RDSL je nezávislá rodinná skupina, založená v roce 1984, která zaměstnává 150 specialistů v oblasti fyzického marketingu. Jako poskytovatel služeb máme za cíl hledat nejrelevantnější řešení v oblastech logistiky, přímého marketingu a vztahů se zákazníky - CRM. Našim klientům nabízíme na míru šité služby pro jejich mailingové kampaně, příjem a správu jejich objednávek a expedic, a také zajišťujem...
Portfolio (6)
Francie, Saint-Cézaire-Sur-Siagne
... zákazníkům poskytuje klid.Současně náš tým ADV profesionálně a rychle spravuje vztahy se zákazníky, přičemž zajišťuje, že každá žádost je zpracována rychle a efektivně. Jejich odborné znalosti v oblasti správy objednávek a zákaznického servisu z nich činí cenné partnery pro každou společnost, která se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Důvěřujte našim logistickým a ADV službám, abyste zajistili výjimečný zákaznický zážitek v každé fázi procesu.
Portfolio (8)
...Jasná komunikace a zavedený řetězec velení jsou nezbytné pro spolehlivost a konzistenci procesu operačního řízení AIS EURELO. Naším přístupem je přidělit každému projektu dedikovaného projektového manažera, který poskytne odpovědnou vazbu mezi vaším týmem a naším. V AIS EURELO je operační řízení centrální součástí naší práce na každém kontaktním bodě. Náš tým zákaznického servisu zajišťuje, že...
Portfolio (23)
Německo, Borstel-Hohenraden
...S EcholoN k excelenci v oblasti služeb podle DIN SPEC 77224 Každá společnost, která má kontakt se zákazníky, provozuje nějakým způsobem zákaznický servis nebo "after-sales management". Mluvíme o péči o vaše zákazníky po nákupu, a to jak telefonicky, dopisem, faxem, e-mailem, messengery (např. WhatsApp, Signal atd.), chatem, tak i osobně. Také uvedení do provozu (nebo implementace) s údržbou a servisem zakoupených zařízení, systémů, strojů a zařízení spadá do oblasti zákaznického servisu a služeb zákazníkům.
Portfolio (10)
Německo, Hamburg
...Tento „Telefontraining zákaznického servisu a řízení stížností“ vám poskytne potřebné nástroje a komunikační techniky pro vedení profesionálních a úspěšných telefonátů. Naučíte se, jak řídit rozhovory, jasně a přesně předávat informace a jak se zákazníkům na telefonu věnovat s důvěrou. Dále obdržíte techniky pro deeskalaci konfliktů a zvládání stížností, stejně jako tipy, jak zůstat klidní a...
Portfolio (10)
Albánie, Tirana
EuroCom CX je BPO outsourcingové digitální centrum. Pocházející z domu odborníků, jsme zavedená poskytovatel služeb, která úspěšně působí více než 10 let v oblasti: - CX a péče o zákazníky - Zákaznický servis a kontaktní centra - BPO a outsourcing Sektory, které pokrýváme, jsou následující: Automobilový průmysl Zdravotní péče Vzdělávání Pojištění Finance Hraní E-commerce Telekomunikace Leteck...
Portfolio (3)
Rakousko, St.pölten
Firmy čelí výzvě poskytovat svým zákazníkům prvotřídní podporu a zároveň maximalizovat svou provozní efektivitu. Benefit Partner GmbH nabízí na míru šité řešení call center, aby těchto cílů dosáhla. Naše služby zahrnují: - 24/7 zákaznickou podporu pro technické problémy, dotazy k fakturám a produktům. - Profesionální zpracování hovorů vysoce kvalifikovanými zaměstnanci. - Podporu při prodejních ...
Portfolio (1)
Francie, Muzillac
... řetězce, produktivita, řízení zákaznického servisu… Tolik aktivit, které musí být kontrolovány manažerem, aby se předešlo zpožděním nebo jakýmkoli problémům. Jak zlepšit komunikaci ve vašem týmu? Jak přizpůsobit nábor vaší firmy podle vašich potřeb?
Portfolio (7)
...Naše profesionální bezpečnostní služba pro noční kluby není pouze zaměřena na rychlé a efektivní řešení jakéhokoli konfliktu na vaší lokalitě, ale také zanechává vynikající první a poslední dojem o vaší značce na vašich zákaznících a partnerech. Naši velmi zkušení zaměstnanci jsou vyškoleni jak v bezpečnostních opatřeních, tak v dovednostech zákaznického servisu, psaní zpráv, kontrole vstupů a výstupů, prohlídkách a prohledávání, řízení davu a front, bezpečných evakuacích a všech dalších úkolech dozorčího. IPS vám pomůže proměnit vaši noční klubovou lokalitu na úspěšné a bezpečné místo!
Portfolio (7)
Německo, Schwaig B. Nürnberg
...volitelným prodloužením záruky Vantage Track na 3 roky nebo 3000 provozních hodin (až T655III), Vantage Track na 5 let nebo 5000 provozních hodin (T755III až T1255III) a celosvětovou sítí zákaznického servisu je Vermeer jednoznačně správnou volbou pro větší výkopové projekty - promluvte si s námi ještě dnes!
Portfolio (10)
Madagaskar, Antananarivo
...Pro firmy, které potřebují outsourcovat správu svých příchozích a odchozích hovorů, jsme vyvinuli externí nabídku, která poskytuje špičkovou zákaznickou službu za konkurenceschopnou cenu. Naše populární služba odchozího call centra umožňuje malým a středním podnikům snížit nebo eliminovat náklady na interní pracovní sílu, přičemž si zachovávají vysoké úrovně zákaznického servisu.
Portfolio (193)
Jižní Korea, Seongnae-Ro 6-Gil, Gangdong-Gu, Seoul
... velkých velikostních tříd. 1. Pohodlná údržba a opravy · Modulární systém · Snadná údržba a opravy posádkou/technickým pracovníkem · Globální podpora a celosvětová síť zákaznického servisu 2. Automatizovaný provoz · Systém zpětné vazby pro každé zařízení a HMI (uživatelské rozhraní strojů) · Automatický a ruční provoz · Automatická kontrola TRC (kapacita úpravy) Naše společnost S&SYS Co., Ltd S&SYS byla založena jako spin-off týmu strojních a elektrických systémů společnosti Samsung Heavy Industries 1. září 2017. Název společnosti: S&SYS Co., Ltd Původ produktu: Jižní Korea...
Portfolio (280)
Spojené království, Poole
... znamená, že nájemník může dotazovat v čase, který mu vyhovuje, a vlastním tempem. Dotazy Online jsou snadno implementovatelné a mají jednoduchou a bezpečnou REST integraci s jakýmkoli online zákaznickým portálem. Dotazy Keyfax Online nabízejí elegantní alternativní kanál do vaší bytové asociace nebo místní správy. To uvolňuje poradce zákaznického servisu, aby se mohli věnovat složitějším dotazům, nebo poskytnout obyvatelům, kteří to potřebují, více pomoci.
Portfolio (5)
Spojené království, Cheltenham
... navržených pro dnešní podniky fungujeme jako plně externí HR oddělení pro malé a střední podniky, stejně jako dodáváme složité HR projekty pro větší společnosti. Naše podnikání je postaveno na kvalitě a zkušenostech našich zaměstnanců. Náš tým je vícejazyčný a má skvělou znalost řady evropských jazyků. Tým WorkPlace HR má praktické zkušenosti s prací v různých prostředích zákaznického servisu a s pokyny stanovenými několika regulátory, včetně CQC a Ofsted.
Španělsko, Tarragona
Ve společnosti Sánchez-Calvo Mediadores jsme mladý a dynamický tým s mnohaletými zkušenostmi v oblasti zdravotního pojištění, zákaznického servisu a obchodního řízení. Po více než 15 letech práce v vlastní delegaci ASISA jako obchodní správa a koordinace týmů nám společnost nabídla možnost otevřít vlastní agenturu ASISA a díky její spolupráci a podpoře jsme mohli zahájit náš vlastní projekt...
Spojené království, London
...a zároveň poskytovat vysokou úroveň zákaznického servisu. V All Stars Chauffeur chápeme, že každá jízda je víc než jen cíl; je to zážitek. Ať už cestujete za obchodem nebo zábavou, náš oddaný tým se zavazuje zajistit, aby vaše cesta byla výjimečná. Nabízíme luxusní služby řidiče, concierge a osobní ochranu v Londýně a po celém Spojeném království. Kromě toho, když cestujete po celém světě...
Portfolio (1)
... jsou přizpůsobitelné různým kontinentům a klimatům. Naše společnost investovala vlastními prostředky do nového závodu s kapacitou 35 000 tun, který zahájil výrobu v roce 2017. Vysoké množství našich produktů vyvážíme do různých zemí v Evropě, na Blízkém východě, v Africe a v Americe. Jako jediná společnost v sektoru s 100% tureckým kapitálem vyrábějící alkydové pryskyřice, bude Serkim i nadále sloužit průmyslu nátěrů svými inovativními produkty. Od svého založení naše společnost nikdy nekompromitovala kvalitu a naše chápání zákaznického servisu spočívá v poskytování bezpodmínečné spokojenosti.
Portfolio (2)
Německo, Berg Im Gau
... kvalitu. Vysokým kvalitativním požadavkům v oblasti průmyslové výroby kabelových svazků vyhovuje KBF prostřednictvím zavedeného systému řízení kvality certifikovaného podle DIN EN ISO 9001:2008. Od roku 2000 je KBF tak autorizována k "plánování, výrobě, prodeji a servisu kabelových svazků všech typů".
Portfolio (10)
... zaměstnanců. Naši vysokou úroveň zákaznického servisu zaručujeme systémem řízení kvality podle DIN ISO 9001. Tím můžeme naše obchodní procesy neustále analyzovat a dokonale přizpůsobovat stále rostoucím požadavkům zákazníků. Rozhodněte se i vy pro nejjednodušší manipulaci, efektivní, ekonomické výrobní procesy a nejvyšší provozní bezpečnost podle našeho motto: simply move more. Výroba a prodej: vakuové...
Portfolio (92)
Německo, Wuppertal
... síly v oblastech Business Process Outsourcing (BPO), Customer Relation Management (CRM) a Business Knowledge Management (BKM). TREND ACADEMY …je klasický vzdělávací poskytovatel v oblastech prodeje a zákaznického servisu, který vyrostl z obchodní oblasti TREND CALL. Nabídka školení se zaměřuje na uvedené oblasti od operativně pracující odborníka až po strategicky myslící a jednající vedoucí...
Itálie, Brugherio
... nejsofistikovanějších systémů, včetně testování. fdt srl, certifikovaná podle ISO 9001, má za cíl neustále zlepšovat kvalitu zákaznického servisu: z tohoto důvodu se fdt s.r.o. rozhodla implementovat systém řízení kvality svých interních procesů v souladu s modelem uznávaným na národní a mezinárodní úrovni. Portfolio nabídek fdt srl se specializuje na návrh a dodávku zařízení na úpravu vody...
Portfolio (9)
Německo, Lingen (ems)
...“, centrála zákaznického servisu a centrum výzkumu a vývoje (FEC). V polské Łęczyci se navíc vyrábějí hotové produkty pro regionální trh a zařízení se předmontovávají. Kampmann je specialistou a předním výrobcem decentralizovaných zařízení pro vytápění, větrání a chlazení. Také v Lingen sídlí emco Klima GmbH. Společnost byla v roce 2018 převzata skupinou emco. Od roku 1972 představuje emco Klima...
Portfolio (59)
Itálie, Lurate Caccivio
... pečlivé kontrole byly kusy zasílány zákazníkům. V prvních letech 60. let, v období ekonomického boomu, Tessitura Attilio Imperiali "mění kůži" a staví první závod, odváží 8 vlastních tkalcovských stavů z domovů tkalců a zahajuje "průmyslovou" činnost, která se od té doby neustále rozvíjela jak z hlediska používaných strojů, tak zpracování, kontroly kvality a zákaznického servisu. Společnost v 90...
Portfolio (13)
Turecko, Antakya-Hatay
... kvalifikovaný tým zákaznického servisu a systematické, profesionální řízení každé objednávky, včetně zpracování textilu od bavlny po hotový, zabalený a odeslaný produkt, spolu s efektivním dodavatelským řetězcem, se společnost Nova Bravo zaměřuje na dodání dokonalých ručníků a županů s nejvyšší péčí do skladu zákazníka včas, aby zajistila nejvyšší hodnotu pro zákazníky a produkty. Exkluzivní...
Portfolio (8)
... vybavení a nemocničního nábytku. Jeho zkušenosti byly rozmanité napříč různými divizemi, několika funkcemi a také v mnoha zemích. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti prodeje, prezentací, zákaznického servisu a manažerských dovedností. Je to nadšená osoba s neustálou ochotou učit se profesionálnímu podnikání a úspěšně přispívat k pokroku organizace. ★ Můžeme poskytnout kompletní řešení nemocničního...
Německo, Büdingen
... zlepšuje svou výkonnost v oblasti produktů, nejvyšší kvality a zákaznického servisu. Tadiran Batteries Ltd. patří do skupiny Saft groupe S.A. (Euronext: SAFT). Hlavním cílem firmy je dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků. Proto je politikou být nejlepší v aplikacím poradenství, v plné technické podpoře a v logistice. Firma se hlásí k filozofii světové třídy. Systém řízení je certifikován podle ISO 9001 a - od roku 1999 - podle ISO 14001.
Portfolio (22)
Francie, Lille
... vašich činností v oblasti DOPRAVY, LOGISTIKY a CELNÍ SPRÁVY. Naším cílem je zajistit VÝKONNOST vašich operací, garantovat vaši ziskovost a konkurenceschopnost díky našemu týmu provozu a zákaznického servisu, který je vám zcela věnován. "Fungují pouze jednoduché systémy": známý princip, na kterém LOGISTCANORD zakládá, aby vám nabídla kvalitní, spolupracující a etický přístup, který spojuje přísnost a pragmatismus.
Portfolio (4)
Spojené království, Shefford
Ve společnosti SETTER PLAY se pyšníme tím, že nabízíme bezpečné, vysoce kvalitní a cenově dostupné dětské hřišťové vybavení. Chceme, aby se naši zákazníci cítili pohodlně a sebevědomě při objednávání našeho hřišťového vybavení, a doufáme, že toho dosáhneme poskytováním vynikajícího zákaznického servisu a nabídkou poradenství, kdykoli je to potřeba, profesionálním a přátelským způsobem. Rodinný...
Dnešní Sauerwein-Waagen und Electronic GmbH, založená v roce 1987 diplomovaným inženýrem Wilfriedem Sauerweinem ve Weiterstadtu, spojuje řemeslnou tradici s nejmodernější technikou. Známí zákazníci odebírají vážicí systémy z celé produktové řady a využívají naše služby zákaznického servisu. Kromě vah od A do Z jsou mechanické a elektronické vážicí systémy třídy přesnosti III (obchodní váhy) a...
Portfolio (8)
Bulharsko, Sofia
... věnovaná splnění potřeb zákazníků. V naší produktové nabídce jsme poskytli širokou škálu produktů pro vnitřní i venkovní použití. Také jsme schopni splnit potřeby zákazníků nabídkou služeb v oblastech obnovitelných zdrojů energie, solární energie, návrhu osvětlení a inteligentního řízení osvětlení. Byla udržována rovnováha mezi náklady a kvalitou a produkty Espica jsou dostupné v vysoké kvalitě. Je pozoruhodné, že zajištění kvality produktů a poskytování slušného zákaznického servisu nám udělilo zvláštní postavení v oblasti osvětlení a umožnilo nám získat důvěru zákazníků.
Portfolio (3)
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play