Německo, Leipzig
... zaměřené nápady a profesionální realizaci přání a potřeb zadavatelů. TAS AG je přítomna na všech komunikačních kanálech, takže nezáleží na tom, kde se potenciální nebo stávající zákazníci právě nacházejí. Neustálá časová přítomnost kontaktního centra také umožňuje zadavatelům trvalou dostupnost pro zákaznické záležitosti.
Německo, Meckenheim
Mezinárodně orientovaná služba call centra od společnosti Kreuzer, která je řídícím centrem všech procesů souvisejících s prodejem a zákazníky. Od klasických telefonních marketingových akcí pro získávání nových zákazníků až po komplexní řešení outsourcingu call centra.
Německo, Bocholt
Taktfulná a inteligentní komunikace získává na významu. Jako angažovaný poskytovatel služeb s desetiletými jedinečnými znalostmi z různých odvětví pomáháme našim klientům při rozvoji komunikační kultury. S poradenstvím. S analýzami. S workshopy. S koučováním. S projektovým managementem. Všechny témata z oblasti zákaznického servisu, prodeje a telefonie. Telefonní etiketa patří k dobrému telefoni...
Portfolio (3)
triveo | Telemarketing patří s více než 50 zaměstnanci mezi přední telemarketingové agentury pro komplexní řízení zájemců a zákazníků v B2B segmentu. Od roku 2002 podporuje triveo střední podniky svými telemarketingovými službami při telefonickém marketingu složitých produktů a služeb, které vyžadují vysvětlení. Vaše call centrum a prémiový partner v akvizici zákazníků S našimi profesionálními t...
Německo, Bad Kissingen
Jako inovativní marketingová společnost jsme se specializovali na koncepci a realizaci outbound telefonie v b-to-b sektoru. Tržní myšlenka naší společnosti nespočívá v co nejlevnějším zpracování každodenního objemu hovorů, ale v kvalitní outbound telefonii v oblasti byznysu. K tomu zaměstnáváme jazykově zdatné pracovníky. S odborností, velkým empatií a bohatými zkušenostmi v oblasti rozhodování...
Německo, Köln
Německo, Stuttgart
Rostoucí ochota zákazníků měnit dodavatele energie představuje pro dodavatele energie nové výzvy - jak rizika, tak příležitosti. tms energy! - zákaznická péče specializovaná na energetický trh od tms connected! vám pomůže vyhnout se těm prvním a důsledně využít ty druhé. Dodavatelé energie profitují nejen z našich dlouholetých zkušeností na liberalizovaném energetickém trhu, ale také z našeho stra...
Německo, Leipzig
Nadšení zákazníci jsou nejlepším motorem růstu Full-Service Contact Center as a Service colpari ti poskytuje celou tvou zákaznickou servisní oddělení. Na vyžádání, bez pevných nákladů a naprosto flexibilně. škálovatelné Důsledně se zaměřujeme na škálovatelnost. Od technické infrastruktury, přes náš obchodní model až po tým. Všechno roste s tvou organizací přes státní hranice a kontinenty! zákazn...
Německo, Stuttgart
Social Touchpoint je komplexní dialogový partner pro profesionální řízení zákazníků se specializací na Enterprise2.0 komunikační služby. Jako moderní společnost nabízí Social Touchpoint svým klientům komplexní přístupy k službám, marketingu a prodeji. Úkoly: Vyvíjet komplexní a integrovatelné přístupy k službám, marketingu a prodeji a optimalizovat stávající procesy, analyzovat zákaznické kontakt...
@FRIENDS je jedním z předních poskytovatelů komunikačních služeb v Německu. Tým managementu a dialogových agentů s bohatými zkušenostmi je zárukou spolupráce, která přináší měřitelné úspěchy pro vaše podnikatelské cíle. @FRIENDS se na lokalitách Bielefeld a Braunschweig spoléhá na nejmodernější IT infrastrukturu a profesionální telekomunikační řešení v oblasti ACD a dialer technologií.
Německo, Nürnberg
Ophono je telefonní služba s neomezeným tarifem pro vaši firmu! Hledáte telefonní sekretariát, kancelářské služby nebo call centrum? Podívejte se na naše inovativní tarify s neomezeným voláním! Odpovídáme na vaše telefonáty podle vašich pokynů - profesionálně a s nasazením. Zvyšte svou dostupnost, ulevte svým zaměstnancům a soustřeďte se na své hlavní podnikání. S Ophono můžete přesměrovat své hov...
Najdeme vaše zákazníky v oborech zpracování kovů, zpracování plastů a provádíme individuální výzkum relevantních kontaktů.
Marketingová agentura specializující se na partnerský marketing, generování kontaktů, přímý marketing pro lékárny, přímý marketing pro velkoobchody, tiskovou poštu, doručování brožur a služby call centra.
Odborné znalosti v oblasti energetiky a stavební techniky, zpracování nabídek, zpracování objednávek, projektová asistence, zákaznická podpora, prodejní asistence, vytápění, ventilace, sanitární technika, projektové fakturace, kreslíř...
Call centrum pro získávání nových zákazníků (leady). Celostátní služba s nahráváním hovorů pro soukromé zdravotní pojištění, řemeslné služby, reklamní agentury nebo telefonní tarify.
Agentura call centra. Vysoce kvalitní akvizice zákazníků s dlouhodobou loajalitou, zvyšování tržního podílu klientů prostřednictvím aktivních marketingových opatření.
Agentura Dreamtime Marketing nabízí služby call centra speciálně pro IT a průmyslový sektor. Také při prvním kontaktu s prvotním technickým poradenstvím. Výzkum, Coaching, Správa událostí.
Agentura call centra se zaměřením na výzkum trendů, tržní výzkum, optimalizaci prodeje, akvizici nových zákazníků, správu stížností a telefonní vymáhání pohledávek.
Profesionální akviziční dovednosti - Kde call centra dosahují svých limitů, tam začíná má práce...
Německo, Recklinghausen
...Na naší pobočce v Recklinghausenu, NRW, poskytujeme naše služby call centra 365 dní v roce, 7 dní v týdnu a 24 hodin denně (24/7).
Portfolio (5)
Komunikační agentura. Telefonní služby, horké linky, příjem objednávek, chatová služba, online podpora, telesales, zákaznická péče a také back-office, zpracování objednávek a správa úvěrů.
Agentura pro dialogový marketing. Call centra v Německu a Nizozemsku, včetně Antil. Vydávání shrnutí knih v oblasti podnikání a obchodní psychologie.
Německo, Hanau
10 let služeb call centra s celkem 20 pracovními místy. Poměr objednávek je 50 % příchozích a 50 % odchozích. Školení a kvalita jsou důležité, partner pro školení v elokvenci Hospodářské komory.
Služba call centra; Služba zákaznického centra; Kvalifikace adres; Přijímání objednávek; Přijímání zakázek; Domlouvání schůzek; Řízení stížností; Služba korespondence; Poštovní služby; Vývoj softwaru; IT podpora; Uživatelská pomoc; Pojišťovací služby; Digitalizace dokumentů; Outsourcing, vývoj individuálního softwaru pod Windows, vývoj databázových systémů, 24hodinové call centrum, turistické informace telefonicky a písemně...
Německo, Leipzig
Telefonní služba, telefonní servis, kancelářská služba, telefonní ústředna, příjem hovorů, virtuální asistence.
Německo, Augsburg
Do spektra služeb zákaznického centra patří zákaznická podpora prostřednictvím telefonu, faxu, internetu, e-mailu nebo pošty. Zahrnuje také call centra, podporu prodeje, marketingové služby, telefonní školení a koučink.
Německo, Brilon
Společnost nabízí služby call centra, kancelářské služby, sekretářské práce a plánování schůzek.
Německo, Mainz
Účetnictví, zpracování dat, statistiky a kalkulace nákladové efektivity.
Telekomunikační služby, outbound, inbound, telefonní prodej, distribuce, služby call centra, helpdesk, zákaznický servis, řízení podnikových procesů. Služby v oblasti zákaznického servisu zahrnují dialogově orientované média jako telefon, e-mail a internet. cca24 je moderní outsourcingový poskytovatel, který nabízí individuální komplexní řešení pro zadavatele a zákazníky - včetně kompletních procesních řetězců. To zahrnuje činnosti, jako je poradenství pro zákazníky, backoffice, obnovení zákazníků až po řízení prodejních úkolů.

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play