Belgie, Antwerpen
AAC se specializuje na zpracování každodenního příchozího telefonního provozu firem a svobodných povolání. AAC zajišťuje v Evropě velmi personalizovanou telefonní službu pro více než 600 klientů. Tým profesionálních, vícejazyčných operátorů zvedá telefon ve vašem jménu, zapisuje poznámky, poskytuje informace nebo, pokud si přejete, domlouvá schůzky. Postupy přepojování, založené na vámi přizpůsobených skriptech, jsou přísně dodržovány.
Francie, Saint Maur Des Fossés
...PhingooCRM je cloudové CRM řešení pro kontaktní centra v režimu SaaS. Phingoo je obchodní značka skupiny Spartel Services, která je francouzskou skupinou působící převážně v oblastech nových technologií, VoIP, telekomunikací, outsourcingu, marketingu a vztahů se zákazníky. Spartel Services je na francouzském trhu přítomna od roku 2005. PhingooCRM je inovativní řešení, které vyhovuje potřebám call center. "PhingooCRM vám zaručuje sledování v reálném čase, správu seznamů, skriptů, přístupů, vytváření kampaní, dynamické obchodní argumentace a přizpůsobitelné formuláře…...
Ukrajina, Lviv
... objednávky prostřednictvím našeho kontaktního centra, například: - online obchod, - rezervace lékařských prohlídek, rezervace vstupenek, letů atd. VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ: Aktivace této služby umožní vašim klientům a partnerům být s vámi neustále v kontaktu. SPRÁVA ÚVĚRŮ: sledování termínů, dluhů, notifikací přes Viber, e-mail a SMS, dopisy pro komunikaci různými způsoby s dlužníky atd. PRODEJ...
Ukrajina, Lviv
... partnerství s italskými a zahraničními společnostmi pro nejrůznější služby a oblasti. Vysoká profesionalita našeho vícejazyčného call centra je schopna uspokojit každou potřebu z a do Itálie, stejně jako v dalších evropských státech jak na západě, tak na východě.
Spojené království, London
Globe Call Centre je jednou z předních outsourcingových společností call center, pokud jde o outsourcing vašich příchozích hovorů.
Německo, Leipzig
... zaměřené nápady a profesionální realizaci přání a potřeb zadavatelů. TAS AG je přítomna na všech komunikačních kanálech, takže nezáleží na tom, kde se potenciální nebo stávající zákazníci právě nacházejí. Neustálá časová přítomnost kontaktního centra také umožňuje zadavatelům trvalou dostupnost pro zákaznické záležitosti.
Španělsko, Madrid
... italštiny, španělštiny a angličtiny), který se věnuje úspěchu našich obchodních kampaní. Některé z našich služeb: inbound – outbound call centrum, telemarketing, teleselling, zákaznická péče, akvizice a správa objednávek, cross-selling, podpora po prodeji, průzkumy kvality, vymáhání pohledávek atd. Nevyrábíme pouze jednoduché služby call centra, ale budujeme CRM strategie, které jsou v souladu s vizí našich Klientů-Partnerů. Napiš nám na - jointventure@rstelemarketing.com - náš obchodní zástupce tě kontaktuje.
Belgie, Bruxelles
... řešení pro optimalizaci zákaznických služeb, poskytování specifických technologií pro call centra, telemarketingové kampaně pro získávání nových zákazníků, řešení pro úplné nebo částečné outsourcing, homeshoring (práce z domova), specializované školení agentů a supervizorů kontaktních center.
Spojené království, Sutton Coldfield
Kompletní servisní kontaktní centrum ve městě Sutton Coldfield v Birminghamu, poskytující služby call centra od telefonního vyřizování po plně externizovaná řešení zákaznických služeb. Společně s naší technologickou divizí, mplsystems, jsme se stali předním poskytovatelem řešení kontaktních center a externizovaných služeb a poradenských služeb ve Velké Británii. Jsme v jedinečné pozici, kdy naše technologie intelligentContact je využívána v našich kontaktních centrech i v centrech našich klientů, jak ve Velké Británii, tak mezinárodně.
Spojené království, London
... organizace, kde pomáháme s přetížením hovorů, které přijímají, nebo když potřebují přestěhovat. Mějte plnou virtuální přítomnost vytvořením virtuální kancelářské adresy ve Velké Británii v Wimbledon, Marylebone a Regent Street.
Spojené království, London
Fusion BPO Services INC je mezinárodní BPO společnost. Fusion BPO vždy zajišťuje nejvyšší úroveň efektivity. Společnost má více než 6 000 zaměstnanců rozložených na 16 místech v 8 zemích a působí více než 30 let. Její klienti jsou vysoce renomovaní a pokrývají mnoho odvětví. Služby, které poskytujeme, zahrnují inbound call centra a outbound call centra, technickou podporu a back-office služby...
Německo, Meckenheim
Mezinárodně orientovaná služba call centra od společnosti Kreuzer, která je řídícím centrem všech procesů souvisejících s prodejem a zákazníky. Od klasických telefonních marketingových akcí pro získávání nových zákazníků až po komplexní řešení outsourcingu call centra.
Francie, Quimper
Německo, Köln
Malta, Ta´xbiex
... soustředili na činnost, která vám přináší největší zisk, a svěřili nám péči, kterou váš zákazník potřebuje, což je naše specializace. Všechny služby, které nabízíme na platformě call center, jsou vám k dispozici, abyste mohli vyvinout svou kampaň na míru. Na základě typu poskytovaných služeb hovorů máte možnost požadovat: Služby příchozích hovorů: • Péče o zákazníky • Technická podpora • Udržení zákazníků • Hovory o registraci a zrušení Služby odchozích hovorů: • Optimalizace databází • Telemarketing nebo teleprodej • Relational marketing...
Spojené království, Poole
Omfax pomohl stovkám bytových organizací poskytovat skvělé služby oprav a dotazů. Bytové asociace si vybírají Keyfax, protože: * Pouze Keyfax nabízí inteligentní skriptování pro vynikající zákaznický servis. * Snadno přidávejte opravy nebo dotazy pro nájemce s opětovným použitím diagnostických skriptů zaměstnanců. * Jednoduché grafické rozhraní pro pracovníky zákaznického servisu a nájemce, které ...
Portfolio (5)
Francie, Merignac
Francie, Vannes
Německo, Stuttgart
Nizozemsko, Den Haag
Bel&Tell je profesionální call centrum se sídlem v Haagu. Díky dobrému rozhovoru s vašimi zákazníky nevoláme podle pevného scénáře, ale každému telefonátu dodáváme osobní dotek. S našimi bohatými zkušenostmi a znalostmi jsme tou správnou volbou pro generování kvalitních B2B leadů!
Nabízíme našim zákazníkům kompletní balíček služeb a specializujeme se na několik odvětví. Od začátku naší činnosti v roce 2016 (tehdy jako živnostník) jsou potřeby a spokojenost našich klientů na prvním místě. Naše motto zní: We treat your business as our own - My zacházíme s vaším podnikáním jako s naším vlastním. Neváhejte a zavolejte nám ihned na telefonní číslo +49 911 37 49093 a nechte si po...
Francie, Levallois Perret
Naše služby: - Vztahy se zákazníky po telefonu - Vztahy se zákazníky e-mailem - Podpora e-commerce - Přenosy obchodů - E-chat - Specifické specializované služby...
Spojené království, Hampshire
Virtuální Recepční Londýn poskytuje telefonní odpovědní službu v Londýně od 10 £ měsíčně. Můžete vyzkoušet naši službu odpovědi na hovory a virtuální asistenta zdarma. Přihlaste se nyní na naši 7denní zkušební verzi!
Rostoucí ochota zákazníků měnit dodavatele energie představuje pro dodavatele energie nové výzvy - jak rizika, tak příležitosti. tms energy! - zákaznická péče specializovaná na energetický trh od tms connected! vám pomůže vyhnout se těm prvním a důsledně využít ty druhé. Dodavatelé energie profitují nejen z našich dlouholetých zkušeností na liberalizovaném energetickém trhu, ale také z našeho stra...
Bulharsko, Sofia
Jsme mladá a dynamická společnost se sídlem v Sofii, Bulharsko, a nabízíme kreativní a inovativní řešení v oblastech marketingu, outsourcingu a obchodních služeb. Naše služby jsou zaměřeny na: - Společnosti z Rakouska, Německa a Švýcarska, které chtějí expandovat do Bulharska a Turecka - Společnosti z Turecka, které mají zájem o trhy v Bulharsku, Rakousku, Německu a Švýcarsku - Společnosti z B...
Nizozemsko, Amersfoort
ContactCare je poskytovatel služeb pro firmy, který se stará o zákaznický kontakt a správu vztahů. V ContactCare zaznamenáváme rostoucí poptávku po optimálním zákaznickém kontaktu a virtuálních kancelářích. Naše služby se zaměřují mimo jiné na telefonní služby, inbound, čísla 0800 a 0900 a outbound. S telefonní službou si firmy zajišťují nepřetržitou telefonní dostupnost pro své zákazníky. S inbou...
Nizozemsko, Amsterdam
Tricycle Telemarketing je specialist na B2B telemarketing. Pracujeme pro organizace, které se nacházejí na trhu business-to-business a nabízejí složité produkty nebo služby. Zajišťujeme kvalitní prodejní leady a generujeme vysoce kvalitní potenciální zákazníky. Pracujeme s zaměstnanci s vysokoškolským vzděláním, kteří mají dlouholeté zkušenosti v telefonní akvizici a jsou schopni vést kvalitní roz...
Německo, Leipzig
Nadšení zákazníci jsou nejlepším motorem růstu Full-Service Contact Center as a Service colpari ti poskytuje celou tvou zákaznickou servisní oddělení. Na vyžádání, bez pevných nákladů a naprosto flexibilně. škálovatelné Důsledně se zaměřujeme na škálovatelnost. Od technické infrastruktury, přes náš obchodní model až po tým. Všechno roste s tvou organizací přes státní hranice a kontinenty! zákazn...

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play