✍ Sběr dat ✇ Skenovací služba ➥ Archivace dokumentů ✉ Lettershop @ e-Lettershop ✆ Callcentrum Nabízíme již 50 let (1969) profesionální řízení dokumentů (DMS) a CRM - outsourcingové služby, stejně jako software zaměřený na komunikaci se zákazníky našich klientů. Sběr a údržba dat: automatický a manuální sběr dat (od A jako odpovědní karta přes R jako faktura až po Z jako novinový článek) Skenova...
Portfolio (5)
...SupraPlus Wideband, binaurální, Sprechröhrchen Nejde jen o to, co říkáte, ale jak je to vnímáno. SupraPlus je volbou číslo jedna pro pracovníky call center po celém světě. Pokud se ve vaší společnosti vše točí kolem hlasu, SupraPlus Wideband je pro vás tou správnou volbou. Prvotřídní komunikace se zákazníky - Širokopásmový zvuk pro přirozenější zvuk a jasnější rozhovory - Plně kompatibilní s...
Portfolio (28)
Německo, Nieder-Olm
Jsme váš spolehlivý obchodní partner v oblasti poradenských služeb a outsourcingu prodeje v B2B sektoru. Naším hlavním cílem je podpořit růst vaší společnosti a být dlouhodobým partnerem. S mentalitou start-upu přinášíme čerstvé a inovativní nápady pro generaci nových zákazníků, které trvale zvyšují váš prodejní úspěch. Chápeme výzvy, kterým čelí jak mladé společnosti, tak zavedené firmy, a dělám...
Portfolio (2)
Německo, Bocholt
Taktfulná a inteligentní komunikace získává na významu. Jako angažovaný poskytovatel služeb s desetiletými jedinečnými znalostmi z různých odvětví pomáháme našim klientům při rozvoji komunikační kultury. S poradenstvím. S analýzami. S workshopy. S koučováním. S projektovým managementem. Všechny témata z oblasti zákaznického servisu, prodeje a telefonie. Telefonní etiketa patří k dobrému telefoni...
Portfolio (3)
Německo, Lüdenscheid
... včas, protože jsme vám to slíbili! * spravedlivě odměňujeme naše zaměstnance, protože jen motivovaní lidé odvádějí kvalitní práci! * vzděláváme, aby naše děti měly perspektivu! * poctivě platíme naše daně, aby bylo možné financovat veřejné služby. * nemáme CALL Center, ale motivované zaměstnance, kteří vaše dotazy rychle zodpoví! * zacházíme s našimi dodavateli spravedlivě, protože společně dosáhneme více! * pracujeme podle zásad poctivých obchodníků, protože jsme o tom přesvědčeni! * pomáháme vám!
Portfolio (3)
Německo, Köln
KCC GmbH představuje více než 24 let zkušeností v oblasti B2B telefonního marketingu - call center. Naše služby jsou zaměřeny na vaše cíle a potřeby. Podporujeme vás na všech cestách vaší telemarketingové kampaně, ať už se jedná o menší nebo složitější větší projekty. Komplexní prodejní zkušenosti z různých odvětví umožňují našim klientům dosahovat nejlepších výsledků. Pracujeme výhradně z naší centrály v Kolíně a nepoužíváme řešení pro práci z domova. KCC je váš profesionální partner, pokud jde o péči a rozvoj vašich zákaznických kontaktů.
Německo, Wildau
...sense.AI.tion vyvíjí a mění softwarová řešení bez ohledu na jejich velikost. V případě potřeby je můžeme doplnit o prvky AI a/nebo o analýzu řeči. Kromě vývoje softwaru pro jiné společnosti nabízí sense.AI.tion vlastní B2B produkty na podporu například v oblastech lidských zdrojů a call center. S více než dvacetiletými zkušenostmi v návrhu a realizaci softwarových systémů jakékoli velikosti je...
Portfolio (3)
Firma Möller GmbH se již 20 let zabývá tématy headsetů, call center, telekomunikačních systémů a IT. Dodáváme velkým korporacím i malým a středním podnikům. Dalším pilířem, vedle kompetence v oblasti headsetů, jsou naše UC serverová řešení od estos.
Další produkty
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470
Portfolio (1)
Německo, Mittelbiberach
Firma Saupe Telemarketing se specializuje na oblasti dialogového marketingu, telemarketingu, B2B call center služeb (inbound a outbound služby), poradenství a akvizice. Výjimečná síla našeho call centra spočívá v efektivním generování leadů a také v reaktivaci a optimalizaci stávajících zákaznických vztahů. Na každodenní práci našeho odborného týmu spoléhají vedle různých podniků také různé univerzity, vysoké školy a sdružení.
Německo, Leipzig
TAS AG, největší rodinný outsourcingový expert v Německu, nabízí od roku 1992 služby v oblasti call center. Dále existuje přidružená akademie. Nabídka zahrnuje profesionální a komplexní řešení v oblastech zákaznické interakce, poradenství a outsourcing obchodních procesů. Silnou stránkou rodinné firmy je komunikace mezi lidmi. Stanovené cíle zahrnují zákaznicky orientovaná řešení, úspěšně...
Německo, Berlin
... VoIP zařízení, které si vybírá a přijímá stále rostoucí počet PBX, OpenSource, call center a integrátorů IRV. BeroNet se specializuje na pokročilá řešení VoIP telefonie. Zaměřujeme se na technologické inovace a pracujeme na příštích generacích komunikace přes IP: technologie kombinující to nejlepší z internetu s tím nejlepším z existujících pevných a bezdrátových telefonních infrastruktur.
Německo, Kaarst
Společnost, založená již v roce 1999, se nyní vyvinula v významného poskytovatele informačních a call center služeb v Evropě. Kromě Německa působí společnost také v dalších evropských zemích, jako je například Turecko, a dosahuje v Evropě dvouciferného milionového obratu. Call centra 11883 Telecom GmbH jsou vybavena podle nejmodernějších ergonomických a technických standardů a nacházejí se v...
Založena v létě 2000, TeleTeam Call Center a Service GmbH je dnes největším call centrem v Oldenburgu a okolí s více než 320 zaměstnanci.
Německo, Schwäbisch Hall
Společnost Sommerwerk Cloud je virtuální kontaktní centrum. Řeší omezení tradičního call centra novým přístupem: Nejvyšší pokrytí objemu hovorů díky krátkodobě škálovatelnému týmu zaměstnanců a lepší péče a prodejní čísla díky vysoce kvalifikovaným zaměstnancům působícím po celém světě. Tak nabízí schwäbisch hallská společnost optimalizované kontaktní centrum služby za atraktivní cenu. Sommerwerk Cloud byla založena v roce 2011 Joachimem Sommerwerkem a Kaiem Sommerwerkem ve Schwäbisch Hall podle vzoru americké společnosti, která je duchovním otcem virtuálních kontaktních center.
Německo, München
... služeb. authensis ACHAT se bezproblémově integruje do stávajících infrastruktur a aplikací. Portfolio authensis zahrnuje také analýzu, koncepci, realizaci a servis komplexních komunikačních řešení. authensis - 17 let zkušeností. authensis AG - nezávislá německá společnost v rodinném vlastnictví - je lídrem v oblasti produktů a technologií na evropském trhu systémově nezávislých call center řešení. Tým authensis je již od roku 1992 aktivní v oblasti vývoje, uvedení do provozu a servisu call center řešení na německém trhu.
Německo, Erlangen
...Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; E-mailový management; Faxové služby; Management leadů; Obnova zákazníků; Rozvoj zákazníků. Společnost defacto call center GmbH je specialistou na návrh služeb call center. Nejmodernější technické vybavení, pečlivý nábor personálu a optimální procesy činí defacto lídrem kvality v Německu pro komplexní projekty call center.
Německo, Wendlingen
Průmyslové zastoupení pro komponenty v oblasti automatizace, další služby prostřednictvím technicky orientovaných call center.
Agentura pro telemarketing se zaměřením na odchozí hovory, průzkum trhu a telefonní služby, stejně jako školení a koučink a poradenství a zřízení call center.
Německo, Klingenberg
Agentura pro přímý marketing, výroba propagačních materiálů a dárků, poradenství v oblasti call center, přímý marketing, propagace, školení prodeje, realizace opatření pro udržení zákazníků.
Převzetí kompletních prodejních úkolů od firem. Také aktivní v oblasti poradenství, školení prodeje a call center souvisejících s různými odvětvími.
Agentura pro přímý marketing. Specialista na NT-Dialing. Vytváření nových kontaktů a zvyšování efektivity call center prostřednictvím automatizovaných, ale osobních zákaznických hovorů a připomínek.
Vývoj; výroba a distribuce sluchátek; mluvících sluchátek; headsetů; headset telefonů a příslušenství pro použití v kancelářích a call centrech. Přední výrobce kancelářských a call center; headset a headset telefonních řešení.
Telekomunikační služby, outbound, inbound, telefonní prodej, distribuce, služby call centra, helpdesk, zákaznický servis, řízení podnikových procesů. Služby v oblasti zákaznického servisu zahrnují dialogově orientované média jako telefon, e-mail a internet. cca24 je moderní outsourcingový poskytovatel, který nabízí individuální komplexní řešení pro zadavatele a zákazníky - včetně kompletních procesních řetězců. To zahrnuje činnosti, jako je poradenství pro zákazníky, backoffice, obnovení zákazníků až po řízení prodejních úkolů.
...Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Outsourcing závislý na kapacitě; Faxové připojení; Software pro call centra; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Přijímání objednávek po celém světě; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislý outsourcing; Outsourcing front-office;... Generování leadů; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Call centrum; Call-Center; Poradenství; Školení; Prodej;...
Německo, München
Horká linka/Servisní telefon; Přijímání objednávek; Aktivní telefonní prodej...
Německo, Erlangen
...Skupina defacto je mezinárodně orientovaný poskytovatel komplexních služeb v oblasti CRM a dialogových řešení. Díky propojení specializovaných jednotlivých firem nabízí defacto kompletní dialogová řešení na jednom místě a spojuje pod jednou střechou oblasti výzkumu, strategie, koncepce, projektového managementu, call center, softwaru, kreativity, produkce a monitorování úspěšnosti. Dialogový marketing, řízení vztahů se zákazníky, marketingové služby, integrované plánování a realizace kampaní, všechny relevantní témata "Below the Line" pod jednou střechou.
...Generování leadů; Management leadů; Plánování schůzek a řízení prodeje; Aktivace účastníků; e-mailový a vyhledávačový marketing; Databázové služby a CRM; Služby; Help Desk; Poradenství v oblasti call center Stabilní hráč v oblasti přímého marketingu na německém trhu; Operativní podpora prodeje; Naše integrovaná řešení daleko přesahují tradiční přístup call center/přímého marketingu; Inovativní marketingový mix nabízí významnou, hmatatelnou přidanou hodnotu...
Německo, Feucht
Vývoj softwaru; Vývoj databází; Internetové služby; Webové aplikace; Zpracování a příprava dat; Webový vývoj; Návrháři webových stránek; Hosting webových stránek; Poskytovatelé internetových služeb; Obchodní platformy, portály; Jiný specifický software pro odvětví; Helpdesk, vývoj call center; Vývoj rezervační technologie pro turistický sektor, turistické služby pro koncové zákazníky...
Německo, Planegg-Martinsried
... nabízí společnost v Německu všechny informační služby pod jednou značkou - "11 88 0". Podnikatelé mohou využívat "11 88 0" jako tržiště a obohatit svůj základní záznam v adresářové platformě 11880.com, například pomocí videí a dalších informací o společnosti. Obchodní zákazníci také těží z meziodvětvových informačních a call center služeb a služeb pro marketing dat. Informační služby, služby call centra, služby pro marketing dat.
...Horká linka/Servisní telefon; Aktivní telefonní prodej; Help Desk; Kapacitně závislé outsourcing; Faxové připojení; Software pro call centrum; Řízení stížností; Zpracování odpovědí; Kvalifikace adres; Získávání nových zákazníků; Domlouvání schůzek; Aktivace starých zákazníků; Kompletní outsourcing; Časově závislé outsourcing; Outsourcing front-office; Úkolově orientované outsourcing; ACD zařízení;...
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play