Ukrajina, Kyiv
Litva, Vilnius
Francie, Paris
Belgie, Oostkamp
Itálie, Gorle
... režimech outbound / zákaznická péče / digitální péče / back office. Poskytované služby zahrnují: domlouvání schůzek pro malé a střední podniky a velké firmy, teleselling, domlouvání schůzek pro prodejní sítě / agenty, zákaznickou podporu / zákaznickou péči, zadávání dat / back office, operátora call centra na vyžádání, otevření call centra, virtuální kancelář, tvorbu webových stránek.
Najdeme vaše zákazníky v oborech zpracování kovů, zpracování plastů a provádíme individuální výzkum relevantních kontaktů.
Marketingová agentura specializující se na partnerský marketing, generování kontaktů, přímý marketing pro lékárny, přímý marketing pro velkoobchody, tiskovou poštu, doručování brožur a služby call centra.
Odborné znalosti v oblasti energetiky a stavební techniky, zpracování nabídek, zpracování objednávek, projektová asistence, zákaznická podpora, prodejní asistence, vytápění, ventilace, sanitární technika, projektové fakturace, kreslíř...
Call centrum pro získávání nových zákazníků (leady). Celostátní služba s nahráváním hovorů pro soukromé zdravotní pojištění, řemeslné služby, reklamní agentury nebo telefonní tarify.
Agentura call centra. Vysoce kvalitní akvizice zákazníků s dlouhodobou loajalitou, zvyšování tržního podílu klientů prostřednictvím aktivních marketingových opatření.
Agentura Dreamtime Marketing nabízí služby call centra speciálně pro IT a průmyslový sektor. Také při prvním kontaktu s prvotním technickým poradenstvím. Výzkum, Coaching, Správa událostí.
Agentura call centra se zaměřením na výzkum trendů, tržní výzkum, optimalizaci prodeje, akvizici nových zákazníků, správu stížností a telefonní vymáhání pohledávek.
Profesionální akviziční dovednosti - Kde call centra dosahují svých limitů, tam začíná má práce...
Německo, Recklinghausen
...Na naší pobočce v Recklinghausenu, NRW, poskytujeme naše služby call centra 365 dní v roce, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně (24/7).
Portfolio (5)
Komunikační agentura. Telefonní služby, horké linky, příjem objednávek, chatová služba, online podpora, telesales, zákaznická péče a také back-office, zpracování objednávek a správa úvěrů.
Agentura pro dialogový marketing. Call centra v Německu a Nizozemsku, včetně Antil. Vydávání shrnutí knih v oblasti podnikání a obchodní psychologie.
Německo, Hanau
10 let služeb call centra s celkem 20 pracovními místy. Poměr objednávek je 50 % příchozích a 50 % odchozích. Školení a kvalita jsou důležité, partner pro školení v elokvenci Hospodářské komory.
Německo, Leipzig
Telefonní služba, telefonní servis, kancelářská služba, telefonní ústředna, příjem hovorů, virtuální asistence.
Německo, Augsburg
Do spektra služeb zákaznického centra patří zákaznická podpora prostřednictvím telefonu, faxu, internetu, e-mailu nebo pošty. Zahrnuje také call centra, podporu prodeje, marketingové služby, telefonní školení a koučink.
Francie, Castres
SERTEL je telefonní služba, která byla založena v roce 1999 a od té doby si dokázala udržet své klienty a zaměstnance. Dnes SERTEL pracuje pro široké spektrum zdravotnických a parazdravotnických profesí. Tým o 10 lidech (všichni na dobu neurčitou) je vyškolen, aby srdečně reagoval na různé typy hovorů. Naše silné stránky: - Přizpůsobené pracovní hodiny podle požadavků vaší profese: od pondělí...
Německo, Brilon
Společnost nabízí služby call centra, kancelářské služby, sekretářské práce a plánování schůzek.
Spojené království, 3aa
mplcontact je nyní jedním z předních poskytovatelů outsourcingových řešení kontaktních center ve Velké Británii. Jsme specialisté na složité poskytování zákaznických služeb a jsme k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu z naší sítě kontaktních center ve Velké Británii. Naši klienti využívají naše služby kdykoli a jakýmkoli způsobem, bezproblémovým přesměrováním hovorů k nám, klienti profitují z našich služeb během dne, přes noc a o víkendech. Alternativně mohou klienti využívat naše agenty jako dedikovanou součást svého podnikání tím, že zcela outsourcují veškerý kontakt.
Španělsko, Barcelona
Díky nové technologii, jako jsou sociální média, chaty a e-mail, došlo k revoluci v interakci mezi společnostmi a koncovými uživateli. Z tohoto důvodu je nezbytné, aby všechny firmy integrovaly a centralizovaly všechny tyto kanály, aby optimalizovaly a efektivně spravovaly objem všech příchozích a odchozích kontaktů. To je hlavní důvod, proč se nejlepší a největší společnosti na světě rozhodují st...
Německo, Schwäbisch Hall
Německo, Nürnberg
Bulharsko, Veliko Tarnovo
Francie, Lisieux
Rumunsko, Bucharest
Německo, Mainz
Účetnictví, zpracování dat, statistiky a kalkulace nákladové efektivity.

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play