Ukrajina, Dnipropetrovsk
...používáme pokročilý a všestranný software, jehož aplikace umožňuje jednoduché i zvlášť složité analýzy. KVALITATIVNÍ VÝZKUMY: • Fokusní skupiny • Hluboké individuální rozhovory • Polostrukturované osobní rozhovory • Obraz a koncept značky a produktu • Pov Awareness • Desk analýza • Etnografické výzkumy • Mystery Shopping. KVANTITATIVNÍ VÝZKUMY: • Tržní výzkumy • Průzkumy veřejného mínění • Exit Poll a volební projekce • Spokojenost zákazníků • Loajalita zákazníků • Výzkumy médií (TV - Rádio - Kino). DALŠÍ METODOLOGIE: Mystery Shopping, Analýza Geomarketingu.
Španělsko, Madrid
Média, Poskytování audiovizuálních řešení, Reklamní kreativita, Vývoj aplikací, Audiovizuální produkce, Prémiové zasílání zpráv, Tržní studie, Průzkumy veřejného mínění, Zakázkový vývoj, Webové aplikace, Mobilní aplikace, Firemní komunikace, Digitální služby, Mobilní marketing, Sociální sítě, Politická analýza, Kvalitativní studie, Kvantitativní studie, Interaktivní soutěže, Televizní soutěže...
Dánsko, Frederiksberg C
MEGAFON je institut poskytující komplexní služby a realizujeme všechny typy výzkumných a poradenských projektů v oblastech povědomí a průzkumů veřejného mínění, průzkumů produktů a značek, průzkumů spokojenosti nebo analýzy komunikace a médií. S precizností a jasností. • MEGAFON nabízí všechny typy kvalitativního výzkumu, například skupinové rozhovory, hloubkové rozhovory, pozorování...
Polsko, Warszawa
Německo, Frankfurt
Francie, Paris
Francie, Paris
Globální poskytovatel služeb kontaktních center v oblastech příchozích a odchozích služeb.
Call centrum, příchozí a odchozí hovory, telemarketing, zpracování e-mailů a faxů, stejně jako školení a koučink.
Německo, Erlangen
Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Outsourcing závislý na kapacitě; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislý outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientovaný outsourcing, Horká linka/Servisní telefon; Přij...
Beeline Research & Consulting je firma specializující se v oblastech, jako jsou výzkum a analýzy trhu, výzkum spokojenosti a marketingový výzkum. Pokud si nevíte rady s otázkami: jak zlepšit zákaznický servis, jak optimalizovat stávající produkt, jak vytvářet efektivní komunikaci, jste na správném místě. Obrovské zkušenosti našeho týmu a individuální přístup ke každému klientovi nám umožňují prová...
Německo, Recklinghausen
Na naší pobočce v Recklinghausenu, NRW, poskytujeme naše služby call centra 365 dní v roce, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně (24/7).
Portfolio (5)
Komunikační agentura. Telefonní služby, horké linky, příjem objednávek, chatová služba, online podpora, telesales, zákaznická péče a také back-office, zpracování objednávek a správa úvěrů.
Jsme takzvaná full-service agentura, která si dala za cíl společně s našimi klienty vytvořit "ZÁŽITEK SLUŽBY"! A TO vám nabízíme: Na jedné straně vám prostřednictvím nástroje mystery shopping poskytneme zpětnou vazbu, jak zákazník vnímá telefonát, poradenství nebo písemný kontakt s vaší společností - společně vypracujeme možnosti pro OPTIMÁLNÍ službu! Na druhé straně je pro nás v oblastech merchan...
Německo, Stemwede
Agentura pro Udržení Zákazníků a Komunikaci se Zaměřením na Telemarketing...
Německo, Bad Kissingen
Jako inovativní marketingová společnost jsme se specializovali na koncepci a realizaci outbound telefonie v b-to-b sektoru. Tržní myšlenka naší společnosti nespočívá v co nejlevnějším zpracování každodenního objemu hovorů, ale v kvalitní outbound telefonii v oblasti byznysu. K tomu zaměstnáváme jazykově zdatné pracovníky. S odborností, velkým empatií a bohatými zkušenostmi v oblasti rozhodování za...
Německo, Hanau
10 let služeb call centra s celkem 20 pracovními místy. Poměr objednávek je 50 % příchozích a 50 % odchozích. Školení a kvalita jsou důležité, partner pro školení v elokvenci Hospodářské komory.
Německo, München
BusinessTalk AG je váš profesionální outsourcingový partner pro úspěšná řešení zákaznické komunikace v oblasti B2B.
Německo, Hamburg
LLB Relations GmbH je specialistou na dialogový marketing z Hamburku. Jsme správný kontakt pro vaše telefonní marketingové aktivity v inbound a outbound.
Založena v létě 2000, TeleTeam Call Center a Service GmbH je dnes největším call centrem v Oldenburgu a okolí s více než 320 zaměstnanci.
Plánování stávajících zákazníků, plánování nových obchodních zákazníků. Převzetí objednávek na plánování. Partner více než 600 pojišťovacích agentur renomovaných společností.
Německo, Ottobrunn
Telemarketing pro IT a softwarové firmy se zaměřením na IT bezpečnost, generování leadů po celé Evropě.
Francie, Paris
Během téměř 20 let si LE TERRAIN vybudoval skutečné know-how v oblasti marketingových a názorových průzkumů. To se obohatilo o množství zkušeností při realizaci metodologií specifických pro každý výzkumný institut, každou poradenskou společnost nebo každou firmu..., se kterými LE TERRAIN spolupracoval. Tyto různé zkušenosti umožnily LE TERRAIN přizpůsobit své techniky sběru dat neustále se vyvíjej...
Německo, Dierdorf
Prodejní služby a telemarketingové služby, poradenství a školení v oblasti specializovaného vydavatelství, průmyslu, softwaru, velkoobchodu a zahraničního obchodu.
Francie, Mérignac
Dialogový marketing, inbound a outbound v nakladatelství, správa dokumentů, mailingy. Všechny služby v přímém marketingu nakladatelství. Příjem inzerce, služba pro čtenáře, prodej vstupenek, telefonní ústředna, správa kampaní, získávání nových zákazníků, obnovení předplatného, péče o zákazníky, příjem objednávek, tržní výzkum, informační linka.
Německo, Helmstadt
CHCETE SVOU FIRMU PŘEDSTAVIT PERFEKTNĚ? PRVNÍ KONTAKT JE ČASTO PO TELEFONU A UKAZUJE SÍLU VAŠEHO PODNIKÁNÍ. ALE VĚDĚLI JSTE, ŽE VOLAT NENÍ JEN VOLAT? S 4C.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play