Martinik, Fort De France
Specialista na zavádění IT řešení, Crm Caraïbes umožňuje firmám a institucím strukturovat se kolem svých aktivit. Opíráme se o silnou odbornost, založenou na osvědčených metodách a nástrojích, jak v oblasti správy vztahů se zákazníky, tak v integraci webu. Podporujeme vás jak při realizaci obchodních strategií, webového marketingu nebo zákaznického servisu, tak při výběru řešení, která zlepší vaši výkonnost. Přítomní na Martiniku a v oblasti Karibiku, Crm Caraïbes se opírá o mezinárodní osvědčené postupy a místní zkušenosti, aby přizpůsobili svá řešení aktuálnímu kontextu.
Estonsko, Tallinn
WAHL je agentura pro zákaznický servis, která působí v Severní a Střední Evropě. WAHL nabízí jedinečná řešení pro zlepšení kvality zákaznického servisu.
Švýcarsko, Dübendorf
S řešením multikanálového zákaznického servisu trueAct™ od PIDAS motivujete své zaměstnance a nadchnete své zákazníky: - Všechny kanály pod kontrolou - Vše na jednom místě - Inteligentní automatizace - Komplexní znalostní podpora - Dodržovaná výkonnostní slib - Transparentnost a zlepšení - Nejlepší uživatelský zážitek Možnosti automatizace vycházejí z samočinného softwarového řešení, které na...
Spojené království, Nottingham
Služby Page Freight mají schopnosti a zkušenosti, aby splnily všechny vaše potřeby v oblasti distribuce balíků, ať už se jedná o celosvětové, evropské, britské nebo místní dodávky v Nottinghamu. Nabízíme komplexní službu od skladování a skladových operací, přes vychystávání a balení až po doručení na místo určení. Navíc náš vysoký standard místního zákaznického servisu znamená, že se můžete...
... školení. Zveme vás k seznámení se s podrobnou nabídkou výuky řízení v Rudě Śląské na našich webových stránkách nebo kontaktováním zákaznického servisu. Moderní multimediální učebna, možnost online výuky, moderní flotila automobilů, mezi kterými nechybí ani modely s automatickou převodovkou, a kvalifikovaný tým učitelů. Také organizujeme periodická školení a počáteční kvalifikace. Zveme zájemce k kontaktu!
Irsko, Dublin
Scorebuddy je webový nástroj pro kvalitu a monitorování zaměstnanců, který je snadno použitelný, škálovatelný a integrovatelný. Je ideální pro sledování zákaznického servisu v oblastech, jako je řízení výkonu call center a lokalizační projekty.
... obchodní školení v oblasti vedení, řízení, organizační efektivity, budování vztahů se zákazníky, zvyšování kompetencí zaměstnanců a zlepšování efektivity prodeje a zákaznického servisu v přímých a telefonních kanálech (včetně call/contact center). Naše školení jsou přizpůsobena potřebám klienta a potřebám zaměstnanců. Při zkoumání potřeb školení využíváme online systémy. Naši trenéři vedou školení formou workshopů, jsou praktikujícími odborníky. Vynikáme kvalitou a zaměřením na efektivitu projektu.
Spojené království, Oldham
poradce pro život a ochranu v oblasti Velkého Manchesteru Poskytujeme soukromým i firemním klientům skutečně nezávislé poradenství v oblasti hypoték a životního pojištění a ochrany, včetně poradenství v oblasti řízení podnikatelského rizika. Všichni naši zaměstnanci jsou školeni na velmi vysoké úrovni, aby poskytovali úroveň zákaznického servisu, kterou byste očekávali od profesionální organizace...
Telekomunikační služby, outbound, inbound, telefonní prodej, distribuce, služby call centra, helpdesk, zákaznický servis, řízení podnikových procesů. Služby v oblasti zákaznického servisu zahrnují dialogově orientované média jako telefon, e-mail a internet. cca24 je moderní outsourcingový poskytovatel, který nabízí individuální komplexní řešení pro zadavatele a zákazníky - včetně kompletních procesních řetězců. To zahrnuje činnosti, jako je poradenství pro zákazníky, backoffice, obnovení zákazníků až po řízení prodejních úkolů.
Populární země pro tento vyhledávací výraz

Je tu aplikace europages!

Použijte náš vylepšený vyhledávač poskytovatelů nebo vytvářejte dotazy na cestách s novou aplikací europages pro kupující.

Stáhnout v App Store

App StoreGoogle Play