový marketing - Řešení pro správu informací - Nástroje pro vztahy se zákazníky - Řešení pro správu dokumentů - Business Intelligence - Projektový management - Správa a rozvoj sítě - Financování...
Itálie, Vicenza
Cogaspiù Energie je mladá rostoucí společnost specializující se na dodávku elektrické energie a plynu pro firmy a profesionály. Společnost nabízí přímý kontakt s koncovým zákazníkem, nahrazující práci call center agenti v terénu, podporovanými pobočkami rozmístěnými po celém území. Tímto způsobem dokáže Cogaspiù navázat vztah one-to-one s jednotlivými klienty, vytvářející pro ně specifický plán...
... nádobí, klimatizace a chladničky, a s odborným týmem rychle řeší problémy s vašimi zařízeními v rámci principu Služby na objednávku, přičemž pracuje v časech, které si určíte. Díky vybaveným vozidlům může Urla Beko Servis poskytovat rychlý servis během dne v oblasti Urla a dnes může prostřednictvím svých call center nabízet služby v telefonních pracovních hodinách. Pokud chcete využít nespočet výhod, které nabízí Urla Beko Servis, neváhejte a co nejdříve kontaktujte naše call centrum. Jako Urla Beko Technický Servis se těšíme na vaše telefonáty.
Ukrajina, Lwów
Voiptime Cloud je výrobcem softwaru pro call centra s více než 9letou zkušeností v telekomunikacích a vytváření call center. Úspěšně implementujeme náš softwarový systém pro call centra v různých odvětvích a typech klientů (BPO, bankovnictví a pojištění, logistika, pojištění, e-commerce, výroba, prodej a telemarketing atd.). Získejte větší přehlednost a kontrolu nad vzdálenou prací vašeho call centra a technické podpory díky Voiptime Cloud!
Německo, Leipzig
TAS AG, největší rodinný outsourcingový expert v Německu, nabízí od roku 1992 služby v oblasti call center. Dále existuje přidružená akademie. Nabídka zahrnuje profesionální a komplexní řešení v oblastech zákaznické interakce, poradenství a outsourcing obchodních procesů. Silnou stránkou rodinné firmy je komunikace mezi lidmi. Stanovené cíle zahrnují zákaznicky orientovaná řešení, úspěšně...
Nizozemsko, Wierden
...Twentrex BV se specializuje na dodávky vašich urgentních zásilek v režimu 'just-in-time'. Dlouholeté zkušenosti v oblasti dopravy spojené s nejmodernějšími komunikačními prostředky tvoří základ našich globálních expresních a kurýrních služeb. Odlišujeme se v komunikaci. Žádné neosobní 'call-center konstrukce', ale stálý kontaktní pracovník z Twentrexu. Od nakládky až po dodání. Vždy k dispozici...
Belgie, Bruxelles
... řešení pro optimalizaci zákaznických služeb, poskytování specifických technologií pro call centra, telemarketingové kampaně pro získávání nových zákazníků, řešení pro úplné nebo částečné outsourcing, homeshoring (práce z domova), specializované školení agentů a supervizorů kontaktních center.
Rumunsko, Iasi
Založena v roce 2010, Biesse Solution (BSS-ONE) je společnost zaměřená na IT řešení, která poskytuje vývoj softwaru a IT služby pro firmy po celém světě. BSS-ONE se specializuje na následující oblasti: Vývojové centrum. SAP Business One Call Center a VOIP řešení. CRM řešení Oblasti: telefonní systémy CRM ERP Telekomunikace Programovací jazyky: JAVA .NET PHP...
Belgie, Bruxelles
Dimension Data, dceřiná společnost skupiny NTT, je mezinárodní integrátor služeb a IT řešení v oblasti sítí, konvergence hlasu a videa, bezpečnosti, cloudových řešení, datových center a call center. Dimension Data se opírá o strategické a privilegované vztahy s hlavními světovými lídry v oblasti IT technologií, jako jsou Cisco, NetApp, Genesys, Check Point, Blue Coat, Avaya, VMWare, Microsoft, Riverbed, Tandberg, Nice, F5, Riverbed a EMC².
Belgie, Gent
...Jaké služby nabízí SEBECO CALL CENTER? Profesionální kontakt se zákazníky je a zůstává pro každou firmu klíčový. Proto vám SEBECO CALL CENTER rádo pomůže zlepšit každý kontakt se zákazníky, aby vaše vztahy se zákazníky prosperovaly. Zaměřujeme se na následující úkoly: zachytávání vašeho přetížení 24 hodin denně, budování vaší servisní a/nebo helpdesk služby, zajištění kampaní a odpovědí na e...
Spojené království, Manchester
... dostupná na trhu dnes. S týmem odborníků z oboru s více než 15letými zkušenostmi v sektoru call center spočívají naše síly v našich lidech. To nás činí jedinečně schopnými poskytnout vám ty nejlepší rady ohledně hostovaných dialerových a call center řešení pro vaše podnikání.
Belgie, Liege
Obor telemarketingu, ve kterém působíme, čelí silné konkurenci, která v posledních 10 letech významně vzrostla. Tato konkurence a snaha získat zákazníky za každou cenu vedly k odchylkám v řízení lidských zdrojů a v kvalitě služeb poskytovaných zákazníkům. Proto jsme se rozhodli pracovat na certifikaci SA8000, abychom prokázali, že sektor call center může být také zdrojem vytváření bohatství jak...
Německo, Berlin
... VoIP zařízení, které si vybírá a přijímá stále rostoucí počet PBX, OpenSource, call center a integrátorů IRV. BeroNet se specializuje na pokročilá řešení VoIP telefonie. Zaměřujeme se na technologické inovace a pracujeme na příštích generacích komunikace přes IP: technologie kombinující to nejlepší z internetu s tím nejlepším z existujících pevných a bezdrátových telefonních infrastruktur.
Německo, Kaarst
Společnost, založená již v roce 1999, se nyní vyvinula v významného poskytovatele informačních a call center služeb v Evropě. Kromě Německa působí společnost také v dalších evropských zemích, jako je například Turecko, a dosahuje v Evropě dvouciferného milionového obratu. Call centra 11883 Telecom GmbH jsou vybavena podle nejmodernějších ergonomických a technických standardů a nacházejí se v...
Itálie, Druento
... profesionální Skvělý poměr cena/výkon Veškeré naše znalosti a asistence pro předprodej a poprodej. Firemní struktura Technická podpora (Otevření ticketu) Call-Center (Zelená linka 800.039.755) Sklad a logistika Administrativní kancelář Webový vývoj Prodejní místa...
Itálie, Rende
...Inženýr informatiky zapsaný v registru provincie Cosenza od roku 2010. Odborník na management informačních systémů a automatizaci podnikových procesů. Kromě podnikové IT konzultace nabízím služby pro vytváření: - Software na míru - Webové aplikace - Instalace call center - Webové / mobilní aplikace...
Spojené království, Sutton Coldfield
Kompletní servisní kontaktní centrum ve městě Sutton Coldfield v Birminghamu, poskytující služby call centra od telefonního vyřizování po plně externizovaná řešení zákaznických služeb. Společně s naší technologickou divizí, mplsystems, jsme se stali předním poskytovatelem řešení kontaktních center a externizovaných služeb a poradenských služeb ve Velké Británii. Jsme v jedinečné pozici, kdy naše technologie intelligentContact je využívána v našich kontaktních centrech i v centrech našich klientů, jak ve Velké Británii, tak mezinárodně.
Bulharsko, Sliven
... sítí a zařízení. Budování a údržba serverových místností a datových center. Návrh telefonních ústředen pro obsluhu malých i velkých podniků a „call center“. Budování a údržba firemních sítí, stejně jako velkých firemních a administrativních struktur a mnoho dalšího. Svůj úspěch vděčíme loajálním klientům a spolupráci s poctivými obchodními partnery.
Španělsko, Alicante
S více než 15 lety zkušeností v oblasti vývoje podnikání výhradně přes internet má IBERMEGA dnes aktivní klienty téměř ve všech zemích světa. Velký tým webmasterů, techniků podpory, operátorů a editorů zvuku a videa, překladatelů, modelů, novinářů, call center, community managerů a právníků umožňuje, aby vaše podnikání rychle a efektivně vyniklo na internetu před vaší konkurencí. Disponujeme...
Portfolio (4)
Založena v létě 2000, TeleTeam Call Center a Service GmbH je dnes největším call centrem v Oldenburgu a okolí s více než 320 zaměstnanci.
Belgie, Wemmel
Vocalcom je prvním vydavatelem řešení pro call centra, založených na otevřené architektuře a nabízejících multimediální funkce. Mezi hlavními prvky, které nás odlišují od ostatních dodavatelů, máme jedinečnou odbornost v oblasti call center. Naše specializace na řešení pro call centra, naše zkušenosti a flexibilita tvoří naši pověst. Instalujeme jak tradiční call centra umístěná u zákazníka, tak...
Francie, Paris
Tersea se zabývá poradenskými službami v oblasti managementu a organizace, zaměřenými na své 3 oblasti činnosti, které mohou být delegovány (Front Office, Back Office a IT). Podporujeme naše klienty v následujících oblastech: audity, zlepšení výkonnosti, optimalizace procesů, zavádění specializovaných nástrojů. Tersea nabízí školící moduly zaměřené na vztah se zákazníkem. Na základě kontinuální zkušenosti prostřednictvím našich call center a individuálního úzkého koučování jsou naše školení orientována na operativu, pragmatismus a dosažení konkrétních výsledků.
Německo, Schwäbisch Hall
Společnost Sommerwerk Cloud je virtuální kontaktní centrum. Řeší omezení tradičního call centra novým přístupem: Nejvyšší pokrytí objemu hovorů díky krátkodobě škálovatelnému týmu zaměstnanců a lepší péče a prodejní čísla díky vysoce kvalifikovaným zaměstnancům působícím po celém světě. Tak nabízí schwäbisch hallská společnost optimalizované kontaktní centrum služby za atraktivní cenu. Sommerwerk Cloud byla založena v roce 2011 Joachimem Sommerwerkem a Kaiem Sommerwerkem ve Schwäbisch Hall podle vzoru americké společnosti, která je duchovním otcem virtuálních kontaktních center.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play