... operátoři s mnohaletými zkušenostmi, což potvrzuje získaný certifikát splnění bezpečnostních norem PN-EN 12150. Společnost na zakázku nabízí základní zpracování skla, jako je broušení, frézování, vrtání otvorů, zaoblení a laminace, což umožňuje nabídnout zákazníkům převzetí hotového produktu připraveného na zakázku. Vynikáme neobyčejnou péčí o kvalitu zákaznického servisu a transparentností poskytovaných služeb. K dispozici zákazníkům nabízíme systém řízení kalírny, který umožňuje zadávat objednávky přes internet s možností nahlédnutí do fáze jejich realizace a vyúčtování.
... strategie je vysoká kvalita surovin, ze kterých vzniká vysoce kvalitní produkt. Šťávy jsou získávány metodou lisování za studena. Následně jsou podrobeny jemné pasterizaci, díky které si po dlouhou dobu uchovávají cenné živiny obsažené v ovoci. Zvyšujeme standardy výroby a zákaznického servisu. Pracujeme na základě certifikovaného systému řízení kvality HACCP a BRC.
Polsko, Nowy Dwór Mazowiecki
... – pracujeme rychle a efektivně. Termíny realizace svěřených zakázek většinou nepřesahují 5 pracovních dnů! Výhodou naší firmy je přístup „lean“ v řízení firmy a výrobě a neustálý proces eliminace ztrát, což se mimo jiné projevuje na nízkých administrativních nákladech. Díky tomu jsme na trhu vnímáni jako velmi cenově konkurenceschopná firma. Současně klademe důraz na kvalitu. Ta je pro nás nejdůležitější, jak v oblasti poskytovaných služeb nebo vyráběných výrobků, tak v oblasti zákaznického servisu.
... školení. Zveme vás k seznámení se s podrobnou nabídkou výuky řízení v Rudě Śląské na našich webových stránkách nebo kontaktováním zákaznického servisu. Moderní multimediální učebna, možnost online výuky, moderní flotila automobilů, mezi kterými nechybí ani modely s automatickou převodovkou, a kvalifikovaný tým učitelů. Také organizujeme periodická školení a počáteční kvalifikace. Zveme zájemce k kontaktu!
... obchodní školení v oblasti vedení, řízení, organizační efektivity, budování vztahů se zákazníky, zvyšování kompetencí zaměstnanců a zlepšování efektivity prodeje a zákaznického servisu v přímých a telefonních kanálech (včetně call/contact center). Naše školení jsou přizpůsobena potřebám klienta a potřebám zaměstnanců. Při zkoumání potřeb školení využíváme online systémy. Naši trenéři vedou školení formou workshopů, jsou praktikujícími odborníky. Vynikáme kvalitou a zaměřením na efektivitu projektu.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play