...Jasná komunikace a zavedený řetězec velení jsou nezbytné pro spolehlivost a konzistenci procesu operačního řízení AIS EURELO. Naším přístupem je přidělit každému projektu dedikovaného projektového manažera, který poskytne odpovědnou vazbu mezi vaším týmem a naším. V AIS EURELO je operační řízení centrální součástí naší práce na každém kontaktním bodě. Náš tým zákaznického servisu zajišťuje, že...
Portfolio (23)
Německo, Borstel-Hohenraden
...S EcholoN k excelenci v oblasti služeb podle DIN SPEC 77224 Každá společnost, která má kontakt se zákazníky, provozuje nějakým způsobem zákaznický servis nebo "after-sales management". Mluvíme o péči o vaše zákazníky po nákupu, a to jak telefonicky, dopisem, faxem, e-mailem, messengery (např. WhatsApp, Signal atd.), chatem, tak i osobně. Také uvedení do provozu (nebo implementace) s údržbou a servisem zakoupených zařízení, systémů, strojů a zařízení spadá do oblasti zákaznického servisu a služeb zákazníkům.
Portfolio (10)
Německo, Hamburg
...Tento „Telefontraining zákaznického servisu a řízení stížností“ vám poskytne potřebné nástroje a komunikační techniky pro vedení profesionálních a úspěšných telefonátů. Naučíte se, jak řídit rozhovory, jasně a přesně předávat informace a jak se zákazníkům na telefonu věnovat s důvěrou. Dále obdržíte techniky pro deeskalaci konfliktů a zvládání stížností, stejně jako tipy, jak zůstat klidní a...
Portfolio (10)
Německo, Schwaig B. Nürnberg
...volitelným prodloužením záruky Vantage Track na 3 roky nebo 3000 provozních hodin (až T655III), Vantage Track na 5 let nebo 5000 provozních hodin (T755III až T1255III) a celosvětovou sítí zákaznického servisu je Vermeer jednoznačně správnou volbou pro větší výkopové projekty - promluvte si s námi ještě dnes!
Portfolio (10)
Německo, Berg Im Gau
... kvalitu. Vysokým kvalitativním požadavkům v oblasti průmyslové výroby kabelových svazků vyhovuje KBF prostřednictvím zavedeného systému řízení kvality certifikovaného podle DIN EN ISO 9001:2008. Od roku 2000 je KBF tak autorizována k "plánování, výrobě, prodeji a servisu kabelových svazků všech typů".
Portfolio (10)
... zaměstnanců. Naši vysokou úroveň zákaznického servisu zaručujeme systémem řízení kvality podle DIN ISO 9001. Tím můžeme naše obchodní procesy neustále analyzovat a dokonale přizpůsobovat stále rostoucím požadavkům zákazníků. Rozhodněte se i vy pro nejjednodušší manipulaci, efektivní, ekonomické výrobní procesy a nejvyšší provozní bezpečnost podle našeho motto: simply move more. Výroba a prodej: vakuové...
Portfolio (92)
Německo, Wuppertal
... síly v oblastech Business Process Outsourcing (BPO), Customer Relation Management (CRM) a Business Knowledge Management (BKM). TREND ACADEMY …je klasický vzdělávací poskytovatel v oblastech prodeje a zákaznického servisu, který vyrostl z obchodní oblasti TREND CALL. Nabídka školení se zaměřuje na uvedené oblasti od operativně pracující odborníka až po strategicky myslící a jednající vedoucí...
Německo, Lingen (ems)
...“, centrála zákaznického servisu a centrum výzkumu a vývoje (FEC). V polské Łęczyci se navíc vyrábějí hotové produkty pro regionální trh a zařízení se předmontovávají. Kampmann je specialistou a předním výrobcem decentralizovaných zařízení pro vytápění, větrání a chlazení. Také v Lingen sídlí emco Klima GmbH. Společnost byla v roce 2018 převzata skupinou emco. Od roku 1972 představuje emco Klima...
Portfolio (59)
Německo, Büdingen
... zlepšuje svou výkonnost v oblasti produktů, nejvyšší kvality a zákaznického servisu. Tadiran Batteries Ltd. patří do skupiny Saft groupe S.A. (Euronext: SAFT). Hlavním cílem firmy je dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků. Proto je politikou být nejlepší v aplikacím poradenství, v plné technické podpoře a v logistice. Firma se hlásí k filozofii světové třídy. Systém řízení je certifikován podle ISO 9001 a - od roku 1999 - podle ISO 14001.
Portfolio (22)
Dnešní Sauerwein-Waagen und Electronic GmbH, založená v roce 1987 diplomovaným inženýrem Wilfriedem Sauerweinem ve Weiterstadtu, spojuje řemeslnou tradici s nejmodernější technikou. Známí zákazníci odebírají vážicí systémy z celé produktové řady a využívají naše služby zákaznického servisu. Kromě vah od A do Z jsou mechanické a elektronické vážicí systémy třídy přesnosti III (obchodní váhy) a...
Portfolio (8)
Německo, Mannheim
...Společnost oxando GmbH, Mannheim, byla založena v roce 2007 bývalými zaměstnanci SAP. Naši vedoucí pracovníci poskytují od konce 90. let poradenství v oblasti procesů a systémů při zavádění a optimalizaci SAP údržby (SAP PM/EAM), zákaznického servisu (SAP CS nebo CRM Service) a plánování (SAP MRS). Dalším důležitým zaměřením je naše mobilní řešení „oxando Asset Management“. S ním například...
VOGEL INTERNATIONAL.de je rodinná firma. Byla založena v roce 2003 rodinou Vogel a v roce 2016 převzal společnost Volker Düring se svou rodinou. Pan Düring řídí společnost a aktivně pracuje především v oblasti prodeje a zákaznického servisu. Jeho rozmanité zkušenosti a kontakty jsou nezbytné. Pro něj a jeho tým jsou udržitelnost růstu společnosti a kvalita služeb zvlášť důležité aspekty pro...
Německo, Much
Více než 70 let zpracováváme fólie pro venkovní reklamu v sítotisku a digitálním tisku a vyrábíme etikety pro označování. Nabízíme širokou škálu produktů pro označování zboží nebo pro reklamní účely, stejně jako službu designu. Montáž fólií můžeme provést přímo na místě. Kromě toho nabízíme kompletní označovací systémy včetně barevných pásek, tiskáren a dávkovacích zařízení. Také prodáváme transpondérové etikety (RFID) spolu s příslušenstvím. Kromě nejmodernějších výrobních zařízení a odborného zákaznického servisu máme certifikaci podle IATF 16949: 2016 (systém řízení kvality).
Německo, Nürnberg
FIPROX. AG je výrobcem systému řízení zákaznického servisu TurnFriendly a nabízí softwarová řešení pro udržení zákazníků a poradenské služby pro firmy.
Telekomunikační služby, outbound, inbound, telefonní prodej, distribuce, služby call centra, helpdesk, zákaznický servis, řízení podnikových procesů. Služby v oblasti zákaznického servisu zahrnují dialogově orientované média jako telefon, e-mail a internet. cca24 je moderní outsourcingový poskytovatel, který nabízí individuální komplexní řešení pro zadavatele a zákazníky - včetně kompletních procesních řetězců. To zahrnuje činnosti, jako je poradenství pro zákazníky, backoffice, obnovení zákazníků až po řízení prodejních úkolů.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play