Česká republika, Prague
ICON is an award-winning multilingual contact centre based in Prague. B2B brands trust ICON to deliver inside sales and account management outsourcing solutions underpinned by amazing CX. Using cutting-edge technologies and amazing colleague talent, ICON develops strategies that help global brands connect with their customers in any language and anywhere in the world. A team of almost 300 multilin...
Belgie, Liege
...Francie, Nizozemsko, Německo, Anglie,… Každou z těchto operací řídíme s telefonisty, kteří ovládají národní jazyk na 100%. Kromě našeho call centra D-Call také nabízíme kampaně e-mailového marketingu, SMS marketingu nebo zpracování dat. D Call a Multicom jsou zavázány a angažovány v respektování požadavků našich klientů. Systém kvality je nejen v souladu s normou ISO 9001/2008, ale také z hlediska zlepšení naší spolehlivosti, shody a výkonnosti.
Francie, Le Mans
...Provádíme domicilaci sídla pro firmy, abychom přijímali poštu, doporučené zásilky nebo balíky. Také se staráme o zpracování kupónů, což zahrnuje shromažďování informací získaných během marketingové kampaně spuštěné firmou. Tímto způsobem spravujeme vaše propagační kampaně. Navíc nabízíme službu vyřizování hovorů. Kvalifikace souborů je další služba, kterou nabízíme v rámci naší služby vyřizování...
Portfolio (186)
Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM je společnost se sídlem v Antananarivu, která se od roku 1997 specializuje na správu příchozích a odchozích hovorů a zpracování dat. Jsme call centrum, stejně jako centrum pro zadávání a zpracování dat, které je schváleno CNIL a striktně dodržuje RGPD. Naším cílem je vyhovět potřebám francouzsky mluvící klientely z Francie, Belgie, Švýcarska nebo Lucemburska, která je obzvlášť náročná jak...
Portfolio (193)
... profesionálů k vašim službám, složený výhradně z dvojjazyčných Francouzů. Zákaznický servis: Telefonní služba 7 dní v týdnu - 24 hodin denně, příjem hovorů, zpracování e-mailů, odchozí hovory, chat, SMS Odchozí hovory: Domlouvání kvalifikovaných schůzek BtoB, generování leadů, průzkum spokojenosti zákazníků, kvalifikace databází, telemarketing...
Rakousko, St.pölten
...Firmy čelí výzvě poskytovat svým zákazníkům prvotřídní podporu a zároveň maximalizovat svou provozní efektivitu. Benefit Partner GmbH nabízí na míru šité řešení call center, aby těchto cílů dosáhla. Naše služby zahrnují: - 24/7 zákaznickou podporu pro technické problémy, dotazy k fakturám a produktům. - Profesionální zpracování hovorů vysoce kvalifikovanými zaměstnanci. - Podporu při prodejních...
Portfolio (1)
Česká republika, Pardubice
Česká republika, Praha 9-Vysocany
Česká republika, Ceské Budejovice
Francie, Saint Quentin
GROUPA2M je telefonní platforma zaměřená na outsourcing příchozích nebo odchozích hovorů: telefonní služba, abyste neztratili žádný kontakt, prospekční operace, outsourcing vašeho sekretariátu, korespondence, … Rychlost, preciznost, důvěrnost. Byli jsme založeni v roce 2005 a jsme uznáváni díky našim znalostem a odbornosti v oblasti efektivity. Můžete si být jisti, že vaši klienti a potenciální...
Portfolio (1)
Francie, Roubaix
Na druhém konci telefonu je agentura pro B2B telemarketing a multikanálové kontaktní centrum. Našimi klienty jsou startupy, e-commerce stránky, malé a střední podniky a velké společnosti. Působíme na celém území republiky a nabízíme služby v oblasti vzdálené zákaznické podpory prostřednictvím příchozích hovorů nebo pro vaše potřeby v oblasti B2B obchodní akvizice: generování návštěvnosti...
Itálie, Bergamo
...Centax Telecom Srl je referenčním operátorem v oblasti Business Process Outsourcing od roku 1994. Specializujeme se na služby "CRM a kontaktní centra" s vysoce kvalifikovaným personálem a IT platformami, přičemž realizujeme zakázkové zásahy pomocí moderních technologií. Naše faktory úspěchu spočívají: v schopnosti a dostupnosti našich lidských zdrojů, které se věnují Front office a Back office...
Španělsko, Valencia
... vysokou kvalitou 24 hodin denně, 365 dní v roce. Máme rozsáhlé zkušenosti se službami call centra jak pro příchozí, tak pro odchozí hovory, abychom vyhověli různým potřebám našich klientů. Disponujeme kvalifikovaným a zkušeným personálem, který je schopen efektivně řídit jak příchozí, tak odchozí hovory, máme schopnost inteligentně řídit všechny typy procesů souvisejících s vaším podnikáním, včetně telemarketingu, teleprodeje, vzdáleného servisu, správy obchodních příležitostí, průzkumů.
Francie, Rillieux-La-Pape
... potvrzených schůzek. Naše služby: připomínání klientů, příjem hovorů, telesekretariát, domlouvání kvalifikovaných schůzek, teleprodej a smírné vymáhání pohledávek. Svěřit svůj projekt KeepLead znamená mít k dispozici tým výkonných a oddaných teleprospektorů nebo recepčních, kteří se věnují úspěchu vašeho projektu. Neváhejte, posuňte svou firmu vpřed! Mluvíme s vašimi klienty, jako by to byli naši.
Rumunsko, Bacau
... vytváříme příjemnou zkušenost s každým jednotlivým klientem. Průmysl outsourcingu je neustále v evoluci a změně, aby vyhověl požadavkům zákazníků. Snažíme se držet krok s touto evolucí, abychom mohli předvídat příležitosti k optimalizaci. Naší dlouhodobou vizí a strategií je zajistit, aby Eurocall zůstala inovativní společností na trhu v oblasti outsourcingu a call center. Eurocall se věnuje budování dlouhodobých vztahů prostřednictvím poskytování flexibilních řešení call centra a outsourcingu, která přidávají maximální hodnotu našim klientům.
Španělsko, Madrid
Actions Call je společnost, která nabízí telemarketingové služby pro malé a střední podniky a kvalitní firmy. S cílem přizpůsobit se každému klientovi se návrh telemarketingových kampaní provádí s ohledem na cíle, které se chtějí dosáhnout. Pokud máte zájem o možnost zakoupit balíček hovorů, kontaktujte nás a my vám vysvětlíme vše, co chcete vědět.
... automaticky dojde k vyřízení informací, které umožní našim telefonním operátorkám odpovědět vaším jménem a podle vašich pokynů a instrukcí. Až 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, Accueil télé-secrétariat vám umožňuje využívat svou službu telefonního příjmu v širokém časovém rozmezí, abyste se mohli soustředit na to nejdůležitější: vaši činnost. S ohledem na vaše potřeby jsme se organizovali kolem moderních, uznávaných a spolehlivých IT nástrojů, ale také kolem lidské a profesionální organizace pro zpracování vašich hovorů: tímto způsobem se přizpůsobujeme vaší činnosti.
Francie, Avignon
Centrum specializované na sjednávání schůzek, telefonní sekretariát. Máme odborné znalosti v oblasti telefonní prospekce, tele-sekretariátu, správy ústředny, zákaznického servisu (hotline). Od roku 2006 konsolidujeme naše zkušenosti prostřednictvím několika stovek akcí přímého telefonního marketingu pro naše klienty. Díky kvalitě a preciznosti poskytované práce, ale také díky důvěře našich klientů...
Rumunsko, Iasi
Zařízené kanceláře a průmyslové prostory - služby Na rumunském území jsme přítomni od roku 2007 a poskytujeme komplexní asistenci firmám, které mají zájem o přesun do Rumunska. Postaráme se o všechny potřebné služby: Právní a legislativní podpora pro založení podnikání; Logistika: výzkum a příprava kancelářských prostor, průmyslových a/nebo obchodních prostor; Služby řízení a náboru personálu; Imp...
Portfolio (1)
Belgie, Sint-Truiden
Callexcell zajišťuje prodej a servis zákaznických kontaktů 24/7 prostřednictvím kanálů zákazníka (telefon, e-mail, chat). Specializujeme se na zákaznickou péči a prodejní aktivity, přičemž nabízíme přidanou hodnotu a výsledky. Naší ambicí není být největším kontaktním centrem, ale tím nejlepším. Spolupracujeme se svými zákazníky a nabízíme komplexní zákaznickou zkušenost. Naši zaměstnanci se mohou...
Maroko, Casablanca
Aby se každá firma mohla rozvíjet, musí neustále generovat nové potenciální zákazníky, oslovovat nové klienty a spoléhat se na stávající vztahy se zákazníky. TEAM2F Call Center nabízí služby generování potenciálních zákazníků a B2B prospekce na mezinárodní úrovni, které vám mohou pomoci vybudovat a udržovat cenné obchodní a zákaznické vztahy. TEAM2F CALL je call centrum specializující se na nábor...
Německo, Bocholt
Taktfulná a inteligentní komunikace získává na významu. Jako angažovaný poskytovatel služeb s desetiletými jedinečnými znalostmi z různých odvětví pomáháme našim klientům při rozvoji komunikační kultury. S poradenstvím. S analýzami. S workshopy. S koučováním. S projektovým managementem. Všechny témata z oblasti zákaznického servisu, prodeje a telefonie. Telefonní etiketa patří k dobrému telefoni...
Portfolio (3)
triveo | Telemarketing patří s více než 50 zaměstnanci mezi přední telemarketingové agentury pro komplexní řízení zájemců a zákazníků v B2B segmentu. Od roku 2002 podporuje triveo střední podniky svými telemarketingovými službami při telefonickém marketingu složitých produktů a služeb, které vyžadují vysvětlení. Vaše call centrum a prémiový partner v akvizici zákazníků S našimi profesionálními t...
Portugalsko, Lisboa
UBINAWEB je výhradním zástupcem EUROPAGES pro Portugalsko, Brazílii a PALOP. Cílem UBINAWEB je pomoci malým a středním podnikům (PME) exportovat, přinášející jim větší viditelnost na internetu, protože firmy, které zvýšily své exporty, byly ty, které nejméně pocítily zpomalení ekonomického růstu a lépe odolávaly krizi. UBINAWEB je vaší přidanou hodnotou pro to, abyste byli nalezeni na internetu.
Portfolio (8)
Francie, VANNES CEDEX
Vítejte ve Vannes, v Morbihanu. Od roku 1986 podporujeme zdravotnické profesionály, svobodná povolání, malé a střední podniky... při každodenním řízení jejich vztahů se zákazníky. Hledáte profesionální a efektivní telefonní služby, chcete outsourcovat část nebo všechny své příchozí hovory, ulehčit telefonní práci své spolupracovnici, rozšířit své otevírací hodiny, svěřit správu svého kalendáře...:...
Bulharsko, Sofia
Bulgcom Ltd. je poradenská a outsourcingová společnost, která s pokračujícím úspěchem zajišťuje špičkový výkon v různých odvětvích po celém světě. Mnohaleté zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nám umožnily získat hluboký vhled, který podporuje dlouhodobou loajalitu a zastupování klientů a stáváme se důvěryhodným poradcem na všech úrovních. Organizujeme svou práci tak, abychom dosahovali výsl...
Francie, Richelieu
Fox On Line je call centrum se sídlem ve Francii. Specializujeme se na B2B telemarketing a kvalifikaci databází. Naše techniky umožňují firmám generovat leady prostřednictvím kvalifikovaných B2B schůzek. Před každou kampaní telemarketingu je zásadní zajistit kvalitu své zákaznické databáze. K tomu nabízíme službu kvalifikace záznamů. Na základě existující databáze zajišťujeme kvalitu a spolehlivos...
Belgie, Diegem
IPG využívá celé spektrum služeb kontaktních center. Správnou kombinací lidí a technologií přivádíme každý projekt k úspěšnému konci. Jak tato kombinace v praxi vypadá, se liší pro každý projekt a každou společnost. Vytváříme jedinečná řešení na míru našim jedinečným zákazníkům.
Francie, Aix en Provence Cedex 04
...Přijímání hovorů a telefonní služba 24/7 & Vícejazyčné Od jednoduchého zajištění telefonní linky až po složité telefonní služby, 100 % hovorů je zpracováváno ve Francii telefonními sekretářkami, dedikovanými asistenty... profesionály v oblasti telefonního přijetí. Služba je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu: vy si vybíráte časy pro vaši telefonní sekretářku. Specifické call centrum...
Portfolio (2)
Madagaskar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY je vám k dispozici pro outsourcing vašich služeb pro: - telefonní ústřednu - nepřetržitou službu - virtuální agenturu - přesun vašich call center - telesecretariát - lékařský sekretariát - zadávání dat - příchozí a odchozí kampaně Pro další služby nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play