Nizozemsko, Breda
Efektivní zpracování dotazů, stížností a tiketů se softwarem zákaznického servisu od Fieldwise. Softwarová řešení od Fieldwise poskytují pomoc pro podporu a kvalitativní účely. Pro pracovníky (zákaznického) servisu, IT a kvality. FWdesk je modulární online řešení, které zajišťuje udržitelný vztah s vaším zákazníkem. Zlepšuje vaše řízení stížností, což vede k vyšší úrovni spokojenosti zákazníků a...
Portfolio (1)
Francie, Riorges
... příprava objednávek Picking zboží v jednotlivých obalech (recyklovatelné a/nebo biologicky rozložitelné obaly) nebo bez obalu Bipování příprav pomocí čtení čárového kódu Obal z dvojité vlnité lepenky Vícejazyčný dodací list Možnost dodání podle zaměstnance, podle obchodu, podle platformy nebo k logistickému partnerovi Denní, týdenní a měsíční dodávky Jednoduché balení nebo dodání na paletě Dodání ve Francii do 24-48 hodin Dodání do Evropy a světa Správa vratek a zákaznického servisu Atd... Možnost vyvinout na míru šitý objednávkový web, který vyhovuje potřebám každého klienta.
... operátoři s mnohaletými zkušenostmi, což potvrzuje získaný certifikát splnění bezpečnostních norem PN-EN 12150. Společnost na zakázku nabízí základní zpracování skla, jako je broušení, frézování, vrtání otvorů, zaoblení a laminace, což umožňuje nabídnout zákazníkům převzetí hotového produktu připraveného na zakázku. Vynikáme neobyčejnou péčí o kvalitu zákaznického servisu a transparentností poskytovaných služeb. K dispozici zákazníkům nabízíme systém řízení kalírny, který umožňuje zadávat objednávky přes internet s možností nahlédnutí do fáze jejich realizace a vyúčtování.
Spojené království, Knaresborough
...kurz první linie managementu, kurz řízení klíčových zákazníků, kurz vyjednávacích dovedností, kurz vyjednávacích dovedností pro nakupující, kurz vyjednávacích dovedností pro prodejce, kurz vyjednávání, kurz zákaznického servisu pro pacienty, kurz zapojení, kurz telefonního prodeje, kurz principů efektivního prodeje, kurz vedení a managementu.
Spojené království, Exeter
Software pro správu terénních služeb Oneserve pomáhá řídit vaše lidi, majetek a pracovní postupy tím, že vám poskytuje znalosti, procesy a komunikační nástroje pro zvýšení produktivity, snížení provozních nákladů a zlepšení zákaznického servisu. Náš výkonný cloudový software pro terénní služby transformuje správu služeb a zahrnuje možnosti správy mobilní pracovní síly, plánování pracovní síly a řízení pracovních postupů.
... strategie je vysoká kvalita surovin, ze kterých vzniká vysoce kvalitní produkt. Šťávy jsou získávány metodou lisování za studena. Následně jsou podrobeny jemné pasterizaci, díky které si po dlouhou dobu uchovávají cenné živiny obsažené v ovoci. Zvyšujeme standardy výroby a zákaznického servisu. Pracujeme na základě certifikovaného systému řízení kvality HACCP a BRC.
Francie, Paris
... vašich dat díky umělé inteligenci. Cloudixy reaguje na vaše potřeby v oblasti poradenství a konzultací a poskytuje vám svou odbornost, aby vám pomohla dosáhnout vašich cílů v oblasti konkurenceschopnosti a zlepšení zákaznického servisu. Pokud potřebujete odborníka na cloudovou integraci, integraci CRM/ERP Microsoft Dynamics 365, zavedení bezpečnostního řešení nebo obnovy dat po havárii či dohledu, Cloudixy vás provede celým vaším projektem, od návrhu po integraci a až po vyhodnocení. CLOUDIXY vám tak pomáhá ovládat operační a finanční výkonnost vašeho informačního systému.
Španělsko, Valencia
Jsme specialisté na konverzační umělou inteligenci a nabízíme omnichannel řešení pro automatizaci zákaznického servisu. Vyvíjíme chatboty s umělou inteligencí, přizpůsobené potřebám každé firmy, implementujeme chaty s vrstvou automatizace, až je přetvoříme na chatbot. Tímto způsobem můžete s našimi řešeními snížit digitální propast mezi vaší firmou a vašimi zákazníky. Díky konverzačním platformám...
Německo, Mannheim
...Společnost oxando GmbH, Mannheim, byla založena v roce 2007 bývalými zaměstnanci SAP. Naši vedoucí pracovníci poskytují od konce 90. let poradenství v oblasti procesů a systémů při zavádění a optimalizaci SAP údržby (SAP PM/EAM), zákaznického servisu (SAP CS nebo CRM Service) a plánování (SAP MRS). Dalším důležitým zaměřením je naše mobilní řešení „oxando Asset Management“. S ním například...
USA, Plantation
Společnost Chetu byla založena v dubnu 2000 a od té doby se stala předním poskytovatelem služeb na míru v oblasti vývoje softwaru pro firmy všech typů po celém světě. Spolupracujeme s podniky všech velikostí na vytváření softwarových služeb, které potřebují, přičemž zachováváme nejvyšší kvalitu zákaznického servisu a dodání. Naši specialisté pracují se všemi programovacími jazyky a mají rozsáhlé...
Francie, Vron
... síly (databáze zákazníků a potenciálních zákazníků, sledování atd.) - Marketingu, správa personalizovaného marketingu (historie prodeje, segmentace a cílení, marketingové kampaně atd.) - Zákaznického servisu, organizace podpory zákazníků (vztah se zákazníky, call centra, sledování zpětné vazby od zákazníků atd.) - E-commerce, podpora křížového prodeje - Statistika a rozhodování S více než 20letou zkušeností v oblasti CRM, Business Intelligence (BI) a E-commerce. Připraveni na novou digitální zkušenost! Kontaktujte nás!
VOGEL INTERNATIONAL.de je rodinná firma. Byla založena v roce 2003 rodinou Vogel a v roce 2016 převzal společnost Volker Düring se svou rodinou. Pan Düring řídí společnost a aktivně pracuje především v oblasti prodeje a zákaznického servisu. Jeho rozmanité zkušenosti a kontakty jsou nezbytné. Pro něj a jeho tým jsou udržitelnost růstu společnosti a kvalita služeb zvlášť důležité aspekty pro...
Francie, Paris 20e Arrondissement
Již 25 let čelíme výzvě růstu francouzských průmyslových malých a středních podniků. Naše specializace: Školení obchodních techniků: Školení prodeje Školení pro sjednávání schůzek Školení pro návštěvy při prospekci Školení vztahů se zákazníky pro techniky zákaznického servisu Školení pro přijetí zákaznických služeb Manažerské koučování Školení pro řízení času Pro více informací o programech a referencích navštivte naše webové stránky.
Portfolio (7)
Spojené království, Devon
... pokrývajících témata jako vedení a management, budování týmů, komunikaci, řízení výkonu a rozvoj obchodních a osobních dovedností. Nabízíme také řadu balíčků zákaznického výzkumu, které poskytují cenné poznatky o tom, jak řídit očekávání zákazníků, prostřednictvím využití tajného nakupování, průzkumů zaměstnanců a zpětné vazby od zákazníků.
Spojené království, Holmfirth
1010 Boutique je oficiálním prodejcem řady luxusních značek hodinkových doplňků a náramkových hodinek Baume et Mercier. Byli jsme založeni v roce 2018 a jsme vlastněni a řízeni vášnivými nadšenci do hodinek, kteří sdílejí a rozumí vaší vášni pro hodinky. Nabízíme pečlivě vybraný sortiment hodinkových navíječů, hodinkových boxů a hodinkových rolí od předních značek, podpořený nejvyššími úrovněmi zákaznického servisu.
...Školící programy jsou určeny pro skutečné lidi žijící v reálném životě. Lektor - Mindaugas Lastauskas. 20 let v prodeji! B2B aktivní prodeje Vyjednávání s pravěkým člověkem Školení zákaznického servisu "Dokud nás smrt nerozdělí" Školení řízení konfliktů se zákazníky Školení poznávání řeči těla Trump, Branson, Diana a Gates u jednoho stolu. Školení poznávání lidského chování. Školení médií. www.pamo.lt | Krok vpřed...
Belgie, Milmort
...Od roku 2010 se Comink rozhodl stát se preferovaným hráčem na trhu a pustil se do oblasti "webtoprint". Administrativa a výroba jsou centralizovány v jedné budově nacházející se v zóně Hauts-sarts (Liège). Strojový park je složen z nejnovějších technologií jak v oblasti tisku, tak i dokončování. Excelence zákaznického servisu a výroby je neustále zpochybňována, aby co nejlépe vyhověla požadavkům...
Polsko, Nowy Dwór Mazowiecki
... – pracujeme rychle a efektivně. Termíny realizace svěřených zakázek většinou nepřesahují 5 pracovních dnů! Výhodou naší firmy je přístup „lean“ v řízení firmy a výrobě a neustálý proces eliminace ztrát, což se mimo jiné projevuje na nízkých administrativních nákladech. Díky tomu jsme na trhu vnímáni jako velmi cenově konkurenceschopná firma. Současně klademe důraz na kvalitu. Ta je pro nás nejdůležitější, jak v oblasti poskytovaných služeb nebo vyráběných výrobků, tak v oblasti zákaznického servisu.
Německo, Much
Více než 70 let zpracováváme fólie pro venkovní reklamu v sítotisku a digitálním tisku a vyrábíme etikety pro označování. Nabízíme širokou škálu produktů pro označování zboží nebo pro reklamní účely, stejně jako službu designu. Montáž fólií můžeme provést přímo na místě. Kromě toho nabízíme kompletní označovací systémy včetně barevných pásek, tiskáren a dávkovacích zařízení. Také prodáváme transpondérové etikety (RFID) spolu s příslušenstvím. Kromě nejmodernějších výrobních zařízení a odborného zákaznického servisu máme certifikaci podle IATF 16949: 2016 (systém řízení kvality).
Spojené království, Woking
... zajištění kvality, systému environmentálního managementu ISO 14001 a pracující podle ISO 12647-2 pro řízení barev, naším cílem je vždy překonat očekávání našich partnerů v oblasti kvality, zákaznického servisu a komunikace.
Spojené království, Glasgow
... dvojitého a trojitého zasklení, zákaznického servisu a řízení celého instalačního procesu. Naši truhláři mají plně odpracovaný čas a více než 15 let zkušeností. Naše kontrola kvality bude přítomna na místě během instalace, aby zajistila spokojenost zákazníka.
Španělsko, Fontanar
... servisu, skladování, řízení zásob, přípravy objednávek a distribuce, až po operace s přidanou hodnotou podle nejvyšších standardů kvality, dohodnutých se zákazníkem. Služby byly implementovány tak, aby bylo možné trvalé sledování a kontrolu celého logistického procesu, jak ze strany operátora, tak jeho zákazníků, od přijetí zboží až po dodání na konečné místo určení. Danosa logistika působí z našich zařízení ve Fontanaru (Guadalajara), kde vám nabízíme 26 000 m2 plochy.
Itálie, Somma Lombardo
Založena v roce 1984, Nuova Stic je dnes excelentní společnost specializující se na lehkou kovovýrobu. To, co ji odlišuje, je všestrannost a flexibilita, která dokáže uspokojit jak sériovou průmyslovou výrobu, tak malé a střední výroby nebo zakázkové prototypy. Nuova Stic věnuje velkou pozornost a péči kvalitě, jakožto uspokojení zákaznického servisu. Vyzdvihuje kompetenci vysoce kvalifikovaných...
Spojené království, Northampton
Ve společnosti Mediumz Ltd se snažíme stát světovým lídrem v dodávkách zkušebních vzorků pro kontrolu kvality. Mediumz Ltd má více než 40 let zkušeností s výrobou zkušebních vzorků pro detektory kovů a zkušebních karet pro rentgen. Usilujeme o poskytování zákaznického servisu v přátelském rodinném duchu za konkurenceschopné ceny. Náš personál je technicky vyškolen a kompetentní v poskytování...
Itálie, Calderara Di Reno
...kontrolu přístupu a sledování přítomnosti a řízení zákaznického toku. Cílem Ermes je spokojenost zákazníka a snaží se jí dosáhnout prostřednictvím efektivního servisu technické podpory před a po prodeji díky vlastnímu kvalifikovanému a akreditovanému technickému centru u výrobců distribuovaných produktů. Ermes na požádání organizuje technické a obchodní školení pro své prodejce.
Itálie, Gemona Del Friuli
... servisu, kontroly kvality a IT řešení. SLM Business Consultancy se zabývá řízením procesů, které vznikají mezi: • Výrobci prvního nebo druhého stupně; • Fázemi analýzy, přepravy a hledání úspor; • Logistikou a distribučním centrem; • Prodejnou a stravováním. SLM Business Consultancy je strategickým partnerem, který může pomoci značkám optimalizovat logistický řetězec a řízení celé distribuční sítě díky vysokým kompetencím v oblasti projektového řízení, analýzy a hodnocení nákladů a přínosů a hledání řešení na míru pro zákazníka.
Francie, Reyniès
Acaplast Group, specialista na kaučuk a plast. Dnes Acaplast Group rozvíjí své aktivity na 7 výrobních místech ve Francii a Tunisku. Každá jednotka je autonomní, přičemž těží z interaktivní dynamiky skupiny o lidské velikosti. Acaplast Group integruje silnou dimenzi inovace. Tento aspekt se projevuje zejména na úrovni výrobních metod, procesů řízení a zákaznického servisu.
Chorvatsko, Rijeka
Arctic je společnost specializující se na výrobu, pronájem a prodej mobilního a stálého vybavení pro kluziště. Hlavní činnost společnosti se zaměřuje na vytváření inovativních designů, výrobu vysoce kvalitních produktů a poskytování špičkového zákaznického servisu prostřednictvím pronájmu, prodeje a údržby vybavení. S 17 lety zkušeností v oblasti kluzišť a díky dlouhodobé kvalitní práci, dobré...
Turecko, Istanbul
Data-Driven Marketing je přední poradenská firma, která poskytuje služby v oblasti řízení prodeje a zákaznického servisu v regionu EMEA.
Německo, Nürnberg
FIPROX. AG je výrobcem systému řízení zákaznického servisu TurnFriendly a nabízí softwarová řešení pro udržení zákazníků a poradenské služby pro firmy.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play